心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7014


1401#
發表於 06-10-18 21:21 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

all,

Hi. 今晚老公番左學校聽野, 我差唔多7:00先去到接老公, 因之前又唔得閒打比禮媽, 諗住會見到你地, 點知一個都見唔到 :-(

jc,
想 你報下料, 上年阿仔去考cckg時係考d乜東東架? 唔該哂.


男爵府

積分: 5511


1402#
發表於 06-10-18 21:29 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

foreverfriend,

hehe, 我地係無去既!我要帶女學野, 趕吾切呢!有d咩講, 你報告下好喎....

吾係灑你, 真係吾多記得, 好似有d三角形, 圓形咁上緊既圖, 問佢點讀, 好似仲問過我仔今日星期幾, 咁天日呢?當時我仔仲未識, 但比佢狗屎撞馬棍撞中!係喎, 又就係時候拿表, 樂樂咁精靈一定去試試!咪話吾提你, 樂樂份resume吾洗做到成份file咁厚, 未到校長shu經已被亞嬏剷


男爵府

積分: 7014


1403#
發表於 06-10-18 22:06 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc,

多謝你回應先, 我諗樂樂同你個仔仲差一大節, 我地都係諗住試試姐, 不過你話咩 resume 話, 乜要做野去既咩, 要點做架, 你唔駛擔心, 我個仔都無料做份厚file, 所以唔駛驚.

至於學校果度, 都係果d 大理論, ib 分3個 level - pyp(primary), myp(middle), diploma, 精神主要係陪養小朋友主動學習, 自我解決問題, 持續評估學生以取替考試評估.


子爵府

積分: 10600


1404#
發表於 06-10-18 22:30 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc,
仲要搵friend至得呀? 咁唔駛理我啦! 你哋去玩咗先啦!


男爵府

積分: 5511


1405#
發表於 06-10-18 22:44 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

cyrusmum,
另外一位mark左位既mami係我朋友朋友, 相信吾難mark埋你個位, 你想吾想試先?

ForeverFriend,
tks for yr. sharing


大宅

積分: 4180


1406#
發表於 06-10-18 23:19 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

呢d運動既野,通常都係cyrusmum訓唔醒個日先話想報遮,e+佢訓睡左,食飽埋,咪洗佢郁啦


男爵府

積分: 8633


1407#
發表於 06-10-19 12:28 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc0901 寫道:
cyrusmum,
另外一位mark左位既mami係我朋友朋友, 相信吾難mark埋你個位, 你想吾想試先?


你地搞咩呀

aric終於都病左呀, 發燒98.5, 仲在學校嘔(佢自己放學時話我知), 一陣同佢去再E生
小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


子爵府

積分: 10600


1408#
發表於 06-10-19 13:38 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

YuYung,
Aric會唔會腸胃炎呀? 又痾又嘔! 咁快啲去睇吓醫生啦!
我哋係度講緊去jc會所學瑜伽呀! 你嗰度上完未呀?

jc, 禮媽&孖仔媽,
今日去咗個瑜伽會嗰度睇場地啦! 地點ok, 係Nathan Road, 旺角警署對面, 係一座商業大廈入面, 全層都係佢哋, 不過都唔係叫大, 但就企企理理啦! 佢哋宜家朝早既班, 星期二, 五都有堂, 但如果我哋夠4人, 可以為我哋開星期三或四! 學費就$280/4堂! 仲可以試吓堂! 不過試堂就要比$90, 啱既話可以係$280度扣返! 入去睇睇--->www.hongkongtoga.com.hk

jc,
我唔報你會所嗰個啦! 唔該晒先! 因為上面嗰個時間,地點同價錢都啱我多啲, 一個星期至得一日兩公婆拍拖食吓早餐, 所以唔想嘥埋佢呢! 如果你哋都啱, 就試吓約日去試堂!


男爵府

積分: 8633


1409#
發表於 06-10-19 14:58 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

3e,

http://hongkongyoga.com.hk/classes.html

我見到有大肚婆YOGA喎, 去唔去玩下咁麻
小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


大宅

積分: 4180


1410#
發表於 06-10-19 18:20 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

YuYung>大肚婆YOGA,你留返比自己吧啦!!!今日報時訊號一響,"嘟"19號!!!1聽日就20號啦,後日就
係呀!!30號孖仔ma去澳門搏殺,禮ma1號得閒!!!你1號得唔得??我地開5點到.ok????

你地有無人星期3要學野架???唔好話我唔提下你地!!時間唔好,可再夾


男爵府

積分: 5511


1411#
發表於 06-10-19 19:41 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

cyrusmum,
咁梗係同王爺橕檯腳緊要d la, 明既明既!

bebe,
望番1號係wednesday至記得孖寶要學游水 + 跳舞, 游完+跳完已6:00, 輪到我地吾得, sori! :cry:


男爵府

積分: 8633


1412#
發表於 06-10-19 19:44 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

aric星期3學phonics呀, 3點走人, 如果係咁我地放學時去你家呀,
頭先睇左e生喇, e生話無乜事, 可能係被傳染遮, 不過就叫佢小心飲食, 唔好食太多肥嘢, 因為佢呢4個月肥左好多呀, 今次要佢食得清啖d, 介口一排
小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


男爵府

積分: 5511


1413#
發表於 06-10-19 20:02 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

yuyung / bebe,
咩呀?地點係bebe屋企咩?吾係原來既帝景峰bbq

yuyung,
平時aric食野好肥膩?你會比咩佢食?我想照抄, 比大孖食, 等佢可以肥d又高d

緊張既日子又來la, 希望如願以償 :wink:


子爵府

積分: 10600


1414#
發表於 06-10-19 22:45 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

YuYung,
今日思翰放咗畫班後, 唔記得叫佢打比Aric添! (不過唔知Aric係咪都係唔記得呢? )

bebe,
情況好混亂喎! 咁點攪好呢?


搵到個website啦! 以後同佢哋溫phonics, 就唔駛估估吓啦!---->Jolly Phonics


男爵府

積分: 8633


1415#
發表於 06-10-19 22:58 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

又bbq呀, 咁大濟呀

都係過多幾日先check, 嘻嘻...
我好想係假象 :mrgreen:

aric似乎都忘記左, 睇完e生回到家, 佢都好忙呀, 又要沖涼, 又要食飯, 最緊要係又要做功課麻, 只係寫20個大字, 佢都要成個小時完成呀 我都無咁好氣, 佢亂做我就擦囉 都費事勞氣呀 :mrgreen:
小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


大宅

積分: 4180


1416#
發表於 06-10-19 23:11 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

Cyrusmum>好易啦!!一係唔攪 一係犧牲某d人

jc0901>請假啦!!

yuyung>唔bbq,唔通你煮餐過我地食??


男爵府

積分: 8633


1417#
發表於 06-10-19 23:21 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

我邊煮到咁多人呀, 又要番學耶3e,
燒喇燒喇, 不過燒多d菜菜喇,魚魚咁喇
小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


男爵府

積分: 8633


1418#
發表於 06-10-19 23:48 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

請問大家, 邊到有豬肉燒賣買呀
小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


大宅

積分: 4180


1419#
發表於 06-10-20 00:47 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

YuYung >菜菜,魚魚 e+都未知成唔成,咁快落order :tongue: 不過你地食唔食大蔥架,燒大蔥唔知好唔好味 加d燒汁燒


大宅

積分: 4180


1420#
發表於 06-10-20 00:50 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

YuYung 寫道:
請問大家, 邊到有豬肉燒賣買呀


見過既,好似係惠康有,吉之島都有見過!!做咩??咁快"嘔仔"諗起個樣食個樣啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo