烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


水晶宮

積分: 64904


1401#
發表於 12-5-5 17:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表我都

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
哦,等我分好咗先!

因為今次買咗 1kg 裝,諗住自用!
但你1kg仲要分埋比人,你咪唔夠囉,都係唔水喇



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 4342


1402#
發表於 12-5-5 17:11 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-5-5 17:09
Cuoca 楓糖粒 & 蜜糖粒,好貴

我 fd 豪 d 畀我試咋!


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1403#
發表於 12-5-5 17:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表我都

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
哦,等我分好咗先!

因為今次買咗 1kg 裝,諗住自用!
預拌粉1kg裝?見妳個袋好多包,唔重咩




水晶宮

積分: 64904


1404#
發表於 12-5-5 17:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+viviyan6+於+12-05-05+發表嗰

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
Cuoca 楓糖粒 & 蜜糖粒,好貴

我 fd 豪 d 畀我試咋!
我以為干瑤柱粒添




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 14865


1405#
發表於 12-5-5 17:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-05-05+發表各

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
幸福就見過
我愛可能香港已斷貨!




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1406#
發表於 12-5-5 17:11 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-5+17:03+我都想試

原帖由 worldrecord 於 12-05-05 發表
再攪團購囉!
唔啦

$30 焗一機包咋!mouth:




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1407#
發表於 12-5-5 17:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 viviyan6 於 12-05-05 發表嗰

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
Cuoca 楓糖粒 & 蜜糖粒,好貴

我 fd 豪 d 畀我試咋!
點用架?滾水煮溶雪凍再整包?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1408#
發表於 12-5-5 17:13 |只看該作者

引用:今日係百x買左佢,下次試下+ +

原帖由 viviyan6 於 12-05-05 發表
今日係百x買左佢,下次試下


首領話好正架!




侯爵府

積分: 20309


1409#
發表於 12-5-5 17:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表我都

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
哦,等我分好咗先!

因為今次買咗 1kg 裝,諗住自用!
原來有大包裝我仲以為得一包一機裝添,咁你買咗咩味




子爵府

積分: 14865


1410#
發表於 12-5-5 17:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-05-05+發表又

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
整包喎 !
吾洗正式返工,去老世屋企整下包都好吖,咪當玩下囉!




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1411#
發表於 12-5-5 17:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
我愛可能香港已斷貨!
我二月買機果陣台灣都揾唔倒




大宅

積分: 4342


1412#
發表於 12-5-5 17:14 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-5-5 17:11
唔啦

$30 焗一機包咋!
所以玩/豪一次囉!


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1413#
發表於 12-5-5 17:14 |只看該作者

Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

梅酒兩兄弟,酒色好清好靚
temp_photos.jpg



點評

feiyi    發表於 12-5-5 23:15


侯爵府

積分: 20309


1414#
發表於 12-5-5 17:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
我以為干瑤柱粒添
笑c我,煲粥咩,乾瑤柱




侯爵府

積分: 20309


1415#
發表於 12-5-5 17:16 |只看該作者

引用:梅酒兩兄弟,酒色好清好靚+ +

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
梅酒兩兄弟,酒色好清好靚
咦,你買咗大樽嗱




大宅

積分: 4342


1416#
發表於 12-5-5 17:16 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-5-5 17:11
我愛可能香港已斷貨!
上2個星期問書局已經無了,
台灣網無,
萬里可能唔出了!


男爵府

積分: 5049


1417#
發表於 12-5-5 17:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
我以為干瑤柱粒添





男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1418#
發表於 12-5-5 17:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表梅酒

原帖由 wyfpoon 於 12-05-05 發表
咦,你買咗大樽嗱
4月中浸架,amy未通知有樽拎哇




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1419#
發表於 12-5-5 17:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
但你1kg仲要分埋比人,你咪唔夠囉,都係唔水喇
3kgs 三隻味,可以有 12 包!




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1420#
發表於 12-5-5 17:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
我以為干瑤柱粒添







首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo