chunchunmama 寫道:
Elainecnc,
晴晴都好叻女, 宜家有10lbs好好成績!
辛苦哂媽咪啦, 大家繼續努力!
其實餵人奶都係順其自然好, 餵到就餵囉!
餵唔到都不緊要,食奶粉BB一樣都會肥肥白白架!
你宜家間中都比佢啜下, bb同你都咁enjoy, 我絕對唔會覺得你傻啦! 反而要讚你喎!
chunchunmama 寫道:
其實餵人奶時都不用太緊張, 驚佢食得唔夠? 只要bb每日有6條以上既濕尿片, 同埋有重到都不會有太大問題! 有時佢地啜咁耐我估係歎奶咋! 佢地好識享受架! 係媽咪懷抱咁舒服比我都唔想停啦:mrgreen: 我大仔以前都好鐘意食成粒鐘先肯放過我架!
Elainecnc 寫道:
車仔,
你係咪會帶亞b去健康院打乙型肝炎第二針呀??
如果係,應該係你自己抱住佢,重要捉住佢唔好比佢郁,跟住露隻脾出黎,姑娘就問你打咩針,你話佢知,跟住姑娘就一針吉落隻b脾度,跟住.....你都知會有乜事發生啦!!!你要有心理準備啊!! :-| :-| :-| :-|
car_pretty 寫道:
all
你哋會唔會打 bb 出去睇燈飾, 睇講今年 d 燈飾好靚喎!! 我好想帶埋 bb 一齊去, 不過又怕多人... :exclaim: :exclaim:
karen&angus 寫道:
chunchunmama,
見你哋講開餵人奶, 我依家都係餵全人奶,不過就係泵出嚟餵. 我都擔心奶水會愈來愈少. 但係我好努力去嘗試埋身餵, 我覺得個動作應該係啱,但係就唔知點解覺得俾仔仔啜得好痛.... ?-( 其實如果bb啜符啱係咪一d都唔會痛呀? 同bb依家已經用慣左奶樽, 唔知仲可唔可以埋身餵呢?![]()
Elainecnc 寫道:
[quote]
car_pretty 寫道:
all
你哋會唔會打 bb 出去睇燈飾, 睇講今年 d 燈飾好靚喎!! 我好想帶埋 bb 一齊去, 不過又怕多人... :exclaim: :exclaim:
hkclownfish 寫道:
chunchunmama,
有時候d片有大大,唔太肯定有無小便,如果大大+小便的濕片就夠6條以上。
我想問下你的bb一日有幾多次大大? 我個bb一日有幾次,係唔係唔吸收? 但陪月阿姐話佢要清左d大大先夠位再吸收。所以便食一餐清一餐,唔知係唔係呢?