跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16163


1401#
發表於 08-3-19 11:13 |只看該作者
good morning

車車,圈圈,校長
你地尋晚係咪食得傾得好開心呢


伯爵府

積分: 17542


1402#
發表於 08-3-19 11:50 |只看該作者
當然係食到肚賬傾到成枱口水咁啦
原文章由 reginang 於 08-3-19 11:13 發表
good morning

車車,圈圈,校長
你地尋晚係咪食得傾得好開心呢


水晶宮

積分: 54392


1403#
發表於 08-3-19 12:12 |只看該作者
又係食到肚脹ar..真係我地71kei 飲食宗旨
原文章由 karencircle 於 08-3-19 11:50 發表
當然係食到肚賬傾到成枱口水咁啦


侯爵府

積分: 20954


1404#
發表於 08-3-19 12:36 |只看該作者
a ma >> 妳真醒目呀, 我地不停食食食, 傾傾傾


伯爵府

積分: 16163


1405#
發表於 08-3-19 18:10 |只看該作者
其實我都好想出嚟抖抖,由朝到晚對住,真係人都癲,好想同你地blow blow water
最近趁假期a妹吾洗返學,so我都趁機幫a仔戒夜奶,平時半夜1am3am,a仔想啜啜媽咪奶奶先再瞓,呢排都好狠心咁吾比佢啜,不過都要拍拍下先可以再瞓返,希望佢快d可以一覺瞓天光啦


原文章由 cherrybibi 於 08-3-19 12:36 發表
a ma >> 妳真醒目呀, 我地不停食食食, 傾傾傾


男爵府

積分: 7977


1406#
發表於 08-3-19 23:00 |只看該作者


伯爵府

積分: 16163


1407#
發表於 08-3-19 23:19 |只看該作者
校長
你洗吾洗吖


水晶宮

積分: 54392


1408#
發表於 08-3-20 08:56 |只看該作者
good morning


返埋今日就happy lu...聽日仲要晨早機tim...半夜要起身ar


侯爵府

積分: 20954


1409#
發表於 08-3-20 10:08 |只看該作者
早晨

a ma >> 下次陪妳食過, 唔好咁啦


水晶宮

積分: 54392


1410#
發表於 08-3-20 10:54 |只看該作者
校長post 咩出lai..攪到a ma 甘ar
原文章由 cherrybibi 於 08-3-20 10:08 發表
早晨

a ma >> 下次陪妳食過, 唔好咁啦


伯爵府

積分: 16163


1411#
發表於 08-3-20 11:29 |只看該作者
嗚嗚,你地都無解既

原文章由 cherrybibi 於 08-3-20 10:08 發表
早晨

a ma >> 下次陪妳食過, 唔好咁啦


伯爵府

積分: 16163


1412#
發表於 08-3-20 11:38 |只看該作者
咩就係佢地去dinner 果d 相囉 :;pppp:

原文章由 tszyau2000 於 08-3-20 10:54 發表
校長post 咩出lai..攪到a ma 甘ar


伯爵府

積分: 17542


1413#
發表於 08-3-20 11:41 |只看該作者
乖乖, 佢有隻好好味要訂的山東手撕雞我地今次無食, 下次約埋你一齊去試.
原文章由 reginang 於 08-3-20 11:29 發表
嗚嗚,你地都無解既


水晶宮

積分: 54392


1414#
發表於 08-3-20 11:57 |只看該作者
吾好甘la...有我陪你
原文章由 reginang 於 08-3-20 11:29 發表
嗚嗚,你地都無解既


水晶宮

積分: 54392


1415#
發表於 08-3-20 12:04 |只看該作者
你地去左邊到食ar
原文章由 karencircle 於 08-3-20 11:41 發表
乖乖, 佢有隻好好味要訂的山東手撕雞我地今次無食, 下次約埋你一齊去試.


伯爵府

積分: 17542


1416#
發表於 08-3-20 12:06 |只看該作者
品香樓, 係石峽尾村裡面. 好正.
你睇唔到d相呀, 去我blog樹睇呀
原文章由 tszyau2000 於 08-3-20 12:04 發表
你地去左邊到食ar


水晶宮

積分: 54392


1417#
發表於 08-3-20 12:11 |只看該作者
我就係睇吾到張相...所以吾明a ma 仲咩甘law ..

原來如此...等我都去睇下先,...食吾到望下都好

原文章由 karencircle 於 08-3-20 12:06 發表
品香樓, 係石峽尾村裡面. 好正.
你睇唔到d相呀, 去我blog樹睇呀

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-20 12:25 編輯 ]


侯爵府

積分: 20954


1418#
發表於 08-3-20 12:42 |只看該作者
a ma >> 我都想見下妳 , 下次再一齊去呀


大宅

積分: 1446


1419#
發表於 08-3-20 13:33 |只看該作者
moon moon,
點樣教育子女確實係好大課題,我哋要努力啊!知爸IQ高EQ低,好多時要等時機先可以傾得好D,我個人又無耐性,不過我知道有“愛“就可以做好件事!
油媽,飛啦!祝玩得Happy!!
原文章由 <i>MOONCAKE111</i> 於 08-3-18 12:43 PM 發表
車車,<br />
<br />
我真係咩都想, 又怕佢留屋企悶. 需然我唔係太悶的人, 但有時都會諗唔到咩玩 ? 因為tired, ha ha.
oo,
我又係唔想佢太早返學, 因為學習條路還是很長. 等佢玩多少少啦.
cat cat,
意見不一, 一定會. 算我多 ...
<br />


大宅

積分: 1446


1420#
發表於 08-3-20 13:36 |只看該作者
聽到都開心!我好耐無飯局啦!
原文章由 <i>karencircle</i> 於 08-3-19 11:50 AM 發表
當然係食到肚賬傾到成枱口水咁啦  
<br />

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo