影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1401#
發表於 15-4-9 08:20 |只看該作者

引用:我返來啦!你地真係幾日百頁。追吾到你地講

原帖由 情若真 於 15-04-09 發表
我返來啦!你地真係幾日百頁。追吾到你地講咩啦
Welcome back!! 你又去左邊??


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1402#
發表於 15-4-9 08:21 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl 發表於 15-4-8 19:56 我而家

原帖由 szekamama 於 15-04-09 發表
我今日買咗佢代言隻啤酒喇, 一陣開嚟飲, 原來就有新廣告出喇!!!
送花絮俾你,彬彬拿著空氣杯練習,又專業又可愛
1428538875695.jpg

點評

szekamama    發表於 15-4-10 00:58
ccdccl    發表於 15-4-9 12:07


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1403#
發表於 15-4-9 08:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-09 發表想清玄

原帖由 ccdccl 於 15-04-09 發表
因為真係超毒呀,日日都要望過先安樂
唔好清啦,一齊中毒先開心

點評

ccdccl    發表於 15-4-9 12:07


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1404#
發表於 15-4-9 08:25 |只看該作者

引用:各位我到埗喇,氣溫4.1度

原帖由 ccdccl 於 15-04-09 發表
各位我到埗喇,氣溫4.1度
凍到咁 你夠衫嗎?? 係咪溫差好大??



琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1405#
發表於 15-4-9 08:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 szekamama 於 15-04-09 發表

原帖由 kcm 於 15-04-09 發表
幻想同彬彬對飲
彬彬的專業精神分享:
1428539523697.jpg

點評

ccdccl    發表於 15-4-9 12:09


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1406#
發表於 15-4-9 08:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-09 發表幻想同

原帖由 cocok 於 15-04-09 發表
彬彬的專業精神分享:

1428539566899.jpg


男爵府

積分: 7821


1407#
發表於 15-4-9 08:59 |只看該作者

引用:各位我到埗喇,氣溫4.1度

原帖由 ccdccl 於 15-04-09 發表
各位我到埗喇,氣溫4.1度
咁凍
著夠衫,唔好冷親呀

點評

ccdccl    發表於 15-4-9 12:09


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1408#
發表於 15-4-9 08:59 |只看該作者

回覆:玄彬及《海德、哲基爾與我》PART 3 討論

原來之前日本官網有呢兩條手錬賣,勁靚!!! 可惜唔識點買同好似截左
1428541025867.jpg


侯爵府

積分: 21965


1409#
發表於 15-4-9 09:32 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-4-9 00:10
因為真係超毒呀,日日都要望過先安樂
我都係, 我將你哋post出嚟D 靚相放晒係我office枱頭兩個大mon..... 一返工開著佢, 望住佢食早餐


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1410#
發表於 15-4-9 09:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-08 發表我好易

原帖由 cocok 於 15-04-09 發表
原來是美男定原來是美女?? 男二邊位?
係Dream High唔係Dream Hall
你有中澤演毒咩??
哈!原來打錯咁多野
原來是美男 - 容和
DH - 當時係好鍾意澤演
我有時係鍾意角色

男—係比女主愛,男二係比觀衆愛


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1411#
發表於 15-4-9 09:34 |只看該作者

引用:各位我到埗喇,氣溫4.1度

本帖最後由 kcm 於 15-4-9 09:40 編輯
原帖由 ccdccl 於 15-04-09 發表
各位我到埗喇,氣溫4.1度

盡情玩


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1412#
發表於 15-4-9 09:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-08 發表舊post

原帖由 cocok 於 15-04-09 發表
你要做個負責任既樓主
所以我冇整走個post


男爵府

積分: 6176


1413#
發表於 15-4-9 10:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-08 發表你幾

原帖由 cocok 於 15-04-09 發表
明晚凌晨機,今晚執野
你去首爾吖?咩機?


男爵府

積分: 6176


1414#
發表於 15-4-9 10:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 情若真 於 15-04-09 發表我返

原帖由 cocok 於 15-04-09 發表
Welcome back!! 你又去左邊??
東京賞櫻返來。啲花好靚吖
1428544949132.jpg

點評

kcm    發表於 15-4-9 13:09


男爵府

積分: 6176


1415#
發表於 15-4-9 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 szekamama 於 15-04-09 發表

原帖由 cocok 於 15-04-09 發表
送花絮俾你,彬彬拿著空氣杯練習,又專業又可愛
好靚仔的白領


男爵府

積分: 6176


1416#
發表於 15-4-9 10:04 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl 發表於 15-4-8 19:56 我而家

原帖由 szekamama 於 15-04-09 發表
我今日買咗佢代言隻啤酒喇, 一陣開嚟飲, 原來就有新廣告出喇!!!
我都要計劃下去搵佢的商品先得


琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1417#
發表於 15-4-9 12:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-09+發表各位

原帖由 htts 於 15-04-09 發表
原來韓國嘅6丶7度係唔凍架,好溫暖,今日仲無心插柳下見到櫻花
myphoto.jpg



點評

felixthemom    發表於 15-4-9 18:13
kcm    發表於 15-4-9 13:09


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1418#
發表於 15-4-9 12:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 htts 於 15-04-09 發表凍原來

原帖由 ccdccl 於 15-04-09 發表
原來韓國嘅6丶7度係唔凍架,好溫暖,今日仲無心插柳下見到櫻花




...



琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1419#
發表於 15-4-9 12:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-09+發表各位

原帖由 cocok 於 15-04-09 發表
凍到咁 你夠衫嗎?? 係咪溫差好大??
你上韓巢網就知,就算早上七丶八點,我都唔覺好凍,感覺係香港嘅14丶5度




琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1420#
發表於 15-4-9 12:10 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+15-4-9+00:10+因為真

原帖由 natnat_tsang 於 15-04-09 發表
我都係, 我將你哋post出嚟D 靚相放晒係我office枱頭兩個大mon..... 一返工開著佢, 望住佢食早餐
...
唔怕比老細或同事見到?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo