影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 41025

hashtag影視迷勳章


1401#
發表於 15-8-7 14:49 |只看該作者
kingwai 發表於 15-8-7 14:37
回覆 ggsbb 的帖子

有個問題想請教,用緊mac機係百度雲dl嘅ts檔睇“五虎”,要dl落電腦用MPlayerX先睇到。 ...
你意思係百度雲係mac download得好慢?


大宅

積分: 3876


1402#
發表於 15-8-7 15:17 |只看該作者
回覆 ggsbb 的帖子

係超慢,我懷疑我dl方法有問題


珍珠宮

積分: 41025

hashtag影視迷勳章


1403#
發表於 15-8-7 15:23 |只看該作者

引用:回覆+ggsbb+的帖子係超慢,我懷疑我dl方法

原帖由 kingwai 於 15-08-07 發表
回覆 ggsbb 的帖子

係超慢,我懷疑我dl方法有問題
我係windows 機都係一時時,有時1M/s,有時5xxk/s..,,,但Mac機未試過呀...




珍珠宮

積分: 41025

hashtag影視迷勳章


1404#
發表於 15-8-7 15:49 |只看該作者

回覆:kingwai 的帖子

品德最重要
myphoto.jpg



點評

kingwai    發表於 15-8-7 16:23


子爵府

積分: 11547


1405#
發表於 15-8-7 15:54 |只看該作者
ggsbb 發表於 15-8-7 10:08
Hahaha!連化學老師都係何以粉

何律師老婆係唸化學系的

厲害! 証明何以係幾咁普及既國民劇!


子爵府

積分: 11547


1406#
發表於 15-8-7 15:55 |只看該作者
ggsbb 發表於 15-8-7 15:49
品德最重要

小黃同學真係好幸福,諗起細個時寫記念冊


子爵府

積分: 11547


1407#
發表於 15-8-7 16:04 |只看該作者
ggsbb 發表於 15-8-7 15:23
我係windows 機都係一時時,有時1M/s,有時5xxk/s..,,,但Mac機未試過呀...

我用window响百度雲DL都係時快時慢,朝早六點幾行得幾快,下晝兩,三點試過行到2-3M/s.

雲盤相對麻煩,因為我用會員log in, 普通下載成日斷線,又要重新行過。



子爵府

積分: 11547


1408#
發表於 15-8-7 16:10 |只看該作者
ggsbb 發表於 15-8-7 12:50
明呀...D細路放暑假仲忙呀!
我仲未睇哂呀...睇到派生煎包.....要等放工先有時間睇了....

夫仔唔好認真好學既學生,但會係唔錯既同學仔朋友仔,好彩鍾生同佢同班,之後會唔會調組,仲有兩間學校,都有機要同姓孫既同班,到時鍾生又要發揮既高EQ,好似下面條片咁,佢兩個人答同一條"畢業咗幾耐"既問題,鍾生個答案超正,高下立見:

https://youtu.be/OCEEWS45ggU


大宅

積分: 3876


1409#
發表於 15-8-7 16:21 |只看該作者
回覆 sasara123 的帖子

我返工dl到收工都冇一集,好慢呀


大宅

積分: 1216


1410#
發表於 15-8-7 16:23 |只看該作者
kingwai 發表於 15-8-7 12:33
好正

http://www.tudou.com/programs/view/ZcxzxymVs1c/
連電腦都load唔到.....


大宅

積分: 1216


1411#
發表於 15-8-7 16:28 |只看該作者
fuminyan 發表於 15-8-7 08:06
好似要rename個file做.mp4先睇到⋯⋯⋯
係咪咁改?改左都係唔得...


大宅

積分: 3876


1412#
發表於 15-8-7 16:33 |只看該作者
回覆 mirinda 的帖子

我又入去睇好暢順喎,你再試下



大宅

積分: 1216


1413#
發表於 15-8-7 16:48 |只看該作者
回覆 kingwai 的帖子

睇到啦,好有型!


男爵府

積分: 5747


1414#
發表於 15-8-7 17:03 |只看該作者
kingwai 發表於 15-8-7 14:37
回覆 ggsbb 的帖子

有個問題想請教,用緊mac機係百度雲dl嘅ts檔睇“五虎”,要dl落電腦用MPlayerX先睇到。 ...
我已經load晒落電腦⋯長開一晚機⋯


男爵府

積分: 5747


1415#
發表於 15-8-7 17:05 |只看該作者
mirinda 發表於 15-8-7 16:28
係咪咁改?改左都係唔得...
因為你個file仲係.doc尾


珍珠宮

積分: 41025

hashtag影視迷勳章


1416#
發表於 15-8-7 17:24 |只看該作者
mirinda 發表於 15-8-7 16:28
係咪咁改?改左都係唔得...

咁奇怪既, 我係DL完先係電腦rename架喎.....

唔rename住都可以DL架....


珍珠宮

積分: 41025

hashtag影視迷勳章


1417#
發表於 15-8-7 17:25 |只看該作者
sasara123 發表於 15-8-7 16:10
夫仔唔好認真好學既學生,但會係唔錯既同學仔朋友仔,好彩鍾生同佢同班,之後會唔會調組,仲有兩間學校, ...


鍾同學對於年齡問題比較敏感加敏捷D.....


大宅

積分: 1216


1418#
發表於 15-8-7 18:04 |只看該作者
fuminyan 發表於 15-8-7 17:05
因為你個file仲係.doc尾
係咪即係要DL到自己部電腦至改到?我只係放係百度云度炸,係咪就改唔到架啦?


子爵府

積分: 11547


1419#
發表於 15-8-7 18:10 |只看該作者
mirinda 發表於 15-8-7 18:04
係咪即係要DL到自己部電腦至改到?我只係放係百度云度炸,係咪就改唔到架啦?
...

要DL咗至改到.


子爵府

積分: 11547


1420#
發表於 15-8-7 18:14 |只看該作者
kingwai 發表於 15-8-7 16:21
回覆 sasara123 的帖子

我返工dl到收工都冇一集,好慢呀

我之前DL逆水寒時,因為每個file over 1G,成50個file,我臨瞓前DL,第二朝已經DL咗一半,行得好順暢,你試吓半夜至DL。

DL真係幾辛苦,不過為咗要睇高清版既鍾生,都值得!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo