fongannie 發表於 13-4-30 09:36 
我月頭都浸左梅醋。我覺得蠢左唔應該浸醋,lee批梅又青BB又大到乒乓波甘,應該拎黎浸酒,好蝕呀。隔離樽咸 ...
青梅浸酒好好多,因為浸嘅時間長,已經黃同熟嘅梅較易爛,
浸酒要咁耐時間,如果衰咗就唔抵。相對醋同梅子濃縮液時間短D,
梅較熟都可以搏吓。D鹹梅皺皮係正常架,你見鹹柑桔都會咁啦,
至於青梅酒,如果糖同酒一齊落的話D梅會冇咁靚樣,要靚就要遲D再落糖,
不過味道係一樣,飲落味道OK就冇問題啦,唔駛太介意。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。