跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 578


1401#
發表於 08-7-3 23:18 |只看該作者
大家好呀!我唔係新一代既家長, 不過希望好快可以加入你哋既大家庭。其實我一直計劃係09年幫囡囡報讀新一代N1, 不過最近有D媽咪係BK同我講新一代有好多負面問題, 但我又唔知係咩問題, 我諗入來呢個Topic, 請教一班正在新一代讀緊的家長會最好......咁多位媽咪可否比D意見我, 我想囡囡讀英文班, 你哋對學校有D咩意見呢? 謝謝!


大宅

積分: 3075


1402#
發表於 08-7-4 07:18 |只看該作者
各位....我哋睇咗"功夫熊貓"啦!

都ok呀! 我個仔睇完好開心.....雖然佢有d唔係好明講d咩.


大宅

積分: 3075


1403#
發表於 08-7-4 07:37 |只看該作者
原文章由 rickyfkm 於 08-7-3 23:18 發表
大家好呀!我唔係新一代既家長, 不過希望好快可以加入你哋既大家庭。其實我一直計劃係09年幫囡囡報讀新一代N1, 不過最近有D媽咪係BK同我講新一代有好多負面問題, 但我又唔知係咩問題, 我諗入來呢個Topic, 請教一班正 ...



雖然我唔係新一代學生的家長, 但對於找n1都可以給你意見(...過來人),

如果想小朋友英文好, 讀新一代係必然的選擇, 因為大部份時間都係英文對答, 小朋友對英文自然會吸收d!

雖然我個小朋友今年沒有上n1 class, 但我就每個星期日都會同佢返eng playgroup, 只係短短半年時間, 佢英文唔可以話好, 但起碼佢以前聽到英文cartoon就會走咗去 , 但家陣佢除咗上堂聽到老師講佢識的eng words會好有反應之外, 想做classwork或者食茶點都要開口同老師講.

更加唔抗拒睇英文cartoon, 朝朝都準時要睇8:00am 國際台的baby first. 起初, 我都唔知道佢睇baby first, 佢成日同我講bb話 ~~ 吉逹hand. 後來問返舅婆, 先知佢日日都睇呢個節目, 有一節係話兩隻松鼠仔玩收埋果實, 找到的話就"clap the hand". 跟住佢就日日都同我講話鍾意睇"吉逹hand".

我的小朋友不是特別smart, 但你可以想到新一代的小朋友天天都說英文, 他們的程度大概是怎麼.同埋, 選擇幼兒園最緊要睇吓小朋友鍾唔鍾個環境, 同老師有冇愛心等因素. 曾經有一位媽媽講過, "行政的事只係會affect佢呢位媽媽, 最緊要係老師對小朋友好. right?

一定要問清楚自己想小朋友將來走一條什麼樣的路! 跟著再慢慢選學校吧! ~ 唔好意思有d長篇大論


別墅

積分: 578


1404#
發表於 08-7-4 09:35 |只看該作者
嘩....好詳盡呀! 真係超超超超超超超.....多謝你既意見呀!
其實我都好清楚係想個囡學好D英文, 最理想係小學可以出九龍讀間好既直資學校, 所以英文一定唔可以差. 我都相信新一代係囡囡N1必然之選! 好多謝你呀!!!

原文章由 chunwai_315 於 08-7-4 07:37 發表



雖然我唔係新一代學生的家長, 但對於找n1都可以給你意見(...過來人),

如果想小朋友英文好, 讀新一代係必然的選擇, 因為大部份時間都係英文對答, 小朋友對英文自然會吸收d!

雖然我個小朋友今年沒有上n1 class, ...


大宅

積分: 3200


1405#
發表於 08-7-4 09:48 |只看該作者

回覆 #1401 rickyfkm 的文章

Rickyfkm你好,我好似在另一啲Topic見過你呀!我的小朋友在新一代已經讀了三個多月 因為佢係二月出生 所以係三月做N1插班生 開頭因為做插班生沒有太多的選擇下揀了新一代 亦聽過啲Bad comments, 但so far到現在都唔覺得有太大的問題 而bb亦好喜歡上學 所以原本想幫佢在next term轉去Sun-kids的計劃也暫時放下 爸爸話什麼行政問題只要不影響到啲小朋友 就而經OK 而且新一代的活動空間and學習環境其實都好好 加上可能因為我們遇到個好老師的關係 我覺得小朋友都真係學到嘢 而爸爸每天送Tony上學見到的嬸嬸亦OK所以如果你的小朋友只係讀N1 不妨Try一Try 如果真係唔OK 再轉校亦可以 不過私校的學費真係好貴


大宅

積分: 1421


1406#
發表於 08-7-4 13:13 |只看該作者
原文章由 rickyfkm 於 08-7-3 23:18 發表
大家好呀!我唔係新一代既家長, 不過希望好快可以加入你哋既大家庭。其實我一直計劃係09年幫囡囡報讀新一代N1, 不過最近有D媽咪係BK同我講新一代有好多負面問題, 但我又唔知係咩問題, 我諗入來呢個Topic, 請教一班正 ...

welcome......畢如我又講下做n1 mama既心聲,在上年我好迷網幫個女揀n1班讀既時候,敢就上黎bk問下d mami la,結果好多mami都話新一代唔好,咁我就周圍去問有咩唔好,原來只係高層大變動,所以行政上一定會亂,有新派,有舊派,公說公有理,婆說婆有理,但我都唔理,因為我見到一個新一代的k3學生可用流利既英語與人對答,之後我就報了n1讀到e家 la,中途也想過變節,但見到個女讀得很開心,每天回來也有驚喜,有d英文生字你係冇唸過佢會識講,所以今年我和我個女都會繼續做新一代靚太和新一代學生......(個人感受)

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-7-4 13:19 編輯 ]


大宅

積分: 1421


1407#
發表於 08-7-4 14:10 |只看該作者
好氣憤! !見到隔離topic講新一代無學卷,唔好喎~~
其實我亦都唔想再講有學卷同無學卷既分別在那裡,但我一定相信 一分錢一定係一分貨,但我覺得未讀過新一代既你又點知佢唔好呢?
我就讀緊新一代呢!!所以我知佢對我小朋友有幾好....
又或者咁講,要適應在外語生活環境長大的小朋友就要讀新一代O羅,其實我覺得有o的媽咪講野要公道o的o羅,未試過又點知好定唔好呢?如果咁講的話新一代真係有野唔好o羅....因為學費貴要自己俾晒,無政府資助,但有全英語既學習環境..有雜費但好多外語既教材..沒有逢紅日放假,因為有好多課外活動俾你選擇參唔參加....新一代既媽咪要求都好高架,所以我地明白一分錢係一分貨....


大宅

積分: 1421


1408#
發表於 08-7-4 14:24 |只看該作者
新一代. 已經有過好多負面新聞喎! 仲成日改革. 最近仲聽聞話想取消申請學券制tim..所以我對呢間學校既好感, 真係唔多好.....
其實我揀學校都好多要求, 依重要次序為:
1. 全日制, 仲要只放紅假 托兒咩..沒有逢紅放,因好多野要學
2. 有大機構做後台, 唔怕突然摺埋 有大把媽咪做後台
3. 活動式教學 好多都有,只有無學卷既才會有全英語教學
4.
教職員細心, 愛心, 有耐性 間間幼稚園多的是
5.
有外籍老師教英文同國內老師教普通話 大多數都有視乎多與少
6.
無雜費 雜費都係洗o係自己小朋友身上
7.
學費, 書簿費平 一分錢一分貨啦!!
8.
環境大, 光線夠充足 好多都有
9.
校內校外清潔乾淨, 遠離垃圾房 好多都有
10.
近屋企 咁就要睇你住邊啦
11.
升小學, 校網好 幼稚園好先升到小學好,小學好先升到校網好


不過, 邊會樣樣都咁好. 所以都要自己去取捨....
(總括黎講都係~~~~自己開最好!! )
好似我揀呢間咁, 就環境細, 沒有咩校網, 仲都算離屋企遠...
(****************咁米係o羅*********************)

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-7-4 14:31 編輯 ]


等待驗證會員

積分: 935


1409#
發表於 08-7-4 17:42 |只看該作者
唔好嬲喇..
不過我忍唔住.. 係個邊留左言..
我真係覺得.. 佢無讀過.. 又唔係在入面做..
唔可以聽人講.. 就話人地行政有問題

無學卷 - 大把私校 d 人爭住報名..
唉.........


大宅

積分: 3200


1410#
發表於 08-7-4 22:58 |只看該作者
我都覺得唔好嬲喇.. 只要自己覺得OK已經足夠,如果學校真係咁差就一早Close咗啦!


別墅

積分: 676


1411#
發表於 08-7-4 23:06 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-7-3 18:23 發表
想問下咁多位靚太,12/7你哋會唔會去嗰個畢業禮呀



我好開心,好想同你哋分享.....Jeffrey攞咗個豬肉獎"進步獎",所以
我12/7會去呀.


子爵府

積分: 10563


1412#
發表於 08-7-4 23:29 |只看該作者
今日放左假...唔得閑上黎...原來錦多野傾緊...等我慢慢追先...

不過...我想講下自己既意見...唔好為左3年既學卷慳到到既$$...第日為佢地因為英文理解唔好而付上龐大既補習費...所以New Gen無學卷亦唔係一件唔好既事...至少我buy羅...哈哈哈


子爵府

積分: 10563


1413#
發表於 08-7-4 23:31 |只看該作者
豬肉獎...哈哈哈...Cherry都有呀..."清潔獎"一個


別墅

積分: 676


1414#
發表於 08-7-5 00:02 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-4 23:31 發表
豬肉獎...哈哈哈...Cherry都有呀..."清潔獎"一個


Congratulations!

你12/7去嗎?


別墅

積分: 676


1415#
發表於 08-7-5 00:21 |只看該作者
等我分享吓我的意見.....

其實,間間學校都有其長短.唔可以因為佢有什麼優點而其他學校沒有,就代表佢係最好,而其他就點樣點樣唔好!

最緊要你想你的小朋友行咩路,如果想小朋友學較好的英文,我覺得New Gen於屯門真係一個唔錯的地方.

至起碼,我仔仔係短短5個月裹,已學到不錯的英文,亦在我預期之外.更加上佢又好鍾意返學,係學校的生活好開心!......這些就是我想看到的,而覺得沒有揀錯!


複式洋房

積分: 226


1416#
發表於 08-7-5 00:45 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-7-5 00:21 發表
等我分享吓我的意見.....

其實,間間學校都有其長短.唔可以因為佢有什麼優點而其他學校沒有,就代表佢係最好,而其他就點樣點樣唔好!

最緊要你想你的小朋友行咩路,如果想小朋友學較好的英文,我覺得New Gen於屯門真係 ...


Cherry & Jeffrey Ma,

恭喜,他們真係好


大宅

積分: 3200


1417#
發表於 08-7-5 00:51 |只看該作者
Congratulations to Cherry & Jeffrey,


子爵府

積分: 10563


1418#
發表於 08-7-5 10:59 |只看該作者
Thank You..Tony Ma & Wun Wun Ma...hahaha...

豬肉獎...我問Cherry知唔知Ms. Ceci比左個清潔獎比你...佢話知喎...都唔知係咪真既...

Kayo, 我會先報名(12/7)...應該去既...


大宅

積分: 1421


1419#
發表於 08-7-5 11:08 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-4 23:31 發表
豬肉獎...哈哈哈...Cherry都有呀..."清潔獎"一個

camy係唔係有獎嗰d就一定要去架.....呀jane都分咗個"品行獎",大件事張通知袋咗幾日唔見咗tim,咁仲可唔可以取入場卷呢???


子爵府

積分: 10563


1420#
發表於 08-7-5 11:10 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-7-5 00:21 發表
等我分享吓我的意見.....

其實,間間學校都有其長短.唔可以因為佢有什麼優點而其他學校沒有,就代表佢係最好,而其他就點樣點樣唔好!

最緊要你想你的小朋友行咩路,如果想小朋友學較好的英文,我覺得New Gen於屯門真係 ...



無錯...佢地係學校真係好開心...靜係見我地係到Chat既IN1B Mama個個都係一致認同就知啦....無理由係假喇...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo