跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48885


1401#
發表於 04-12-5 13:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奶媽生涯我已準備放棄
因太倦我撐唔住
我知你地都係咁
但我太無用
唔捱得
而家晚晚由我負責照顧
真辛苦
即時諗起以前個工人真掂
每3個鐘起身喂奶
日間又要做家務, cooking..
我做阿媽有時都唔想起身喂奶..

我而家用bump, 泵得幾多得幾多
係呀
真係開始少啦

本來set 個 target 喂到滿月
但真係頂唔住..
你地講果d壓力我都好應同..
又驚食佢唔飽又驚佢唔肥

我而家都有谷奶
谷到好痛就bump..

各喂人奶媽媽努力
你地真係好偉大


珍珠宮

積分: 48885


1402#
發表於 04-12-5 13:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chun ma

你阿B 食得好好, 15 mins..攪掂
又快收工
你要keep住唔好學我咁放棄

該用戶已被刪除

1403#
發表於 04-12-5 14:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7735


1404#
發表於 04-12-5 15:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

wendy,
唔記得係咪你話未同過bb沖涼,係咪好冇用!講個秘密你知.....bb出世到而家(24/9),我都係尋日先第一次同亞b沖涼咋!(因為我媽媽返左大陸玩)你唔好咁諗啦.......呢個時間最緊要係休息休息再休息,學我亞媽話齋,你慌冇機會咩!!...........

哈!我尋日第一次同亞b沖涼,真係有d緊張......
又唔敢沖得耐,又驚唔乾淨,好似又


男爵府

積分: 7735


1405#
發表於 04-12-5 15:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunchunmama 寫道:
Elainecnc,

晴晴都好叻女, 宜家有10lbs好好成績!
辛苦哂媽咪啦, 大家繼續努力!
其實餵人奶都係順其自然好, 餵到就餵囉!
餵唔到都不緊要,食奶粉BB一樣都會肥肥白白架!
你宜家間中都比佢啜下, bb同你都咁enjoy, 我絕對唔會覺得你傻啦! 反而要讚你喎!


chun ma, ck
多謝你呀!!有一段時間真係有d唔開心架,又越泵越少,知道比亞b食人奶o既時間唔長(都有兩個幾月喇!)......不過唔開心o既時間唔長,而家有你地鼓勵,更加冇事啦,我會本住有一滴就比亞b飲一滴o既原則,到最後一滴為止...........

車仔,
你係咪會帶亞b去健康院打乙型肝炎第二針呀??
如果係,應該係你自己抱住佢,重要捉住佢唔好比佢郁,跟住露隻脾出黎,姑娘就問你打咩針,你話佢知,跟住姑娘就一針吉落隻b脾度,跟住.....你都知會有乜事發生啦!!!你要有心理準備啊!! :-| :-| :-| :-|


男爵府

積分: 7735


1406#
發表於 04-12-5 15:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw,

絶對同意人奶媽真係好偉大!!

奶粉媽亦唔弱架!!.......出親街就好似搬屋咁....兩三個鐘餵一次...洗奶樽...座奶、等佢飲完...等等,都唔小野.....

所以話[size=large]所有媽咪萬歲!YEAH!!


大宅

積分: 1221


1407#
發表於 04-12-5 15:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Elainecnc,
唔好意思,尋晚突然消失。終於俾我等到,但佢只係好隨便啜一陣,跟住訓左,尋晚佢7-9扭計,唔夠訓,所以訓覺大哂。


大宅

積分: 1221


1408#
發表於 04-12-5 15:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunchunmama 寫道:
其實餵人奶時都不用太緊張, 驚佢食得唔夠? 只要bb每日有6條以上既濕尿片, 同埋有重到都不會有太大問題! 有時佢地啜咁耐我估係歎奶咋! 佢地好識享受架! 係媽咪懷抱咁舒服比我都唔想停啦:mrgreen: 我大仔以前都好鐘意食成粒鐘先肯放過我架!

chunchunmama,
有時候d片有大大,唔太肯定有無小便,如果大大+小便的濕片就夠6條以上。
我想問下你的bb一日有幾多次大大? 我個bb一日有幾次,係唔係唔吸收? 但陪月阿姐話佢要清左d大大先夠位再吸收。所以便食一餐清一餐,唔知係唔係呢?


大宅

積分: 1221


1409#
發表於 04-12-5 15:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Elaine,
我感覺好似睇住芷晴渡過兩個月,你係第一個零舍曳曳媽媽生bb,當時我都鄧你緊張和擔心。而家知道芷晴有10磅,我都好開心呀! :wink:


大宅

積分: 4607


1410#
發表於 04-12-5 17:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Elainecnc 寫道:
車仔,
你係咪會帶亞b去健康院打乙型肝炎第二針呀??
如果係,應該係你自己抱住佢,重要捉住佢唔好比佢郁,跟住露隻脾出黎,姑娘就問你打咩針,你話佢知,跟住姑娘就一針吉落隻b脾度,跟住.....你都知會有乜事發生啦!!!你要有心理準備啊!! :-| :-| :-| :-|

:cry: :cry: 睇到你咁寫已經覺得好痛, 我驚到時我手都震埋 tim :cry: :cry:

好叻呀你, 芷晴有成 10 磅, elaine, 最辛苦果段日子你已經 pass 咗, 睇住芷晴越來越輕 (反話), 咩辛苦都唔記得晒 lu....
希望我隻囡同埋所有零舍曳曳o既 bb 都係越來越輕 (反話), hehe


大宅

積分: 4607


1411#
發表於 04-12-5 17:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all
你哋會唔會打 bb 出去睇燈飾, 睇講今年 d 燈飾好靚喎!! 我好想帶埋 bb 一齊去, 不過又怕多人... :exclaim: :exclaim:


男爵府

積分: 7735


1412#
發表於 04-12-5 17:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

各位靚媽:
媽咪幫我影左輯最新的沙龍。 大家得閒就睇睇啦!
芷晴上


男爵府

積分: 7735


1413#
發表於 04-12-5 18:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty 寫道:
all
你哋會唔會打 bb 出去睇燈飾, 睇講今年 d 燈飾好靚喎!! 我好想帶埋 bb 一齊去, 不過又怕多人... :exclaim: :exclaim:


我會帶芷晴出去呀!!順便探埋佢太公麻!!!我諗我會十零號去,時間要早d添,應該會冇咁多人掛牌! ?-( ?-( ?-(


子爵府

積分: 12555


1414#
發表於 04-12-5 18:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
今年我會埋欣欣去睇燈飾同影相呀! :mrgreen: 我上年去人唔太多,可能我唔係24/12-27/12呢三日去,同埋我等埋老公放工都成7點幾8點至去。

如果你怕多人嘅話咪提早少少去囉(一兩日),睇燈唔一定24/12-27/12呢幾日嘛。 :mrgreen:

car_pretty 寫道:
all
你哋會唔會打 bb 出去睇燈飾, 睇講今年 d 燈飾好靚喎!! 我好想帶埋 bb 一齊去, 不過又怕多人... :exclaim: :exclaim:
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1415#
發表於 04-12-5 18:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
最緊要你要鎮定呀!我嗰時同大兩個打針時,姑娘吉完叫你幫BB噤住個針位,坐反出吉佢又喊喎,我又跟住喊呀! :mrgreen:
不過好在佢兩個都係喊兩聲就收咗!但今次欣欣就唔同,欣欣有時打 C egg ,我彈吓佢佢都喊到C C 吓。(佢兩個家姐、阿哥喊一喊就即收o架)。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 21537


1416#
發表於 04-12-5 18:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunchunmama,
見你哋講開餵人奶, 我依家都係餵全人奶,不過就係泵出嚟餵. 我都擔心奶水會愈來愈少. 但係我好努力去嘗試埋身餵, 我覺得個動作應該係啱,但係就唔知點解覺得俾仔仔啜得好痛.... ?-( 其實如果bb啜符啱係咪一d都唔會痛呀? 同bb依家已經用慣左奶樽, 唔知仲可唔可以埋身餵呢?


伯爵府

積分: 18746


1417#
發表於 04-12-5 20:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkclownfish,
relax d啦.....只要你留意佢既片片,有濕6-8條,咁就唔駛擔心啦
hkclownfish 寫道:
做人奶媽真係有壓力,bb食左幾多無得睇。佢啜得短時間怕佢唔飽,逼佢又驚佢怕左我。佢食得太長時間又驚佢飽過龍,今日個傻豬狂啜,結果飽到頂住個肚仔訓唔到,扭計扭左3個鍾。 :evil:


伯爵府

積分: 18746


1418#
發表於 04-12-5 20:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

karen,
如果bb啜得啱位,你係唔會痛架...如果痛,你就唔啱位啦....試下撐大亞b個嘴先,再含你乳頭啦....
你亞b用慣奶樽,你都可以試下比佢埋身架...一次唔得,再試下囉,,,,,可能試多幾次就成功啦
karen&angus 寫道:
chunchunmama,
見你哋講開餵人奶, 我依家都係餵全人奶,不過就係泵出嚟餵. 我都擔心奶水會愈來愈少. 但係我好努力去嘗試埋身餵, 我覺得個動作應該係啱,但係就唔知點解覺得俾仔仔啜得好痛.... ?-( 其實如果bb啜符啱係咪一d都唔會痛呀? 同bb依家已經用慣左奶樽, 唔知仲可唔可以埋身餵呢?


伯爵府

積分: 18746


1419#
發表於 04-12-5 20:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我都會去呀...不過一定係十幾號就去啦....唔係迫c
仲有呀,人奶媽要出去睇燈飾,一定要諗計點食奶呀
我就會入hotel大堂搵sofa餵........:mrgreen: :mrgreen:
Elainecnc 寫道:
[quote]
car_pretty 寫道:
all
你哋會唔會打 bb 出去睇燈飾, 睇講今年 d 燈飾好靚喎!! 我好想帶埋 bb 一齊去, 不過又怕多人... :exclaim: :exclaim:


我會帶芷晴出去呀!!順便探埋佢太公麻!!!我諗我會十零號去,時間要早d添,應該會冇咁多人掛牌! ?-( ?-( ?-( [/quote]


伯爵府

積分: 18746


1420#
發表於 04-12-5 21:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkclownfish,
你宜家bb都係出左世冇耐,所以日日有好多大大都唔出奇呀,因為我個女之前都係咁呀,條條片都有好多大大,我都驚佢食左=冇食呀,不過佢去磅重又有重,問過醫生話係正常,所以我先唔擔心喳.....到宜家亞女滿左月啦,佢一日會all2-3次大大,比之前少左啦
hkclownfish 寫道:
chunchunmama,
有時候d片有大大,唔太肯定有無小便,如果大大+小便的濕片就夠6條以上。
我想問下你的bb一日有幾多次大大? 我個bb一日有幾次,係唔係唔吸收? 但陪月阿姐話佢要清左d大大先夠位再吸收。所以便食一餐清一餐,唔知係唔係呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo