媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1469


1401#
發表於 04-9-29 01:34 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Joey,

IIS 是Windows Server 其中一個功能, 用來放網站, 如果web host 是用Windows Server的, 就會叫做用"Windows Server IIS"


民房

積分: 0


1402#
發表於 04-9-29 01:36 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=x-large]卓朗, 藝樺, 紀瑩:

[size=x-large]生日快樂!!!

[size=x-large]越來越精靈........


別墅

積分: 606


1403#
發表於 04-9-29 02:03 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

今日(29/9)係我同老公的結婚週年紀念, [size=large]我竟然唔記得呀!!


尋晚(中秋節要返工), 老公打電話比我, 問我"聽日幾多號?....
haha...." 我就大嗌一聲. :lol: (當時好開心)
咁佢就話明日同我去食飲茶, (我o地兩個都好老土o架, 好鍾
意嘆茶), 當然放低沛尊仔一陣, 一陣咋, 夜晚又要返工.

過後我有少少唔開心, 2月老公生日我已經唔記得, 結婚週年又唔
記得, 真係無用, 好無用. (雖然老公從來都無怪我, 一d都無)

回想, 每日都全心全力照顧沛尊&家庭,
每日返晏, 就上午車沛尊去元朗, 安排老公晚上車返沛尊返
上水;
返早, 就之前一晚一家去元朗訓, 早上返工媽咪就照顧沛尊;
每日安排好沛尊食乜食乜做早餐, 之前一晚要買麵包or 瘦肉;
放好各樣snack係到, 比沛尊無聊時食.
晚上又要寫time table比工人去照顧沛尊.

學racrac話齋, "我無你o地咁本事", 我覺得我24小時都唔夠,
仲邊有時間好似你o地咁睇"金枝慾孽", (不過我唔係成日睇
電視), 晚上玩msn, 仲有精力返工, 又照顧bb, 又整網頁.....

我以前真係好重視呢d日子o架, 安排好d節目, 仲有surprise
比老公添; 以前間屋要求好高, 整到靚靚地, 好有心機, 而家
乜都唔掂咁. :-(

[size=medium]不過, 我會enjoy今日的.


大宅

積分: 3986


1404#
發表於 04-9-29 02:29 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Guggi & 各位媽媽 ﹕

經過多次見面、聚會,唔通妳無睇清楚我哋的為人咩,當日生日會妳亦見到我哋點做嘢啦,唔通我會呃妳錢咩。

妳亦知道我擔任司儀,連一張相都無影過,但我亦無介意過,目的想所有參加生日會的人,有個開心、難忘既一歲生日,所以我重視這盒錄影帶,(因為之前我唔知道會有這盒未剪輯的錄影帶)我亦唔介意妳寄回給我。

我亦知道bk一直都有是非,但估唔到會發生係我身上,哎。。。咁辛苦為乜呀。。。我相信
[size=medium]清者自清囉


大宅

積分: 1055


1405#
發表於 04-9-29 03:02 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位貴妃,
我剛回來不夠,真係好累,海琳一樣累暈左..
佢本來回家途中瞓着左,但我好怕她污漕,
決定整醒她,本來還識笑,點知一沖涼就大喊,
食完奶就再瞓過,佢覺我整蠱她呢??
曉晴:
我而家少左去10月,因去兩邊留言要用好多時間,
之前好忙(整網頁,湊女,裝傢私),如果唔係得到你讚賞,
吸引到一一b觀看 :-P
winnie:
子悅好d未呀,記得留定d藥狂家看門口呀!!
joanna:
細心同大方的老公好難得,錫返啖擋補數..
我都成日記錯日子,同我地以前回憶,
有時d男人無啦啦好好記性,嘻~~~但多數唔會嬲,
如果嬲我咪仲唔開心(我覺嫁 :-P )

多謝各位貴妃讚個白痴老公,
平時唔知佢寫d乜上黎,一時笑死你,一時嚇死我..

有件事請好友相助:就係海琳生日會我得好少相,
如果有d好美/好可愛的相片/有海琳的,請send回給我,
我知hellobaby有好多,因有birdie義務幫手,好彩pekkeyin
send返張合照比我咋,如果唔係我都冇呀 :cry:
我收集箱係:[email protected]


大宅

積分: 1055


1406#
發表於 04-9-29 03:03 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

卓朗, 藝樺, 紀瑩:

生日快樂!!!
祝越來越精靈可愛,
快高長大!!


大宅

積分: 3239


1407#
發表於 04-9-29 03:10 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Guggi, EJbaby,
多謝你地的祝福

子悅,
你病左, 皇太后咪好緊張囉!

joanna,
唔緊要啦, 大家開心咪得囉, 兩公婆嘆茶都係樂趣黎架, 我同你都有d 相同, 生左adonis 後, 亞媽幫我湊, 佢都好辛苦, 所以我一放工我就即返屋企, 同adonis 沖涼, 日日如是, 老公早返就佢同adonis 沖, 因為年紀大, 同唔到bb 沖涼, 驚跌到佢, 我放假, 亞媽都一樣放假去輕鬆下打麻雀, 不過我可以晚上睇下電視, bb 訓左覺就上o下網, 而網頁方面, 我在公司偷偷做咋, 在家裡好難做, bb 好似樹熊咁, 晚上做呢, 有時又好累好眼訓, 咁又過了一天, 老公有免費戲票"新警x 故事"都冇得去睇
請問沛尊讀的是幼兒班還是預備班? 咁 pre-nursery 呢? 我有本 05年幼稚園選校指南, 沛尊係揀左邊間, 等我睇下先

monmantong,
mose 間學校名係乜?

macy,
你買左2003frontpage 的書, 我都買左, 你係邊個出版社? 我的是 "精彩", 我都有光碟送, 但係學習光碟, 我返工聯係學 2000的, 由於我裝左 2003 在電腦裡, 所以咪用 2003囉, 上堂好多野學完會忘記, 所以咪買埋書囉

annie,
皇上一留說話有冇 "lum" 死呀
同海琳去左邊樹? 我求其同亞媽去左沙田公園行咋, 老公要做野陪唔到, if 唔係adonis 生日, 可能我未必落街行, 因為行左2小時, 亞媽話好累了, 回家又要同adonis 沖涼

我今天 12:30已經離開公司去食公司的造節lunch, 公司生意好左, 而家有得食飯, 以前冇架, 連年晚飯都冇架? 今天食左一隻 3頭鮑, 雞煲翅, 荷葉飯(唔好食), 仲有其他


別墅

積分: 708


1408#
發表於 04-9-29 05:32 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位,

我今年有個很難忘的中秋呀!:-( :-( :-(
click here

[size=large]難忘的中秋


伯爵府

積分: 16171


1409#
發表於 04-9-29 10:02 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=x-large]藝樺, 紀瑩,仲有自己個小B卓朗,

[size=x-large]生日快樂!!!!!!!!!!!!


複式洋房

積分: 322


1410#
發表於 04-9-29 10:09 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]藝樺, 紀瑩,仲有你小卓朗,

生日快樂!!


別墅

積分: 606


1411#
發表於 04-9-29 10:39 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)


[size=large]Happy birthday to 藝樺, 紀瑩,卓朗.


曉晴,
本"升幼稚園天書"係你買的嗎?
我就無買, 不過成日去書局"打書釘", 睇晒又唔買囉!
出年就一定買定幾本係屋企"鉋". 10月份明報會有特價$40買
"幼稚園天書", 到時我會買的.
沛尊報名的係"幼兒園", 即pre-nursery or nursery ??? ?-(
總之一定一定要足2歲先可入學o個種.

nlns,
傑傑的"不幸遭遇", 我都一直擔心有日會發生係沛尊到, 估唔
到傑傑先出事.


大宅

積分: 1326


1412#
發表於 04-9-29 10:52 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

藝樺, 紀瑩,卓朗,
[size=large]生日快樂

大家尋晚玩得開心嗎? 尋晚維維


大宅

積分: 2655


1413#
發表於 04-9-29 10:57 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

nlns﹐
傑傑經過今次教訓﹐已後都唔會再搞架啦﹐
但理個教訓﹐就要媽咪心通D囉﹗

winnie,
子悅退消未呀﹖

曉睛﹐
frontpage2000 同 frontpage2003一樣嗎﹖
唔係你個本WOR﹐學貫行出版社

PC9﹐
想問下你個DVD係乜牌子﹖MODEL NO﹖

joey,love bb,
阿仔見到D螢光野都好興奮﹐但老公話危險﹐唔比買﹐
我仔乜鬼都放落口食架﹐我驚呀﹗

琴日放工>去褓母湊仔>海運大廈行街>中港城碼頭接老公
>食飯>返屋企公園原海傍一直行到海逸個邊
熱到想死﹐琴晚係海邊一D風都無﹗
成年都未試過係街食過一餐安樂晚飯﹐琴晚係第一似﹐
阿仔食完奶就訓左﹐到我食完餐晚飯先起﹐好爽呀


大宅

積分: 1326


1414#
發表於 04-9-29 11:35 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

nlns,
傑傑冇事


洋房

積分: 47


1415#
發表於 04-9-29 12:34 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位額娘,貴妃,主子......
你地言重啦,你地唔好笑我啦,我會怕醜架......


大宅

積分: 1160


1416#
發表於 04-9-29 13:23 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joanna-waiwai
不要太在意鎖事,一家人平安快樂就是福氣了~不論什麼紀念日我都會忘,只有女兒的生日不會忘~~嗯~~我諗咁樣就夠啦.....


大宅

積分: 1513


1417#
發表於 04-9-29 14:12 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

中秋小戰車



最後成一點先訓, 是小ra最夜訓的一次.


禁止發言

積分: 9659


1418#
發表於 04-9-29 18:04 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2678


1419#
發表於 04-9-29 18:31 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

macy,

昨晚ADD唔到妳,好掛


別墅

積分: 945


1420#
發表於 04-9-29 19:19 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]藝樺, 紀瑩,卓朗

[size=large]Happy Birthday !!!

各位媽咪

中秋節快樂 !!!! 你地點同BB過中秋呀? 今年係洛洛第一個中秋節, 我琴晚同佢去kowloon park, 得個行字, 不過洛洛開心到傻咗, 不停"嘩嘩嘩", 笑到d人死 !!!

Fion, chandy, Jennifer, 柏仔媽咪
你地幫我係bk換恩加健奶粉試用裝啦..... 錫洒你.. thank you very much!!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo