跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4922


1401#
發表於 09-9-22 20:19 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 08:18 PM 發表
有薑蓉
45g---------$7
70g---------$18
100g-------$21
無薑蓉
45g---------$8.5
70g---------$20
100g-------$24

加蜜糖唔晒錢的


咁有薑蓉同無有咩分別架? (sorry 問咁多。。)


大宅

積分: 4922


1402#
發表於 09-9-22 20:23 |只看該作者
大家有無腳痛啊?。。我一企系到右腳就痛到好似企唔到咁。。。好辛苦。。


大宅

積分: 2419


1403#
發表於 09-9-22 20:30 |只看該作者
唔緊要~~其實就係睇你想唔想有薑蓉係薑皂入邊~~我就選無
原帖由 babie_s 於 09-9-22 20:19 發表


咁有薑蓉同無有咩分別架? (sorry 問咁多。。)


男爵府

積分: 5770


1404#
發表於 09-9-22 21:40 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 19:54 發表


我個肚都越嚟越大, 行一陣對腳巳好鬼c攰, 好想坐底休息吓. 老公成日叫佢大b, 真係激c我. 今日呀, 行經鴻福堂, 我只係企咗一陣, 睇吓有乜糖水啱食, 個姐姐就派咗張訂豬腳薑的 leaflet 俾我... 唔通我真係好似就生 ...

我個肚就唔算好大,可能我唔係成日出街,
所以我唔會覺得好累,仲好enjoy tim~~


男爵府

積分: 5770


1405#
發表於 09-9-22 21:40 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 20:23 發表
大家有無腳痛啊?。。我一企系到右腳就痛到好似企唔到咁。。。好辛苦。。

我通常抽完筋就會痛1~2日,平日就好少腳痛.


大宅

積分: 1031


1406#
發表於 09-9-22 21:49 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 20:23 發表
大家有無腳痛啊?。。我一企系到右腳就痛到好似企唔到咁。。。好辛苦。。


我都會架......我隻大脾會突然間扯住痛, 冇哂力架!


大宅

積分: 4922


1407#
發表於 09-9-22 21:51 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-9-22 09:49 PM 發表


我都會架......我隻大脾會突然間扯住痛, 冇哂力架!


系啊! 就系咁嘅Feel。。。系唔系因為血液唔流通啊?


大宅

積分: 1031


1408#
發表於 09-9-22 22:02 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 21:51 發表


系啊! 就系咁嘅Feel。。。系唔系因為血液唔流通啊?


一來啦...二來我地依家既韌帶係鬆左黎準備bb出世, 所以會好容易痛lor!


大宅

積分: 1540


1409#
發表於 09-9-22 22:05 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 2009-9-22 18:03 發表
頭先雀巢打電話俾我,同我confirm地址。。好似話系寄奶粉俾我。。有無媽咪收到雀巢嘅奶粉啊?


我收左一罐大能恩....


大宅

積分: 1540


1410#
發表於 09-9-22 22:07 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 2009-9-22 18:54 發表


上個禮拜雀巢打過電話俾我, 話兩日內會寄罐奶粉嚟. 點知無聲氣. 結果, sat晚 8pm左右, 有個自稱係郵局打嚟的女人, 話派奶粉無人係屋企. 仲叫問我mon再送過嚟好唔好喎? 我怕到時我又出咗街, 咪話自己去郵局拎好 ...


以我所知佢地係用courier寄, courier送唔到都有擺卡入我信箱, courier ctr 辦工時間好似係唔同郵局..


大宅

積分: 1540


1411#
發表於 09-9-22 22:10 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 2009-9-22 20:23 發表
大家有無腳痛啊?。。我一企系到右腳就痛到好似企唔到咁。。。好辛苦。。


我有d腳腫, 變左肥腳趾, 同埋d鞋有d緊, 痛就冇喎.....


大宅

積分: 3487


1412#
發表於 09-9-22 22:11 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 20:23 發表
大家有無腳痛啊?。。我一企系到右腳就痛到好似企唔到咁。。。好辛苦。。


我有, 今日行左一陣就開始痛, 都係右腳~


大宅

積分: 3487


1413#
發表於 09-9-22 22:14 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-9-22 20:01 發表


返埋今日就放假喇?你就好啦!
好好趁呢幾個星期休息下喇!遲D我地都會無覺好訓架喇!


估唔到日子過到咁快, 又就快生啦~~
我間學校漸漸越來越多學生確診, 好彩放前四~
今日看到報紙台灣有一個八個月的孕婦h1n1出事...真係好慘, 大家都要戴好口罩!


大宅

積分: 3899


1414#
發表於 09-9-22 22:15 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 22:10 發表


我有d腳腫, 變左肥腳趾, 同埋d鞋有d緊, 痛就冇喎.....


我都係呀,連隻cross 涼鞋都就快迫爆....


大宅

積分: 3899


1415#
發表於 09-9-22 22:16 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 18:47 發表


hehe... 佢係話網上有個做咗人媽咪的人呀, 唔係佢mami!


c 火,失禮哂....


大宅

積分: 1540


1416#
發表於 09-9-22 22:18 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 2009-9-22 22:15 發表


我都係呀,連隻cross 涼鞋都就快迫爆....


係呀!!著cross仲明顯
我最緊著cross腳板底痛, 宜家唔敢著, 你有冇痛呀?.


大宅

積分: 3899


1417#
發表於 09-9-22 22:23 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 22:18 發表


係呀!!著cross仲明顯
我最緊著cross腳板底痛, 宜家唔敢著, 你有冇痛呀?.


我有一日腳板底條根痛,但之後又無事噃,所以依然日日著。咁你平時著咩野鞋多呀?


大宅

積分: 4922


1418#
發表於 09-9-22 22:24 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-9-22 10:02 PM 發表


一來啦...二來我地依家既韌帶係鬆左黎準備bb出世, 所以會好容易痛lor!


咁會唔會宜家痛到生架?


大宅

積分: 4922


1419#
發表於 09-9-22 22:27 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-22 10:11 PM 發表


我有, 今日行左一陣就開始痛, 都係右腳~


真系好辛苦。。我一企起到就痛


大宅

積分: 2469


1420#
發表於 09-9-22 22:29 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-20 18:41 發表
呢兩日都好辛苦呀,氣管又有問題,抖氣好辛苦。聽日又去荃灣搵番睇開個家庭醫生.... 好沮喪呀


點解會咁gei?? 醫生叫我唔好take risk lou...要開刀lou....你呢??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo