立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24981
原帖由 Nix1828 於 11-2-28 14:22 發表 查實我都睇緊日本價位...想3月尾/4月同亞哥亞嫂走返轉~ cx好似出左d package唔錯咁, 不過未睇真d~
珍珠宮
積分: 42417
原帖由 lestat 於 11-2-28 14:43 發表 佢哋唔使湊B咩.
原帖由 lestat 於 11-2-28 14:35 發表 今次最特別係去地獄谷睇雪猿浸溫泉, 去果度落左車都仲要行成9個字, 行入去條路又窄而且又係冰地, 仲要係山邊, 一路行一路 , 但真係好值得去...... 另外草津我哋都好鐘意, 好RELAX, 反而軽井沢好靜,得小貓幾 ...
原帖由 lestat 於 11-2-28 14:39 發表 COUPON 問左話WEEKEND唔用得..... 我又覺得佢OK喎, 但同北海道果D又真係冇得比.
男爵府
積分: 9056
原帖由 Nix1828 於 11-2-28 12:29 發表 其實我用ip都已經覺得容易比人睇到我做緊乜...ipad 大咁多....真係完全冇privacy~~我就唔多like帶出街用....
原帖由 Nix1828 於 11-2-28 14:48 發表 呢個我都有興趣架...不過上次時間唔夠~~ 我都鐘意草津....地方細細但感覺唔錯~ 軽井沢就商業好多... 有冇食到溫泉曼頭同埋溫泉旦呀?
水晶宮
積分: 51722
原帖由 lestat 於 11-2-28 14:54 發表 呢個朝早起身就出去食, 唔使$$食早餐仲有茶送
原帖由 Nix1828 於 11-2-28 14:50 發表 我上次好似唔洗4千yen....都正呀...食到個人冇靈魂 係咁食, 係咁食.....但當以為好飽時....原來仲好餓~~haha
原帖由 ahmama 於 11-2-28 14:58 發表 有無滑雪呀?
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 lestat 於 11-2-28 15:02 發表 而家係每位7980 但包埋sake, cocktail任飲, 其實最花時間係拆肉, 初頭食好多都唔飽, 但食完90分鐘再+埋飲酒, 真係飽到
原帖由 jcy 於 11-2-28 15:03 發表 亞女校際音樂節...3星期雞精班...pass左喇
原帖由 oldbean 於 11-2-28 14:53 發表 咁你可以加個老細保顧貼,坐係你身邊既人係睇唔到/清你做咩。
原帖由 Nix1828 於 11-2-28 15:03 發表 冇個package係唔包野飲咩?? 食呢d好似都係飲茶最好...真係漏到嘔... 你食左幾多轉呀??
原帖由 lestat 於 11-2-28 15:08 發表 有另一個60分鐘既, 飲水only, 5500yen, 但阿女同樣收4千, 我哋食左兩轉, 第一轉俾左好大盤我哋, 不停手咁食完第一round已經一粒鐘.
翡翠宮
積分: 79896
原帖由 lestat 於 11-2-28 14:08 發表 Hi all, 尋晚番來喇
原帖由 lestat 於 11-2-28 15:13 發表 其實有咩玩架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy