立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28259
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 11:33 發表 蝦蝦 中原在那裡的一間??? 等我去睇一睇! laser 果d完全唔掂, 一d都唔識, 我仲識得多過佢.
原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 11:46 發表 希望政政佢快d適應, 咁你就無咁辛苦啦
男爵府
積分: 8509
原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 12:05 發表 我係去屯門巿地下果間, 我就係唔 like 其它果 d 好 c o靚仔.
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 12:13 發表 蝦蝦 原來你在tm 買, 我以為你在mk 買.
原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 12:07 發表 頭先同老師傾過電話, 最大原因係因為大家爭寵, 9 月新生 & wed 果日我 18:00 接佢, 佢可能嬲 ...
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 12:16 發表 小朋友都你喜歡多d人錫. 今日蝦仔有冇返學!
原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 12:14 發表 我買果部咁平, 都唔敢去 MK 買啦
原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 12:19 發表 冇呀, 仲敢比佢返咩, 晨早見到我就喊, 落樓都喊呀 ... 我話去婆婆度咋, 今日放假, 佢都唔聽 ... 不過岩岩傾完, 知道有 d 8 月班既小朋友, 原本唔喊都喊埋一份, 都放心 d, 唔淨止蝦仔係咁. ...
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 12:21 發表 蝦蝦 你真係好辛苦, 睇來你比我辛苦好多!
原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 12:25 發表 其實孖 b 真係好叻呀, 咁快適應好 我都知蝦仔好陰公架, 又要返全日, 咁岩 8 月果班大哥哥佢地走晒, 又入一班新同學仔, 一下子又要適應過.
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 12:31 發表 蝦蝦 孖b有兩兄弟一定比一個有安全感啦! 小朋友又容易受人影響, 見人喊佢又喊. 真係冇辦法
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 12:33 發表 放工啦
水晶宮
積分: 58802
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/15 12:35 發表 好搞笑, 尋晚我同蝦仔 up 下我個 mobile no. 佢背唔到架, 頭先婆婆話無啦啦聽到佢口 up up, 好似我既 mobile no. 咪打比我囉, 個衰豬好肯去記野 :lol :lol
原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 19:18 發表 咁政政記憶力都好好喎
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy