立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4922
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 08:18 PM 發表 有薑蓉 45g---------$7 70g---------$18 100g-------$21 無薑蓉 45g---------$8.5 70g---------$20 100g-------$24 加蜜糖唔晒錢的
積分: 2419
原帖由 babie_s 於 09-9-22 20:19 發表 咁有薑蓉同無有咩分別架? (sorry 問咁多。。)
男爵府
積分: 5770
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 19:54 發表 我個肚都越嚟越大, 行一陣對腳巳好鬼c攰, 好想坐底休息吓. 老公成日叫佢大b, 真係激c我. 今日呀, 行經鴻福堂, 我只係企咗一陣, 睇吓有乜糖水啱食, 個姐姐就派咗張訂豬腳薑的 leaflet 俾我... 唔通我真係好似就生 ...
原帖由 babie_s 於 09-9-22 20:23 發表 大家有無腳痛啊?。。我一企系到右腳就痛到好似企唔到咁。。。好辛苦。。
積分: 1031
原帖由 Fira 於 09-9-22 09:49 PM 發表 我都會架......我隻大脾會突然間扯住痛, 冇哂力架!
原帖由 babie_s 於 09-9-22 21:51 發表 系啊! 就系咁嘅Feel。。。系唔系因為血液唔流通啊?
積分: 1540
原帖由 babie_s 於 2009-9-22 18:03 發表 頭先雀巢打電話俾我,同我confirm地址。。好似話系寄奶粉俾我。。有無媽咪收到雀巢嘅奶粉啊?
原帖由 Wong_C_Lai 於 2009-9-22 18:54 發表 上個禮拜雀巢打過電話俾我, 話兩日內會寄罐奶粉嚟. 點知無聲氣. 結果, sat晚 8pm左右, 有個自稱係郵局打嚟的女人, 話派奶粉無人係屋企. 仲叫問我mon再送過嚟好唔好喎? 我怕到時我又出咗街, 咪話自己去郵局拎好 ...
原帖由 babie_s 於 2009-9-22 20:23 發表 大家有無腳痛啊?。。我一企系到右腳就痛到好似企唔到咁。。。好辛苦。。
積分: 3487
原帖由 popodordor 於 09-9-22 20:01 發表 返埋今日就放假喇?你就好啦! 好好趁呢幾個星期休息下喇!遲D我地都會無覺好訓架喇!
積分: 3899
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 22:10 發表 我有d腳腫, 變左肥腳趾, 同埋d鞋有d緊, 痛就冇喎.....
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 18:47 發表 hehe... 佢係話網上有個做咗人媽咪的人呀, 唔係佢mami!
原帖由 jojodic 於 2009-9-22 22:15 發表 我都係呀,連隻cross 涼鞋都就快迫爆....
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 22:18 發表 係呀!!著cross仲明顯 我最緊著cross腳板底痛, 宜家唔敢著, 你有冇痛呀?.
原帖由 Fira 於 09-9-22 10:02 PM 發表 一來啦...二來我地依家既韌帶係鬆左黎準備bb出世, 所以會好容易痛lor!
原帖由 gracedolly 於 09-9-22 10:11 PM 發表 我有, 今日行左一陣就開始痛, 都係右腳~
積分: 2469
原帖由 jojodic 於 09-9-20 18:41 發表 呢兩日都好辛苦呀,氣管又有問題,抖氣好辛苦。聽日又去荃灣搵番睇開個家庭醫生.... 好沮喪呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy