在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17456


1401#
發表於 05-12-1 16:15 |只看該作者

Re: ""女人墟""

小女子

我自己就咁睇,如果你為左細b 可以趕得切入讀家姐間小學,

但實質佢係細左喎,你要佢入聖心,聖心讀書都迫得幾緊,你不

擔心到時佢會好辛苦嗎?

但如果你今年不幫她找間好少少的幼稚園,又怕她去到聖心根

本會追不上,但如果佢報讀一間好少少既幼稚園,因為佢係細囡

既關係,好多學校都唔收的.

我曾聽你講,你話細b 係細囡,而且佢好多野都唔識,所以唔想

找間好嚴格既學校給她,但聖心都好嚴喎.你真係要想得好清

楚先得呀.(只屬個人意思)


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1402#
發表於 05-12-1 16:17 |只看該作者

Re: ""女人墟""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
lamlambaby 寫道:
但宣道機會都唔大ga la

但宣道有埋小學喎, 佢


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1403#
發表於 05-12-1 16:21 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
小女子
我自己就咁睇,如果你為左細b 可以趕得切入讀家姐間小學,
但實質佢係細左喎,你要佢入聖心,聖心讀書都迫得幾緊,你不
擔心到時佢會好辛苦嗎?
但如果你今年不幫她找間好少少的幼稚園,又怕她去到聖心根
本會追不上,但如果佢報讀一間好少少既幼稚園,因為佢係細囡
既關係,好多學校都唔收的.
我曾聽你講,你話細b 係細囡,而且佢好多野都唔識,所以唔想
找間好嚴格既學校給她,但聖心都好嚴喎.你真係要想得好清
楚先得呀.(只屬個人意思)

聖心好嚴格ga? 咁你都係聽下大人o既意見, 畢竟我唔係好了解你嗰區學校.


伯爵府

積分: 17456


1404#
發表於 05-12-1 16:21 |只看該作者

Re: ""女人墟""

小女子

如果我無記錯,家姐是聖心畢業生,細妹都會有分架


伯爵府

積分: 17456


1405#
發表於 05-12-1 16:23 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我都係聽小女子講架咋,我見佢大囡一年到晚都係測驗,考試,默書,學期尾考完大考都仲要測驗,一日到黑都無停過,如果小朋友跟唔到會好辛苦,話哂細b 都係年尾出生嘛.
DoReMi媽媽 寫道:

聖心好嚴格ga? 咁你都係聽下大人o既意見, 畢竟我唔係好了解你嗰區學校.


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1406#
發表於 05-12-1 16:23 |只看該作者

Re: ""女人墟""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
lamlambaby 寫道:
無錯..無錯 你話點算好 ?-( ?-( 大家俾d意見我啦~睇黎今晚都訓唔著囉

但如果你出年先同細b報幼稚園, 你心目中有


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1407#
發表於 05-12-1 16:23 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
小女子
如果我無記錯,家姐是聖心畢業生,細妹都會有分架

有分係咪只係喺第一輪收生有着數啲? 但未必實收. 但如果家姐仲喺度就讀就一定收番, 係咪咁解?


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1408#
發表於 05-12-1 16:25 |只看該作者

Re: ""女人墟""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
gianyip 寫道:
小女子
如果我無記錯,家姐是聖心畢業生,細妹都會有分架

有分係咪只係


伯爵府

積分: 17456


1409#
發表於 05-12-1 16:28 |只看該作者

Re: ""女人墟""

係呀,家姐係度讀緊就係必收,跟住就係睇你既分數黎排次序,分越高抽中既機會就越高 如果自選學校唔得的話,咁就要等電腦派位.
DoReMi媽媽 寫道:

有分係咪只係喺第一輪收生有着數啲? 但未必實收. 但如果家姐仲喺度就讀就一定收番, 係咪咁解?


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1410#
發表於 05-12-1 16:28 |只看該作者

Re: ""女人墟""

lamlambaby 寫道:
無錯呀

唉! 咁就真係兩難嘞! 早啲讀, 就唔駛担驚受怕玩攪珠, 但又學大人話頭~驚細b辛苦, 但出年讀, 就要玩攪珠!


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1411#
發表於 05-12-1 16:33 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
小女子

我自己就咁睇,如果你為左細b 可以趕得切入讀家姐間小學,

但實質佢係細左喎,你要佢入聖心,聖心讀書都迫得幾緊,你不

擔心到時佢會好辛苦嗎?

但如果你今年不幫她找間好少少的幼稚園,又怕她去到聖心根

本會追不上,但如果佢報讀一間好少少既幼稚園,因為佢係細囡

既關係,好多學校都唔收的.

我曾聽你講,你話細b 係細囡,而且佢好多野都唔識,所以唔想

找間好嚴格既學校給她,但聖心都好嚴喎.你真係要想得好清

楚先得呀.(只屬個人意思)




你講得好岩呀~亞b好bb,都怕佢追得辛苦,聖心都迫得幾緊要架,有壓力...


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1412#
發表於 05-12-1 16:37 |只看該作者

Re: ""女人墟""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
lamlambaby 寫道:
無錯呀

唉! 咁就真係兩難


伯爵府

積分: 17456


1413#
發表於 05-12-1 16:39 |只看該作者

Re: ""女人墟""

小女子

請問你總共報讀了幾多間幼稚園?


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1414#
發表於 05-12-1 16:42 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
小女子

請問你總共報讀了幾多間幼稚園?



2間咋~細b好多都唔派表
呢2日會搵下附近,maybe返去綠茵


伯爵府

積分: 17456


1415#
發表於 05-12-1 16:43 |只看該作者

Re: ""女人墟""

咁又真係少左d 喎,金巴倫你會否考慮
lamlambaby 寫道:


2間咋~細b好多都唔派表
呢2日會搵下附近,maybe返去綠茵


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1416#
發表於 05-12-1 16:47 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
咁又真係少左d 喎,金巴倫你會否考慮 [quote]
lamlambaby 寫道:


2間咋~細b好多都唔派表
呢2日會搵下附近,maybe返去綠茵
[/quote]


金巴倫~我唔熟喎...呢間好呀


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1417#
發表於 05-12-1 16:48 |只看該作者

Re: ""女人墟""

lamlambaby 寫道:
我有諗過讀直資小學,但無理由細有得讀,大又無得讀,再加上學費都幾貴

係呀~佢哋大個啲識得諗就會有比較ga, 好似我兩個咁, 雖然兩個都係讀私小, 但細嗰間就出名啲, 大嗰間就比較低調, 我大嗰個成日問我點解會安排佢讀嗰間小學?(第1個~嗰時咩都唔識, 人話好就去 ) 好彩佢派到間中學都ok, 咁佢先冇咁多怨言咋! 如果中學派得唔好, 我諗佢會怨我囉!(因為我大女好勝心強)


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1418#
發表於 05-12-1 16:51 |只看該作者

Re: ""女人墟""

lamlambaby 寫道:
2間咋~細b好多都唔派表
呢2日會搵下附近,maybe返去綠茵

咁根德同St. Catherine有冇問過呀? 哩兩間好似入小學入得幾好喎!


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1419#
發表於 05-12-1 16:54 |只看該作者

Re: ""女人墟""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
lamlambaby 寫道:
2間咋~細b好多都唔派表
呢2日會搵下附近,maybe返去綠茵

咁根德同St. Catherine有冇問過呀? 哩兩間好似入小學入得幾好喎! [/quote]



已考完啦~


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1420#
發表於 05-12-1 16:56 |只看該作者

Re: ""女人墟""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
lamlambaby 寫道:
我有諗過讀直資小學,但無理由細有得讀,大又無得讀,再加上學費都幾貴

係呀~佢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo