原文章由 rickyfkm 於 08-7-3 23:18 發表
大家好呀!我唔係新一代既家長, 不過希望好快可以加入你哋既大家庭。其實我一直計劃係09年幫囡囡報讀新一代N1, 不過最近有D媽咪係BK同我講新一代有好多負面問題, 但我又唔知係咩問題, 我諗入來呢個Topic, 請教一班正 ...
, 但家陣佢除咗上堂聽到老師講佢識的eng words會好有反應之外, 想做classwork或者食茶點都要開口同老師講.
原文章由 rickyfkm 於 08-7-3 23:18 發表
大家好呀!我唔係新一代既家長, 不過希望好快可以加入你哋既大家庭。其實我一直計劃係09年幫囡囡報讀新一代N1, 不過最近有D媽咪係BK同我講新一代有好多負面問題, 但我又唔知係咩問題, 我諗入來呢個Topic, 請教一班正 ...
!見到隔離topic講新一代無學卷,唔好喎~~
)