gianyip 寫道:
小女子
我自己就咁睇,如果你為左細b 可以趕得切入讀家姐間小學,
但實質佢係細左喎,你要佢入聖心,聖心讀書都迫得幾緊,你不
擔心到時佢會好辛苦嗎?
但如果你今年不幫她找間好少少的幼稚園,又怕她去到聖心根
本會追不上,但如果佢報讀一間好少少既幼稚園,因為佢係細囡
既關係,好多學校都唔收的.
我曾聽你講,你話細b 係細囡,而且佢好多野都唔識,所以唔想
找間好嚴格既學校給她,但聖心都好嚴喎.你真係要想得好清
楚先得呀.(只屬個人意思)

gianyip 寫道:
小女子
我自己就咁睇,如果你為左細b 可以趕得切入讀家姐間小學,
但實質佢係細左喎,你要佢入聖心,聖心讀書都迫得幾緊,你不
擔心到時佢會好辛苦嗎?
但如果你今年不幫她找間好少少的幼稚園,又怕她去到聖心根
本會追不上,但如果佢報讀一間好少少既幼稚園,因為佢係細囡
既關係,好多學校都唔收的.
我曾聽你講,你話細b 係細囡,而且佢好多野都唔識,所以唔想
找間好嚴格既學校給她,但聖心都好嚴喎.你真係要想得好清
楚先得呀.(只屬個人意思)