跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28259


1401#
發表於 07-9-15 12:05 |只看該作者
我係去屯門巿地下果間, 我就係唔 like 其它果 d 好 c o靚仔.


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 11:33 發表
蝦蝦

中原在那裡的一間??? 等我去睇一睇! laser 果d完全唔掂, 一d都唔識, 我仲識得多過佢.
[/url]


公爵府

積分: 28259


1402#
發表於 07-9-15 12:06 |只看該作者
黃太,
佢比左咭片我, 而家都有o係身, 佢話隨時有問題可以打比佢, 你要唔要佢 tel 問下?
[/url]


公爵府

積分: 28259


1403#
發表於 07-9-15 12:07 |只看該作者
頭先同老師傾過電話, 最大原因係因為大家爭寵, 9 月新生 & wed 果日我 18:00 接佢, 佢可能嬲 ...


原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 11:46 發表
希望政政佢快d適應, 咁你就無咁辛苦啦
[/url]


男爵府

積分: 8509


1404#
發表於 07-9-15 12:13 |只看該作者
蝦蝦

原來你在tm 買, 我以為你在mk 買.


原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 12:05 發表
我係去屯門巿地下果間, 我就係唔 like 其它果 d 好 c o靚仔.

Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


公爵府

積分: 28259


1405#
發表於 07-9-15 12:14 |只看該作者
no 呢, mk 果 d 冇分期嘛.


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 12:13 發表
蝦蝦

原來你在tm 買, 我以為你在mk 買.
[/url]


公爵府

積分: 28259


1406#
發表於 07-9-15 12:14 |只看該作者
我買果部咁平, 都唔敢去 MK 買啦
[/url]


男爵府

積分: 8509


1407#
發表於 07-9-15 12:16 |只看該作者
小朋友都你喜歡多d人錫.
今日蝦仔有冇返學!


原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 12:07 發表
頭先同老師傾過電話, 最大原因係因為大家爭寵, 9 月新生 & wed 果日我 18:00 接佢, 佢可能嬲 ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


公爵府

積分: 28259


1408#
發表於 07-9-15 12:19 |只看該作者
冇呀, 仲敢比佢返咩, 晨早見到我就喊, 落樓都喊呀 ... 我話去婆婆度咋, 今日放假, 佢都唔聽 ...

不過岩岩傾完, 知道有 d 8 月班既小朋友, 原本唔喊都喊埋一份, 都放心 d, 唔淨止蝦仔係咁.


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 12:16 發表
小朋友都你喜歡多d人錫.
今日蝦仔有冇返學!
[/url]


男爵府

積分: 8509


1409#
發表於 07-9-15 12:19 |只看該作者
有架! 我同事買左部d80都有.

不過我hb都話個個去mk 買, d sales 大把客, 唔會點sales & 送野. 好似我地在荃灣問 & 在青衣城問的態度都差好遠.


原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 12:14 發表
我買果部咁平, 都唔敢去 MK 買啦
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1410#
發表於 07-9-15 12:21 |只看該作者
蝦蝦

你真係好辛苦, 睇來你比我辛苦好多!


原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 12:19 發表
冇呀, 仲敢比佢返咩, 晨早見到我就喊, 落樓都喊呀 ... 我話去婆婆度咋, 今日放假, 佢都唔聽 ...

不過岩岩傾完, 知道有 d 8 月班既小朋友, 原本唔喊都喊埋一份, 都放心 d, 唔淨止蝦仔係咁.


...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


公爵府

積分: 28259


1411#
發表於 07-9-15 12:25 |只看該作者
其實孖 b 真係好叻呀, 咁快適應好

我都知蝦仔好陰公架, 又要返全日, 咁岩 8 月果班大哥哥佢地走晒, 又入一班新同學仔, 一下子又要適應過.


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 12:21 發表
蝦蝦

你真係好辛苦, 睇來你比我辛苦好多!
[/url]


男爵府

積分: 8509


1412#
發表於 07-9-15 12:31 |只看該作者
蝦蝦

孖b有兩兄弟一定比一個有安全感啦! 小朋友又容易受人影響, 見人喊佢又喊. 真係冇辦法


原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 12:25 發表
其實孖 b 真係好叻呀, 咁快適應好

我都知蝦仔好陰公架, 又要返全日, 咁岩 8 月果班大哥哥佢地走晒, 又入一班新同學仔, 一下子又要適應過.
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1413#
發表於 07-9-15 12:33 |只看該作者
放工啦


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 12:31 發表
蝦蝦

孖b有兩兄弟一定比一個有安全感啦! 小朋友又容易受人影響, 見人喊佢又喊. 真係冇辦法
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


公爵府

積分: 28259


1414#
發表於 07-9-15 12:33 |只看該作者
個死 bk 又黎發傻 出左 post 都 load 唔返
[/url]


公爵府

積分: 28259


1415#
發表於 07-9-15 12:33 |只看該作者
bye


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 12:33 發表
放工啦
[/url]


公爵府

積分: 28259


1416#
發表於 07-9-15 12:35 |只看該作者
好搞笑, 尋晚我同蝦仔 up 下我個 mobile no. 佢背唔到架, 頭先婆婆話無啦啦聽到佢口 up up, 好似我既 mobile no. 咪打比我囉, 個衰豬好肯去記野 :lol :lol
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1417#
發表於 07-9-15 19:18 |只看該作者
咁政政記憶力都好好喎

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/15 12:35 發表
好搞笑, 尋晚我同蝦仔 up 下我個 mobile no. 佢背唔到架, 頭先婆婆話無啦啦聽到佢口 up up, 好似我既 mobile no. 咪打比我囉, 個衰豬好肯去記野 :lol :lol


公爵府

積分: 28259


1418#
發表於 07-9-15 20:30 |只看該作者
當然唔係啦, 婆婆聽到佢 up 乜鬼 988833 .... 應該想 up 我既電話, 但都錯晒啦, 婆婆咪打比我囉, 我話尋日教緊佢背 no.


原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 19:18 發表
咁政政記憶力都好好喎
[/url]


公爵府

積分: 28259


1419#
發表於 07-9-15 20:33 |只看該作者
好彩今日我講左唔出去咋, 放左工準備接政政走, 去到婆婆度, 公公話政政好似發燒, 唔怪得我一望佢個樣有 d 唔妥, 面仔紅紅眼 dup dup, hop 左一陣拿拿聲去 e 生度, 好彩 3 點鐘開始有得睇.

都知佢仲差 dd 架喇, 諗住飲 d 湯水, 涼茶幫佢, 食左成個星期藥, 唔敢再食嘛, 點知今次喉嚨發炎啦, 燒到 101 呀, e 生話 d 菌咁強, 要食抗生素喇 ... :cry: :cry:
[/url]


公爵府

積分: 28259


1420#
發表於 07-9-15 20:33 |只看該作者
陰公, 呢兩日得我一個人搞掂政政, 婆婆今日返左大陸, 蝦佬又係成家要返大陸搞 d 緊要事 頭先先比蝦仔扭到我癲呀
[/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo