立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 145167
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 13:42 發表 又要出街呀?! 記住帶返把遮呀!!
男爵府
積分: 7999
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:40 發表 我一陣仲要去九龍灣機電署呀!
大宅
積分: 2326
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:49 發表 我尋日去咗借庫,借咗三百萬,應該係最少,你地有無人去借過呀??
積分: 141689
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 13:40 發表 o岩o岩同男朋友傾完電話, 我話好唔開心, 佢都知係因為我搵唔到個律師~ 佢成日都o係我唔開心o既時候踩多我兩腳~ 我話晏o的搵個舊同事幫手問下, 佢就話我最好o既方法咁遲先出~ 我唔開心都係想佢氹下我, 佢竟然話都唔關 ...
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 13:51 發表 我無呀!! 我唔係好相呢o的野~ 你尋日咁得閒去借庫o既?!
原帖由 wayso 於 10-3-12 13:53 發表 吓...你話去借野,原來借呢D呀,等我以為有咩事添
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:54 發表 哈哈.....令你誤會咗添......
原帖由 ikle 於 10-3-12 13:53 發表 你就係放假去借庫呀?
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:56 發表 係呀,跟朋友去咋嘛,佢借到一億二千萬,佢幫佢老公就借到五佰萬,我最少三百萬咋!!
原帖由 wayso 於 10-3-12 13:55 發表 你真係搞野呀....
原帖由 ikle 於 10-3-12 13:56 發表 冇諗過你咁隆重其事姐
原帖由 ikle 於 10-3-12 13:57 發表 都幾多喎 記得要還喎
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:58 發表 一年先借一次架咋,咁舊年唔係咁好,咁睇下今年借咗會唔會好d囉!!(不過有借有還架,下年要去還番架....)
原帖由 wayso 於 10-3-12 13:59 發表 唔算少啦,我地無添噃
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 14:00 發表 你地個個都咁好,要樓有樓,要男朋友有男朋友,咁我咩都無,咪去借下囉!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy