烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1401#
發表於 13-5-1 01:24 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-30 09:11
我中意二溝整金銀蛋我平時已經好少食。

我都鍾意金銀蛋菠菜,皮蛋瘦肉粥,皮蛋凍豆腐,芫茜皮蛋魚片湯,仲有三色蛋。。。。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1402#
發表於 13-5-1 01:28 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-30+09:11+我

原帖由 rose-mag 於 13-05-01 發表
我都鍾意金銀蛋菠菜,皮蛋瘦肉粥,皮蛋凍豆腐,芫茜皮蛋魚片湯,仲有三色蛋。。。。 ...
講到心思思




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


複式洋房

積分: 306


1403#
發表於 13-5-1 01:36 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

我月頭都浸左梅醋。我覺得蠢左唔應該浸醋,lee批梅又青BB又大到乒乓波甘,應該拎黎浸酒,好蝕呀。隔離樽咸梅就月中醃,但好醜樣下,其實係咪甘家????
1367343319136.jpg


複式洋房

積分: 306


1404#
發表於 13-5-1 01:38 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

本帖最後由 fongannie 於 13-5-1 02:21 編輯

比番個正面你看看


1367343497672.jpg (13.77 KB, 下載次數: 0)

1367343497672.jpg



王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1405#
發表於 13-5-1 03:12 |只看該作者
fongannie 發表於 13-4-30 09:36
我月頭都浸左梅醋。我覺得蠢左唔應該浸醋,lee批梅又青BB又大到乒乓波甘,應該拎黎浸酒,好蝕呀。隔離樽咸 ...

青梅浸酒好好多,因為浸嘅時間長,已經黃同熟嘅梅較易爛,
浸酒要咁耐時間,如果衰咗就唔抵。相對醋同梅子濃縮液時間短D,
梅較熟都可以搏吓。D鹹梅皺皮係正常架,你見鹹柑桔都會咁啦,
至於青梅酒,如果糖同酒一齊落的話D梅會冇咁靚樣,要靚就要遲D再落糖,
不過味道係一樣,飲落味道OK就冇問題啦,唔駛太介意。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 14376


1406#
發表於 13-5-1 03:18 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

我樽梅凈加糖今日第三日已經好香!其實想問,仲陣酒味,係咪浸得耐都係無酒精成份?只要我唔落糖




子爵府

積分: 14376


1407#
發表於 13-5-1 03:24 |只看該作者

引用:Quote:fongannie+發表於+13-4-30+09:36+我

原帖由 rose-mag 於 13-05-01 發表
青梅浸酒好好多,因為浸嘅時間長,已經黃同熟嘅梅較易爛,
浸酒要咁耐時間,如果衰咗就唔抵。相對醋同梅子 ...
版主,我兩磅梅落左一包碎冰糖,浸左三日溶得七七八八,會否唔夠糖?可後加嗎?唔夠糖會否影響發酵和味道?
myphoto.jpg




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1408#
發表於 13-5-1 03:27 |只看該作者
mosquitomon1031 發表於 13-4-30 11:18
我樽梅凈加糖今日第三日已經好香!其實想問,仲陣酒味,係咪浸得耐都係無酒精成份?只要我唔落糖



...

唔係好明,你講緊浸酵素定酒?
酵素只有好少酒精成份,飲時再加水都所剩無幾。
如果你浸青梅濃縮液的話,道理一樣,好少酒精成份,
再加水飲一D酒味都飲唔到。第三日青梅D汁開始流出,
加埋糖係好香架,如果壞的話就會聞到爛生果味。
你最初要搖下個樽,等D梅均勻沾到糖份,
之後可以唔駛理直至3個月至6個月後。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1409#
發表於 13-5-1 03:29 |只看該作者
mosquitomon1031 發表於 13-4-30 11:24
版主,我兩磅梅落左一包碎冰糖,浸左三日溶得七七八八,會否唔夠糖?可後加嗎?唔夠糖會否影響發酵和味道? ...

後加係可以嘅,你糖同梅比例係幾多?通常係1比1,一包冰糖有幾多?
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 14376


1410#
發表於 13-5-1 03:30 |只看該作者

回覆:rose-mag 的帖子

今日有搖!要日日搖?




子爵府

積分: 14376


1411#
發表於 13-5-1 03:32 |只看該作者

回覆:rose-mag 的帖子

就係唔知,見佢有自pack冰糖碎就好興奮咁買左諗住好溶D明天行過問問,謝謝你,版主




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1412#
發表於 13-5-1 04:26 |只看該作者
mosquitomon1031 發表於 13-4-30 11:30
今日有搖!要日日搖?

初初浸你唔會忍得手唔日日去搞吓架啦,最初幾日可以好簡單反轉下個樽,
左右碌下就得,唔好大力CHOK到起晒泡,咁樣樽梅會傷晒架。
等D糖溶同埋均勻D痴上D青梅度,糖溶晒就唔駛理架啦,
收埋幾個月後至攞出嚟。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1413#
發表於 13-5-1 04:28 |只看該作者
mosquitomon1031 發表於 13-4-30 11:32
就係唔知,見佢有自pack冰糖碎就好興奮咁買左諗住好溶D明天行過問問,謝謝你,版主



...

冰糖碎係易溶D,我試過大大舊果隻,好耐都唔溶,而家太懶,
就咁用黃糖加蜜糖就算。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1414#
發表於 13-5-1 09:04 |只看該作者

引用:Quote:Veronique@chan+發表於+13-4-30+02:0

原帖由 rose-mag 於 13-05-01 發表
你個樽都好大個喎,放到咁多正呀。
樽影就大放得11隻鴨蛋咋




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1415#
發表於 13-5-1 09:10 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

越睇越想浸一陣去百佳再用積分換樽浸波蘿酵素浸出引




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1416#
發表於 13-5-1 09:19 |只看該作者

引用:Quote:mosquitomon1031+發表於+13-4-30+11:

原帖由 rose-mag 於 13-05-01 發表
初初浸你唔會忍得手唔日日去搞吓架啦,最初幾日可以好簡單反轉下個樽,
左右碌下就得,唔好大力CHO ...
我真係日日都望2次我d梅酒同梅露糖都熔晒啦(已經6日)。係唔係唔駛再去搞佢呀?




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1417#
發表於 13-5-1 09:22 |只看該作者

引用:Quote:mosquitomon1031+發表於+13-4-30+11:

原帖由 rose-mag 於 13-05-01 發表
冰糖碎係易溶D,我試過大大舊果隻,好耐都唔溶,而家太懶,
就咁用黃糖加蜜糖就算。 ...
浸好既咸蛋係唔係要拎出來放系雪櫃?有無限期幾時就要食完




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1418#
發表於 13-5-1 09:25 |只看該作者

引用:+本帖最後由+rose-mag+於+12-11-4+14:37+編

原帖由 rose-mag 於 12-10-09 發表
本帖最後由 rose-mag 於 12-11-4 14:37 編輯

用了蕃茄加蘋果、檸檬浸酵素,出來味道很鮮甜,糖我用了黃 ...
我浸左一個星期既提子酵素(日日都鬆蓋)長期keep住好多泡泡味道馬馬。
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


翡翠宮

積分: 77514

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1419#
發表於 13-5-1 11:11 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

菠蘿好多泡,預備隔渣
myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 77514

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1420#
發表於 13-5-1 11:22 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

我用意粉樽裝起,收成都多,味道較淡,無咩菠蘿味,下次試蘋果蕃茄
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo