想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


1401#
發表於 11-8-15 18:53 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-15 11:36
咁驚!???
都唔知有咩企圖~

變態的人好難理解企圖 or動機!


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1402#
發表於 11-8-15 19:56 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-14 17:53
係呀 ,
你地會唔會有興趣買2手MEDELA SWING奶泵呢??
我諗我泵D奶唔夠BB食啦, 會放棄PUMP人奶, 所以想唔要部 ...
拿拿拿...今次我真係想餵耐d....如果有多想比埋爽爽食返...hehe...希望我可以...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1403#
發表於 11-8-15 20:01 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-15 17:00
我之前買落好多chuchu奶樽呀, 我依家埋身餵多, 我驚用唔晒d樽呀.....你地有冇人要買幼樽+奶咀呀..如果係可 ...

你有幾多個丫????其實之後用用下都可能要換...舊左個d 可以要黎裝餅仔...



哈哈


男爵府

積分: 7967


1404#
發表於 11-8-15 21:22 |只看該作者
small531 發表於 11-8-15 19:56
拿拿拿...今次我真係想餵耐d....如果有多想比埋爽爽食返...hehe...希望我可以...
...

咁係唔係有興趣呀?
不過我係賣架, 因為真係買左唔夠一個月, 同埋好新, 用左好少次, 如果你真係有興趣, 歡迎話我知~


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1405#
發表於 11-8-15 21:25 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-15 21:22
咁係唔係有興趣呀?
不過我係賣架, 因為真係買左唔夠一個月, 同埋好新, 用左好少次, 如果你真係有興趣, 歡 ...
都想要...不過想買你幾多$ 放?



哈哈


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1406#
發表於 11-8-15 21:38 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-8-15+17:00+我之

原帖由 small531 於 11-08-15 發表
我之前買落16個呀,開始驚用唔晒,其實幾耐換一次嫁?




水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1407#
發表於 11-8-15 21:46 |只看該作者

引用:今日去左睇e生,我隻太痛,安排左去見物理

原帖由 悅同 於 11-08-15 發表
今日去左睇e生,我隻太痛,安排左去見物理治療師,原來係腱鞘發炎,同hormone影響的手痛係唔同,但因為好快 ...
咁你要小心喇




水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1408#
發表於 11-8-15 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+small531+於+11-08-15+發表我

原帖由 sasa888 於 11-08-15 發表
我之前買落16個呀,開始驚用唔晒,其實幾耐換一次嫁?
我見我99三個月就換一次




水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1409#
發表於 11-8-15 21:48 |只看該作者

引用:Quote:hunghung215+發表於+11-8-14+17:53+

原帖由 small531 於 11-08-15 發表
拿拿拿...今次我真係想餵耐d....如果有多想比埋爽爽食返...hehe...希望我可以...
...
啲人話第二胎會多啲奶嫁




男爵府

積分: 7967


1410#
發表於 11-8-15 21:53 |只看該作者
small531 發表於 11-8-15 21:25
都想要...不過想買你幾多$ 放?

我向2手市場果邊放$1100, 仲有一SET軟膠配件係全新未拆開既,
有單據同一年保養架.


男爵府

積分: 7967


1411#
發表於 11-8-15 21:55 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-15 21:48
啲人話第二胎會多啲奶嫁

我都好想多D奶...
可能因為我有4-5日無埋身餵同PUMP, 所以無谷奶好耐啦~


水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1412#
發表於 11-8-15 21:57 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-15+21:48+啲人

原帖由 hunghung215 於 11-08-15 發表
我都好想多D奶...
可能因為我有4-5日無埋身餵同PUMP, 所以無谷奶好耐啦~
...
如果你想餵試下俾bb埋身啜下,
睇下可唔可以刺激到造奶




侯爵府

積分: 21177


1413#
發表於 11-8-16 08:22 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-15 21:46
咁你要小心喇

跟物理治療師的指示,做左一day,已經有明顯改善。希望係生之前會好得曬啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1414#
發表於 11-8-16 08:27 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-15 21:57
如果你想餵試下俾bb埋身啜下,
睇下可唔可以刺激到造奶

但都要係bb肚餓果時啜,如果食飽奶,真係無力and無心同啜。

我朋友話佢有一本餵人奶的天書,佢話借比我睇,佢話d本書幫佢好多好多,發現好多餵人奶的skill,困難and解決辦法………..。佢講自己經過幾年的努力,知識仲多過健康院姑娘,佢話係日本translation的書。

聽日佢交比我,到時我再寫個書名比大家,如果有興趣就去書局搵下啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1415#
發表於 11-8-16 08:30 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-15 21:47
我見我99三個月就換一次

唔係可以用到半年咩?仲要係日日用果種!如果埋身餵,得閒只係飲下水,應該可以用耐d

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1416#
發表於 11-8-16 08:32 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-15 21:38
我之前買落16個呀,開始驚用唔晒,其實幾耐換一次嫁?

bb用奶樽可以用到成歲幾兩歲,16ok啦!並且d野日日加價,到你要再買,又會貴左架啦!特別chuchu d日元升值咁誇張,真係唔使擔心!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1417#
發表於 11-8-16 09:39 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-15 17:00
我之前買落好多chuchu奶樽呀, 我依家埋身餵多, 我驚用唔晒d樽呀.....你地有冇人要買幼樽+奶咀呀..如果係可 ...

留返第曰慢慢用啦


伯爵府

積分: 17022


1418#
發表於 11-8-16 09:42 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-15 11:35
9月幾時到幾時呀?
等我去睇吓, 買定D羊毛底俾叮叮先~
之前抽獎中咗吉吉島coupon, 仲有$800, 今年11月就到 ...

好似12/9開始但係唔sure


伯爵府

積分: 17022


1419#
發表於 11-8-16 09:44 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-15 18:51
今日去左睇e生,我隻太痛,安排左去見物理治療師,原來係腱鞘發炎,同hormone影響的手痛係唔同,但因為好快 ...

去睇骨科啦....


水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1420#
發表於 11-8-16 09:47 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-15+21:47+我見

原帖由 悅同 於 11-08-16 發表
唔係可以用到半年咩?仲要係日日用果種!如果埋身餵,得閒只係飲下水,應該可以用耐d。 ...
b豬都冇用過,係我間唔中pump奶先會用,所以我有把都唔換住




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo