親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


1401#
發表於 08-11-4 19:21 |只看該作者
一姐,

係圓山捷運站附近,我每次搭捷運去淡水時....當架車經過,我都會係個心度諗,呢個乜樂園黎嫁,好似好舊咁款!?

http://www.tcrc.taipei.gov.tw/

原文章由 yatjeh 於 08-11-4 13:47 發表
請問呢個育樂中心晌邊度架?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1402#
發表於 08-11-4 19:35 |只看該作者
一姐,

夜市...都可以嫁,不過你要安排早d去,避免太迫人....其實如果是weekend,士林夜市四點多五點就已經營業喇,想食乜睇乜都得,無乜人都你迫!!!

其實babyboss,你會2公婆帶哂2個小朋友入去...定你地是旦一個單拖個大仔入去玩呀?大果個我估勉強都玩到,但細果個一定係入去悶嫁咋....同埋2個大人入場費好貴ar~~

九份,你會book車去,定自己坐火車轉的士去呀....其實火車轉的士都好方便,應該難唔到你!!!

你有無興趣day1由桃園機場先book車去大溪花海度玩2粒鐘?果度有花有草(影相幾靚)...仲有小動物可以比小朋友餵食
http://www.tasheeblmn.com.tw/chinese/chinese.htm

另外...仲有一個遇著落雨天又近捷運的地方,就是台北車站附近"KMall"basement 2/F....呢度雖然入場費非平,但佢送返現金卷for場內消費,都OK嫁!!!
http://okgo.tw/buty/01789.html

原文章由 yatjeh 於 08-11-4 13:53 發表
fi-fi,

咁唔該晒妳先! 我想今個trip去4日, 打算去zoo, babyboss, 九份, 唔知仲有咩好去呢? 我估今個trip應該唔太辛苦, 因為我帶住個亞仔無得去夜街, 大家要早早休息!!!

...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-11-4 19:52 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1403#
發表於 08-11-4 19:36 |只看該作者
fi fi
真你謝謝,為我特登上去個網度睇,真你萬分感激呀!我就訂了家美了,佢重有職員打電話比我確定呀!『好彩都聽得明佢講野!』至於荷豐,等我再試試先,因為我打到要寫信用卡號碼既地部,因為我都唔感按,所以諗住問你先!如果比晒卡資料佢,佢係咪即刻過數,應該都冇乜問題喇呱?


男爵府

積分: 9345


1404#
發表於 08-11-4 19:54 |只看該作者
fionlai60,

priceline是ok的....for我黎講,唔ok只是....中華航空囉


原文章由 fionlai60 於 08-11-4 18:20 發表
各位想問下,我年初三1月28日出發.1月31日回港,4大2細去台北.岩岩見到http://travel.priceline.com.hk 呢個網,來回機票(坐中華)去程機號CI602,早上10:35分,回程CI92521:15分都是直航機.成人1670,兒童1250(未計稅及附 ...

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1405#
發表於 08-11-4 20:03 |只看該作者
fionlai60
呢幾日做乜唔你上黎!
我經朋友幫我問坐港龍,台北去,高雄返,早去晚返,$2370唔包tax,佢巳經幫我hold位喇,你參考啦!



原文章由 fionlai60 於 08-11-4 18:20 發表
各位想問下,我年初三1月28日出發.1月31日回港,4大2細去台北.岩岩見到http://travel.priceline.com.hk 呢個網,來回機票(坐中華)去程機號CI602,早上10:35分,回程CI92521:15分都是直航機.成人1670,兒童1250(未計稅及附 ...


男爵府

積分: 9345


1406#
發表於 08-11-4 20:04 |只看該作者
chrischris,

我啱啱又入得到荷豐館個線上訂房喇....佢link-up左去ezhotel.com.tw....呢個網是ok的,你可以訂房+visa比錢

https://www.ezhotel.com.tw/lotusspa/

原文章由 chrischris 於 08-11-4 19:36 發表
fi fi
真你謝謝,為我特登上去個網度睇,真你萬分感激呀!我就訂了家美了,佢重有職員打電話比我確定呀!『好彩都聽得明佢講野!』至於荷豐,等我再試試先,因為我打到要寫信用卡號碼既地部,因為我都唔感按,所以諗住問你先!如果比晒 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1407#
發表於 08-11-4 20:08 |只看該作者
謂唔該晒,等我訂埋呢間先,驚住遲冇房,不過都幾貴NT$6200/一晚!搞掂埋呢間,跟住就睇點BOOK墾丁民宿喇!




原文章由 fi-fi 於 08-11-4 20:04 發表
chrischris,

我啱啱又入得到荷豐館個線上訂房喇....佢link-up左去ezhotel.com.tw....呢個網是ok的,你可以訂房+visa比錢

https://www.ezhotel.com.tw/lotusspa/


男爵府

積分: 9345


1408#
發表於 08-11-4 20:21 |只看該作者
chrischris ,

祝你順順利利....跟住墾丁就幫你唔到喇....但你可以將你的經驗同我哋分享!!!

原文章由 chrischris 於 08-11-4 20:08 發表
謂唔該晒,等我訂埋呢間先,驚住遲冇房,不過都幾貴NT$6200/一晚!搞掂埋呢間,跟住就睇點BOOK墾丁民宿喇!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1409#
發表於 08-11-4 20:44 |只看該作者
fi fi
荷豐都訂埋喇,不過佢要過全數!希望順順利利,唔該晤!




原文章由 fi-fi 於 08-11-4 20:21 發表
chrischris ,

祝你順順利利....跟住墾丁就幫你唔到喇....但你可以將你的經驗同我哋分享!!!


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1410#
發表於 08-11-4 23:10 |只看該作者
原文章由 miu529 於 08-11-4 12:15 發表
我無對講機啊, 你地會買來專for去旅行用? or平日都會用來玩?

我已叫老公要勁影相, 乜野都影一餐, 已經問人借定portable harddisk抄相, 唔怕影爆card...
不過老公好似驚返來執相執死佢, 唔想喪影...:;pppp:
...


miu529
我地原本買來去旅遊用...
貪唔使開咁多張當地電話咭嘛!
後來平時係香港都會用,
有時去踏單車/郊區...總有行先行後
好過成日打mobile

我個次試過係清境入左羊咩同仔仔餵羊...
同公公婆婆走散左,
後來都係用個對講機揾返個位置
幾方便嫁!

係影完執相都幾花時間.但開心嘛
影啦!


大宅

積分: 3901

畀面勳章


1411#
發表於 08-11-4 23:56 |只看該作者
我想問一下, 係烏來邊間温泉酒店比較好呀?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1412#
發表於 08-11-5 09:54 |只看該作者
你2個細ge fit晒ga...我係果度逗留左都成3hr+...

我個行程有d亂(因為睇錯地圖行左好多無謂ge路mouth: )

day1
中午到tpe機場→酒店(2:00)放底行李→國父紀念館→bigtom食雪糕→誠品探索館(已closed)→饒河夜市
day2
11:00先離開酒店→永康街鼎泰豐→冰館→動物園→(因回程時亞囡zzz左...結果返酒店抖下之後落街食野)西門町→家樂福
day3
酒店早餐完10:00離開→圓山兒童育樂中心→淡水→士林夜市
day4
西門町買手信→搭車到機場
原文章由 jenniferkwok 於 08-11-4 17:10 發表
portiabb

個育樂中心你估啱唔啱4歲&2.5歲呢?你地花左幾耐時間係度呀?

可唔可以俾你個行程我參考下呀?我地12月中會同2個女去

thx


男爵府

積分: 5746


1413#
發表於 08-11-5 10:32 |只看該作者
兒童育樂中心

圓山站2号出口,轉右手邊過對面馬路,直行行就到。(好容易去)

開放時間9:00--17:00(星期二--星期日)

星期一休息

記得在入口處拿地圖,因沿路都设有地方再可以拿地圖。要去到兒童科學館先有。

昨日世界我设有去到,因要去下一個景點(淡水),大約3點幾走了


子爵府

積分: 12743


1414#
發表於 08-11-5 13:42 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-11-5 09:54 發表
你2個細ge fit晒ga...我係果度逗留左都成3hr+...

我個行程有d亂(因為睇錯地圖行左好多無謂ge路mouth: )

day1
中午到tpe機場→酒店(2:00)放底行李→國父紀念館→bigtom食雪糕→誠品探索館(已closed)→ ...


咁睇黎我要加參呢個行程la .... 即係我又要執過我個itin

你睇地圖係睇咩地圖呀

係呀好可惜探索館close左,babyboss對我2個女黎講又好似唔多啱,我見大女4歲都只係得好幾份job可以揀!所以其實我一直都想搵多一個地方同佢地去,依家搵到la


子爵府

積分: 11547


1415#
發表於 08-11-5 13:43 |只看該作者
fi-fi,

多謝晒妳的建議, 睇嚟呢個大溪花海農場確係唔錯的選擇! 等我一於安排去果度玩番陣先!

其實我都怕如果落起雨嚟就真係邊度都唔駛去喇, 既然係咁到時就去妳介紹的KMALL啦!!! YEAH!

至於九份呢, 我都想試吓坐火車架, 所以多數都係自己去囉, 唔知TOTAL車程要幾耐到呢?

BABYBOSS果然相比其他AMUSEMENT PARK係唔平, 不過最重要係唔知大仔晌裡面聽得明幾多國語啫, 如果唔明又要我地幫佢TRANSLATE可能無咁好玩, 不過, 細佬入場唔駛比$, 咁我地一家入場只要NT$1,900, 唔....真係要諗吓仲有無其他OPTION比佢地玩喇....

總括嚟講, 我現初步計劃行程如下, 請"各位靚太"比D意見我啦! THX!!!

DAY 1--->到達桃園機場--->大溪花海農場食晏 + 玩--->返酒店CHECK-IN--->四周行吓搵嘢食

DAY 2--->九份--->育樂中心--->?

DAY 3--->木柵動物園--->美麗華百樂園--->?

DAY 4--->BABYBOSS--->手信時間--->回港

原文章由 fi-fi 於 08-11-4 19:35 發表
一姐,

夜市...都可以嫁,不過你要安排早d去,避免太迫人....其實如果是weekend,士林夜市四點多五點就已經營業喇,想食乜睇乜都得,無乜人都你迫!!!

其實babyboss,你會2公婆帶哂2個小朋友入去...定你地是旦一個單拖個大 ...


子爵府

積分: 12743


1416#
發表於 08-11-5 13:44 |只看該作者
原文章由 Man04 於 08-11-5 10:32 發表
兒童育樂中心

圓山站2号出口,轉右手邊過對面馬路,直行行就到。(好容易去)

開放時間9:00--17:00(星期二--星期日)

星期一休息

記得在入口處拿地圖,因沿路都设有地方再可以拿地圖。要去到兒童科學館先有。

昨日世界我设 ...


thx for the tips


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1417#
發表於 08-11-5 13:59 |只看該作者
我睇wonstar比果張地圖...其實唔關人地事...係我隔離果個c都唔聽我講...又估計錯誤個路程...白行
原文章由 jenniferkwok 於 08-11-5 13:42 發表


咁睇黎我要加參呢個行程la .... 即係我又要執過我個itin

你睇地圖係睇咩地圖呀

係呀好可惜探索館close左,babyboss對我2個女黎講又好似唔多啱,我見大女4歲都只係得好幾份job可以揀!所以其 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1418#
發表於 08-11-5 14:01 |只看該作者
果度好易搵...好近捷運站...你見到d有大有細ge一齊行都無咩錯ga喇..因為果度都無咩其他野好做 我淨係玩左遊樂場果part都玩左3hr+
原文章由 jenniferkwok 於 08-11-5 13:44 發表


thx for the tips


子爵府

積分: 12743


1419#
發表於 08-11-5 14:22 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-11-5 14:01 發表
果度好易搵...好近捷運站...你見到d有大有細ge一齊行都無咩錯ga喇..因為果度都無咩其他野好做 我淨係玩左遊樂場果part都玩左3hr+



哦原來酒店有地圖攞,咁我要記住攞先

吓淨玩都3hr 呀?


大宅

積分: 2080


1420#
發表於 08-11-5 16:07 |只看該作者
原文章由 chrischris 於 08-11-4 20:03 發表
fionlai60
呢幾日做乜唔你上黎!
我經朋友幫我問坐港龍,台北去,高雄返,早去晚返,$2370唔包tax,佢巳經幫我hold位喇,你參考啦!

ChrisChris:
我仔test,所以呢幾日無上黎睇.$2370(未連稅)咁咪仲貴,我睇果個web都係1670(未連稅)不過我係台北去台北返的.你有無去我寫果個web睇過,真係好平

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo