懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1913


1401#
發表於 08-12-5 16:20 |只看該作者
原文章由 ckstep 於 08-12-5 16:09 發表
==> heidifsl, Monkey25 & TY33819,

其實我同jojoebady的情況有d相似... 我同bf都未結婚, 不過小b出現唔係意外, 仲係商量過先決定生的. 因為我本身有多囊卵巢, 係keep住睇e生食藥食左半年先bingo到, 當中的委屈&挫 ...



ckstep

其實如果你係打算同這個男人一世既, 你就更加唔應該收埋d野唔講. 如果佢係愛你的, 佢唔會願意你受咁多委屈, 陀住bb都咁唔開心. 你地既bb係得來不易, 應該更加珍惜上天俾你地既.

你心裡都渴望有一個名份, 希望做佢太太的話, 坦白同佢講, 兩個人一世, 係要不斷尋求共識. 千奇唔好表面就晒佢, 但心裡覺得委屈和不甘心, 這其實係在傷害感情. 坦誠---係兩個人之間最重要的事情.

祝福你!!!


洋房

積分: 51


1402#
發表於 08-12-5 17:02 |只看該作者
真係好感動!睇完你地既留言...好想 ,因為覺得你地係我既好朋友,不斷起我身邊支持我...真係好多謝你地,大家都唔怕睇咁長既留言,而且仲會用心回應...我真係.... ...
我知道每個人既際遇都唔同,經歷既事亦唔同,有d人一生就好好運,唔需要愁d咩野,而我...可能上天要不斷俾考驗我,唔考驗過就得唔到幸福。
我真係感受到大家既好意,我會試著同男朋友好好傾下我地應該點行之後既每一步。總之,不論結果係點,我都一定會生亞b出黎,用自己既辦法令亞b幸福。
ckstep 你都要加油呀!其實有咩野事都好應該同你身邊個位講,雖然佢未必會完全明白你,但至小你講左俾佢聽你點唸,你自己個心都會舒服d。人係有情感架,你坦白同佢講你想點,佢一定會好好去想,畢竟你依家有左佢bb,個bb係你同佢架,如果佢愛你,佢一定會為你唸!
我之前都有唸過生bb唔一定結婚,但係我真係唔想俾人話我bb係私生,無爸爸.....所以...俾d勇氣自己吧!我都會好支持你!

[ 本文章最後由 jojoebady 於 08-12-5 17:04 編輯 ]


複式洋房

積分: 272


1403#
發表於 08-12-5 17:34 |只看該作者
==> Jcat & jojoebady,

其實要講的我已經同佢講晒, 或者我誤會/唔明佢, 但呢件事上面我覺得佢態度係要我跟佢決定, 佢根本冇打算改變主意...... 我同bf一齊已經8年, 結婚對我黎講係對我父母交代(因為佢地分開左, 所以都希望有個交代等佢地可以唔駛擔心我), 同埋最最最重要係俾小b一個名份, 唔想日後有乜事佢完全無保障......


大宅

積分: 1913


1404#
發表於 08-12-5 17:40 |只看該作者
原文章由 ckstep 於 08-12-5 17:34 發表
==> Jcat & jojoebady,

其實要講的我已經同佢講晒, 或者我誤會/唔明佢, 但呢件事上面我覺得佢態度係要我跟佢決定, 佢根本冇打算改變主意...... 我同bf一齊已經8年, 結婚對我黎講係對我父母交代(因為佢地分開左, 所 ...



唔好唔開心la, 再同男友傾下. 你地一齊8年, 難道佢因為之前既事就對你無信心? 別讓以往的不幸做成將來的不幸.
唔好push自己咁緊, 對你對bb都唔好, 仲有幾個月bb才出世, 仲有時間慢慢同你男友傾呀! 加油! 祝福你地!


禁止訪問

積分: 1256


1405#
發表於 08-12-5 19:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1406#
發表於 08-12-5 20:49 |只看該作者
我心情都唔好呀...
今日睇驗血報告,e生話懷疑我係地中海貧血帶基因者,要再抽血檢查
c6都要驗
2個禮拜後先有結果
希望小b唔好有事><


複式洋房

積分: 373


1407#
發表於 08-12-5 21:14 |只看該作者

回覆 #6 Yungmama 的文章

hi hi all

我預產期16/7我高齡現有d怕. 及我想問下咩情況去健康院險查. 我今天去了hospital 登記


複式洋房

積分: 373


1408#
發表於 08-12-5 21:46 |只看該作者
原文章由 JOEY0623 於 08-11-3 22:59 發表
你就好啦~
我又嘔食D野落去少少就頂住
平時可以食到大半碗飯
而家半碗已經頂住
如果食晒大半碗就會嘔到九彩
而家先4WEEK
幾時先嘔完 ...


hi hi
我又係又谷胸,好辛苦,仲好反胃
明明好肚餓, 一見到d 食物就好飽頂住,轉頭又肚餓
好辛苦


複式洋房

積分: 373


1409#
發表於 08-12-5 21:48 |只看該作者
原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-5 20:49 發表
我心情都唔好呀...
今日睇驗血報告,e生話懷疑我係地中海貧血帶基因者,要再抽血檢查
c6都要驗
2個禮拜後先有結果
希望小b唔好有事>


relex d..


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1410#
發表於 08-12-5 22:19 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-5 09:47 發表
其實今次係好意外有左bb架,因為我同男朋友一直都計劃兩年後結婚先再生bb,不過依家有左就無計啦,唔通因為未結婚而唔生咩!
我同男朋友依家都唸緊好唔好註冊左先。始終怕bb出世紙會寫"私生"!唏...其實我俾你仲煩,我未結婚,閒言 ...


咁如果我比起你就真係小事得多喇...我都明白未結婚有左其實都會好困擾自己....但你好叻呀, 咁快就諗得通...同埋最重要係你男朋友都想你生個bb出黎就真係好難得喇...你要努力喔


大宅

積分: 1025


1411#
發表於 08-12-5 22:57 |只看該作者
joey0419,mrs_b_lam:你地不要擔心啦..一定ok既....對bb有信心ar!


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1412#
發表於 08-12-5 22:58 |只看該作者
我呢幾日都係咁... 之前好有胃口,食極仲想食,但唔知點解呢幾日就食唔到嘢... 明明個肚好似空空地,但又食唔得多,好反胃,跟住轉頭又肚餓,攪到好辛苦

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-5 21:46 發表


hi hi
我又係又谷胸,好辛苦,仲好反胃
明明好肚餓, 一見到d 食物就好飽頂住,轉頭又肚餓
好辛苦


大宅

積分: 1288


1413#
發表於 08-12-5 23:12 |只看該作者
Gennie's 奇妮
係漆咸道, 科學館/歷史館對面,
個度有幾間孕婦時裝店, 我覺得gennie's服務最好,
價錢(海嘯價貨品)就最抵啦!


原文章由 Mr.Cheung 於 08-12-5 00:28 發表
where is gennie's ? tks!


別墅

積分: 687


1414#
發表於 08-12-5 23:24 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-3 23:58 發表
hello各位7月既媽咪....我係十一月十三號驗到自己有左bb呀...果陣既心情真係好唔相信自己有左架....我預產期係7月20日呀 睇晒你地61篇野真係好有feel呀, 可能大家都係同一個月生...現在遇到既情況都差不多一樣 ...


我都係同你同一日預產期呀~


別墅

積分: 687


1415#
發表於 08-12-5 23:33 |只看該作者
原文章由 himuimui 於 08-12-4 13:57 發表
I feel sleepy and sleepy although I go to bed at ten every night.. I think to be mum the temperture should a little bit high but mine is abount 36.7-36.9 only. And, I fee ...


我都係成日好眼訓,成日都想食野,又覺得比以前怕凍d


別墅

積分: 511


1416#
發表於 08-12-5 23:48 |只看該作者
原文章由 joey0419 於 08-12-5 07:03 PM 發表
心情勁down,重未見到心跳,醫生話唔樂觀.


Dear Joey,

再睇定D先....you should keep relax....
咁你其實宜家幾多weeks ar??
Dr. have any suggest??

God bless you!!!


別墅

積分: 511


1417#
發表於 08-12-5 23:51 |只看該作者
係wor.....
我又覺得好似真係比以前怕凍D ga.....
不過眼訓就唔多....係成個亞婆咁成日要坐

原文章由 KT二少奶 於 08-12-5 11:33 PM 發表


我都係成日好眼訓,成日都想食野,又覺得比以前怕凍d


大宅

積分: 3344


1418#
發表於 08-12-6 08:02 |只看該作者
我報o左一自己o乍 因為老公返shift,同留返d 機會陪我去檢查.

原文章由 jomiwan 於 08-12-5 11:18 發表
我都報左呀!!! 大家點相認呀? 我都好想見下你地~


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1419#
發表於 08-12-6 08:26 |只看該作者
我見大家都有check bb心跳
係唔係要去私家check呀?
我冇去check怕唔怕呀?
我book左月尾去贊育做第一次產檢
好似係見姑娘only
1月頭就去照oscar
其實以家照bb心跳係for 咩?
政府醫院唔幫我照嗎


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1420#
發表於 08-12-6 08:35 |只看該作者
睇到你咁樣
真係好多野一齊來迫住你咁
不過我想if你媽媽知道你有左
唔通迫你唔要佢咩
對你身體唔好
我想佢唔會咁做
遲多一排再話佢知啦
以家d租都平左好多
睇你住邊一區
荃灣個d好似好平

原文章由 jojoebady 於 08-12-5 13:38 發表
好多謝大家既支持!我都知道之後條路一定唔易行,不過我會堅持!
我哥哥下星期三結婚,屋企人個個都好忙,所以我都唔敢同我屋企人講住,亦好彩我搬左同我男朋友屋企人住,有咩唔舒服我屋企人都唔知更加唔會懷疑!其實依家最煩就係... ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo