想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7321


1401#
發表於 04-9-3 11:38 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

WINNIE
希望你快的中埋六合彩,跟住再bingo,可以 resign埋,


男爵府

積分: 7321


1402#
發表於 04-9-3 11:40 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
你自己都應該睇下中醫.
腰痛可以煲杜仲湯
補腎可以食好多野,首烏,杞子,冬蟲草....


子爵府

積分: 13990


1403#
發表於 04-9-3 11:41 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

660203shirley 寫道:
WINNIE
希望你快的中埋六合彩,跟住再bingo,可以 resign埋,


shirley,

係wor ∼ 如果winnie 中左頭獎, 就唔駛等lor 埋前4後6先走la :mrgreen:


子爵府

積分: 13990


1404#
發表於 04-9-3 11:42 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

杜仲?? 乜野黎gar? 同埋d 乜野一齊煲ar?


男爵府

積分: 6610


1405#
發表於 04-9-3 11:48 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe 寫道:
[quote]
660203shirley 寫道:
WINNIE
希望你快的中埋六合彩,跟住再bingo,可以 resign埋,


shirley,

係wor ∼ 如果winnie 中左頭獎, 就唔駛等lor 埋前4後6先走la :mrgreen: [/quote]


嘩...............到時winnie發囉.............!!!!!


男爵府

積分: 7321


1406#
發表於 04-9-3 11:50 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
杜仲藥材呢,我以前m come成日腰骨痛,所以中藥都有比我食,而家少左痛啦,有時酸酸地,可以加瘦肉,你最好問藥材店,因為可以加其他野一次煲,有益的,出面有的現成杜仲茶,你去8下.
而家好大雨.


子爵府

積分: 13990


1407#
發表於 04-9-3 11:51 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0,

妳叫winnie 夾埋妳一份, 咁到時發達妳都有份ma :mrgreen:


子爵府

積分: 13990


1408#
發表於 04-9-3 11:53 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

wow ~ thank you ar!

有杜仲茶就方便好多la, 唔駛煲ma. 
出面raining LA?  咁lunch 米冇得出去8lor


男爵府

積分: 6610


1409#
發表於 04-9-3 11:54 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe

哈哈哈哈!!!!!!!!1 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7321


1410#
發表於 04-9-3 11:57 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0
你同winnie最好快的中,請我地食完大餐先好走,唔係我地點追你地呀.


男爵府

積分: 6610


1411#
發表於 04-9-3 11:59 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley

我唔會走既, 我仲要同埋你地3個(Shirley, ew911, jojoebebe) 一齊bigno, 一齊食飯嘛, 對不對!!! :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 10672


1412#
發表於 04-9-3 12:00 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0

照顧個鬼咩,我計過架喇,佢最多都係可以幫我針茶遞水,吾洗我做,同埋如果抽斤同我"juk' 腳架唶,如果我係到,我亞媽可以整野比我食,睇住我,有d咩野都幫到手丫碼,同埋係呢到,多 d 人傾計,有產前抑屈証既機會都小 d 丫碼。。。我計過,應該無錯架喇。。。。

imcc0_0 寫道:
winnie

但係你係個邊有honey照顧你喎.


男爵府

積分: 6610


1413#
發表於 04-9-3 12:01 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie

咁又係, 阿絲6係到會好d既, 咩都唔洗做呀!!!正!! :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 13990


1414#
發表於 04-9-3 12:01 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,


妳今日又食雲吞ar?妳成日都去jusco, 咁有冇申請jusco card ar? 有時有95拆gorwor.  911 係米好忙ar, 仲未見人gei?


男爵府

積分: 6610


1415#
發表於 04-9-3 12:03 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Oh No, 打錯字5,

係阿媽係到會好d既.......hehehehe


伯爵府

積分: 16200


1416#
發表於 04-9-3 12:07 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

放心 la. 其實根據以往cycle應該明天才+ve.不過我今個cycle 我體溫情況有點不同.所以才左想右想je.

shirley,

我一定會好努力!


子爵府

積分: 10672


1417#
發表於 04-9-3 12:07 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

六合彩吾洗夾架,我地幾個亞太,一人up個 no,然後各自去買。。。
我問過個中醫,佢話食鹿尾巴好,不過您知啦,鹿尾巴要凍天食先好加碼,所以我諗要返黎先食喇,不過我會帶鹿茸去整,果邊凍,應該可以食既,不過因為我吾識整鹿尾巴丫碼。
係呀,期實您都可以睇下中醫,調理下身體架。

各位,您地放心,如果我有景,真係中佐 6 合彩,我一定請晒您地食大餐。。。 :mrgreen:


伯爵府

積分: 16200


1418#
發表於 04-9-3 12:15 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe 寫道:
shirley,


妳今日又食雲吞ar?妳成日都去jusco, 咁有冇申請jusco card ar? 有時有95拆gorwor.  911 係米好忙ar, 仲未見人gei?


jojoebebe,

我一返公司已經報告今天 -ve 呀.

????????


子爵府

積分: 13990


1419#
發表於 04-9-3 12:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911,

係ar. 不過我見妳失蹤左幾個鍾, 所以米掛住妳lor :mrgreen:


男爵府

積分: 6610


1420#
發表於 04-9-3 12:19 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoe

ew911可能多野做, 所以覆我慢d呀. :mrgreen: :mrgreen:


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo