跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 6817


1401#
發表於 06-4-4 13:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2696


1402#
發表於 06-4-4 13:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che
我係一個好唔小心ge 人, 學人做分身, 但成日自爆
唔見你去產前產後果邊ge, 你淨係睇ne
你就好lu, 有得重, 我到e + 都係重左0.4kg, 但個肚就見晒拉.

honey
我都係剛剛知到龍眼水可以安神, 剛剛先開始整黎飲, 希望快D 可以訓到拉.
嘔--日日都好想嘔, 但C 忍, 因為人地話嘔開就會成日嘔.

oscar--做左拉, 只係話正常, 你地呢??


禁止訪問

積分: 6817


1403#
發表於 06-4-4 13:41 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2739


1404#
發表於 06-4-4 13:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che,
same here. It seems that nothing really attracted me to eat but once I had it, I could eat an awful lot. I started to have salad with hard boiled eggs and boiled new potato last week but then I went for buffet and relatives' birthday dinners over last weekend.

But yes, let's try hard.


大宅

積分: 2739


1405#
發表於 06-4-4 14:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che/saramama,
I didn't mean to take OSCAR but my doc just did it at my last visit. He said the measurement is perfectly good so it's no need to do the blood test.

Which hospital are you going to give birth in? I'm thinking of going to QM this time for my friend is actually working there and highly recommended me to.


大宅

積分: 4493


1406#
發表於 06-4-4 14:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che / honey / saramama:
嘩…好熱鬧呀. 恭喜….好登妳們開心.

che:
<攪到我破釜沈舟做跟得夫人>
<情急之下都吾計得男定女>
笑c我啦. 妳真好急喎.
妳今胎同上胎有無唔同呀?

saramama:
第二胎真係快會見肚d. 上星期見妳已開始見肚了. 希望妳可快d解決失眠的問題啦.

honey:
照左仔 / 女未姐?

bignose:
ansel趺成咁, 好登妳心痛. hope he will get well soon.

ama / che / goo / popo:
thanks. 彤彤前幾日突然腸抽筋, 又痌又嘔. 而家好返晒啦. 但佢四日無大大lu, 唔知係米食腸胃藥影響呢 ?


子爵府

積分: 12388


1407#
發表於 06-4-4 14:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo,po po, mei, 西 (所有有2個以上ge mami)
我要好好向你地請教點樣湊2個. 一個工人攪唔攪得din呢?

唔好諗工人喇, 船到橋頭自然直 (可能突然比人dun做ftm... etc). 我反而關心大果個的心情, 要佢接受 & welcome the new member of the family

tata
hope 彤彤 a rapid recovery....!


大宅

積分: 2696


1408#
發表於 06-4-4 14:12 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che
點解呢, 點解直接抽羊水, 唔做oscar先??

honey
我會去仁安.

tata
四日無大大>>> 唔....可唔可以比D 西梅比彤彤食. 我膽心當佢有得去時, 會好辛苦.
你都係時候追多個lu. 快D 拉!


子爵府

積分: 12388


1409#
發表於 06-4-4 14:18 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Sara-mama
how much for oscar?

che
how much for amnio?
你搵邊個醫生做? 平時睇邊個醫生?


大宅

積分: 1890


1410#
發表於 06-4-4 14:31 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Hi Che, Honey and SaraMa:

Congratulations to have the 2nd baby !

Best regards
HoneyB
HoneyB 媽媽[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid102/p7b9a39e2329b41666e1464276c20ef41/f9c88c7d.jpg[/img]


大宅

積分: 2696


1411#
發表於 06-4-4 14:46 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei
oscar HKD1350, 出來數字係382, 比數好低, 第1胎有成12xx, 唔知要唔要做抽羊水, 但問e 生話唔需要, 都唔知點好.

honeyB
thanks!


珍珠宮

積分: 34740


1412#
發表於 06-4-4 14:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

嘩!好熱鬧喎!好似番番去未陀bb果時咁.

che
average重25-35lbs只係for唔肥唔瘦既人既指標.瘦人又係另一個指標.可能你之前太瘦,所以而家重果10lbs係填番之前個氹,之後果d先係for bb.
你唔駛咁擔心,我有個律師同事,佢好好好好瘦,佢第一胎未夠5個月已經重左30lbs,但而家仍然都係好好好好瘦.

che/sara
一個工人可唔可以handle到兩件,好睇每個人既能力喎.sara你係ftm,有你幫手睇應該唔大問題.che你有媽咪幫手,都應該冇問題啦.你地最緊要教佢地唔可以貪新忙舊,要好似父母一樣,都要慎重顧及大既感受呀!

honey
一於去qm生啦.佢地無論產前,產中或產後既服務都好好.生完一兩個月都仍會打電話黎follow up個產婦同bb既情況.價錢同服務簡直唔成正比!

sara
龍眼水大部份人都話安神,但我亞媽飲完反而訓唔到.同埋龍眼水好似幾燥的,你而家都有暗瘡,因住飲完仲多d.


大宅

積分: 2696


1413#
發表於 06-4-4 15:32 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei/googoo
大約幾耐到, 個大ge先可以接受到個細ga??
我e+ 都開始同sara輔導, 但講親我個BB, 佢就C 唔洩底話自已都有BB, 呢排越講越多, 仲會有4 個BB 係佢個肚度tim

googoo
我個未來陪月(剛剛搵ge)都有甘講, 話龍眼肉有D 燥, 叫我一個星期一次就得, 另外佢都recommend 我飲藍棗水.


子爵府

積分: 12388


1414#
發表於 06-4-4 15:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Sara媽
BB未出世時我唔會'迫'卓泓去接受, 只係成日同佢講遲D有妹妹, 佢係哥哥, 哥哥拖妹妹返學..... 總之就係高帽. 卓渝返home當日準備左份禮物送比哥哥 (要係d佢恨左好耐好鐘意果d) -- 雞脾打人牙骹軟. 可能平時我唔係成日買野比卓泓, 佢收到禮物好開心, 個人lum晒 之後有時買左野比卓泓都會話妹妹送, 原因係哥哥好錫佢.... etc


珍珠宮

積分: 34740


1415#
發表於 06-4-4 15:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

sara

我地由一知道有左細佬後,就開始同mimi進行心理輔導.除左成日同佢講話就黎係家姐之外,亦都同佢講話做家姐要點點點.但在細節上亦都要留意.例如coffee成日驚我辛苦,唔比我抱mimi,所以mimi試過有幾次係nursery無lala喊話要搵媽咪.我同老師都覺得係因為我小左抱mimi,佢覺得被忽略所致.所以之後我都盡量抱mimi.細佬出細後一樣都係送份小禮物比mimi,話係細佬送比佢既見面禮.我放產假時都盡量接送mimi番nursery.總之凡事都盡量以個大行先.所以可能咁,細佬一返到屋企(10日後),mimi都好接受細佬,又要抱又要攬同錫.但到細佬可以同學行車控制自如週屋走時,mimi又開始鬧細佬,因細佬成日攪mimi既野.但mimi始終都算係愛朆細佬的.試過有一次我地迫細佬食藥,mimi想阻止我地,但阻止唔到,佢同細佬一齊喊.


子爵府

積分: 13373


1416#
發表於 06-4-4 16:20 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Honey, Che & Sara: 我地知道有左慈慈後, 冇做咩理輔導, 出世亦冇買禮物比棠棠, 初時只顧慈慈, 但後來唔得, 就同工人掉轉, 之後好好多, 棠棠差不多成3個月有多至接受慈慈


大宅

積分: 2696


1417#
發表於 06-4-4 17:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei, googoo, popo
甘即係基本上生完後要比多D 時間比個大ge, 要等佢慢慢接受個細老/細妹. 但你地係咪畏人奶ga, 抱起BB畏奶時, 個家姐/哥哥會唔會唔liki 呢.


珍珠宮

積分: 34740


1418#
發表於 06-4-4 18:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

sara

我係餵人奶既.

由於我生細佬時mimi剛剛出水痘,所以我同細佬被迫係婆婆家住上十日.回家時,mimi不旦冇request要食奶支支,仲話佢大個女唔駛食.但見到細佬食得多,佢又心思思要食番.我由陀細佬時已不停教佢要讓細佬食先.除非佢好眼訓,否則佢大部份時間都做到,最多有時會話"細佬食完未呀?食咁耐嫁!"等等.

weekend時,如有需要,我會同一時間餵兩個,咁mimi就唔會呷醋了.


男爵府

積分: 5320


1419#
發表於 06-4-4 18:32 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

all,
有冇人聽過 "周永"醫生呢 ?


大宅

積分: 3608


1420#
發表於 06-4-4 23:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

果然一呼百應, 咁多人一齊大肚, Sarama congrat.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo