立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16082
原帖由 babymuimui 於 10-10-13 13:59 發表 係呀, 我今朝問老公, 佢都話好呀
原帖由 TobyChung 於 10-10-13 14:09 發表 我個女夜一夜都唔瞓, 太陽未曬到頭頂都唔起身呀...... 食BRUNCH就差唔多~~ 我阿媽其實唔識煮餸GAR~~ 妳話比藉口我懶又好點都好~~ 如果妳自己湊緊個小朋友, 啲奶奶加把口黎妳都唔鍾意啦~~ 佢搞得掂我個女咪得LOR~~ ...
公爵府
積分: 29452
原帖由 babymuimui 於 10-10-13 14:24 發表 咁我呢, 我都唔寵女架喎, 阿女2歲識揸筷子自己夾餸食飯, 你唔讚我既
男爵府
積分: 8178
子爵府
積分: 13058
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 14:38 發表 我咪又係咁縱~~!! 不過有d嘢我就真係企得好硬咁啫~~ 係principle問題!!
原帖由 安室だがな 於 10-10-13 14:24 發表 我囝囝依家唔比人餵,,佢食完仲自己拎返碗筷入廚房(返學之後先係甘)
積分: 28938
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:39 發表 呢幾巴真係打得應~好似係依個topic,你睇阿牛profile就應該會搵到,係阿牛開架!
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:19 發表 要靚,當然要付出d腳骨力啦~
原帖由 jessicashek 於 10-10-13 14:26 發表 但如果有人陪下, 一齊吹住水去咁又唔同
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:20 發表 日日愉快,重有綺夢添呀!
原帖由 idac_c 於 10-10-13 14:42 發表 要同佢較番好d作息時間, 唔係第時返學就麻煩
原帖由 idac_c 於 10-10-13 14:28 發表 唔得, 重來無人用哩招對佢哋, 我驚班妖怪好like喎,
大宅
積分: 4530
原帖由 jessicashek 於 10-10-13 14:29 發表 我諗我都要試下心腸硬d先得 但係佢食得唔好, 會連我都無胃口架 一於試下先 咁大個我諗都識講肚餓架啦, 應該唔會餓親架啦
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:43 發表 車~佢地講左成朝,都未到你出場嘛! 好啦好啦,花旦正式出場喇!!! 登登登鄧~~~~~~ 有請,我地既baby講下湊女教女心得!!!!請各位鼓掌!! 拍~拍~拍~拍~拍~ 條氣順番未呀?!!!唔洗講baby女梗係叻 ...
原帖由 babymuimui 於 10-10-13 14:30 發表 可能佢驚莫巧莫命唔俾呀, 咪唔開心囉
原帖由 babymuimui 於 10-10-13 14:31 發表 我諗起我媽成日話: 餓佢一餐兩餐, 唔死得既
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:21 發表 阿女好叻叻呀!!! 咁就係正確既態度喇! idac好野!
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:44 發表 咁都幾乖幾叻架喇! 不過要佢學識點尊重你地多d至得!
原帖由 babymuimui 於 10-10-13 14:22 發表 我個女2歲嗰陣己經識揸筷子自己食飯架喇, 佢一唔食...我就倒咗碗飯佢, 夜晚奶都冇得飲架, 咁第二日佢咪死死氣自己食飯, 所以我覺得我個女都自係咁架喇 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy