跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5773


1401#
發表於 07-5-11 12:03 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihihi~~~~~~~~~~~~~~~~


子爵府

積分: 10056


1402#
發表於 07-5-11 12:27 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Good Afternoon~


子爵府

積分: 10056


1403#
發表於 07-5-11 12:29 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我就有買和光堂既果汁比囡囡飲, 因為和光堂個隻係有carrot 係入面, 我個女平時唔食carrot 所以我買呢隻比佢....

咁你地買呢d果汁多數係咪響萬0 買架???


別墅

積分: 807


1404#
發表於 07-5-11 16:45 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

咁你有冇溝一半水先比樂樂飲架
chu87377 寫道:
嘉寶果汁會濃d好味d!!我自己就鐘意買尼只牌子買lok lok啦!! [quote]
chicchic05 寫道:
有日本牌子架...名稱我就唔記得啦.....

[quote]
suhanna 寫道:
紙包果汁買亨氏囉!
重有其他紙包果汁選擇咩
[/quote][/quote]


大宅

積分: 1529


1405#
發表於 07-5-11 17:23 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

一半都唔止呀
我試過加一半水都濃過亨氐 :tongue:

suhanna 寫道:
咁你有冇溝一半水先比樂樂飲架 [quote]
chu87377 寫道:
嘉寶果汁會濃d好味d!!我自己就鐘意買尼只牌子買lok lok啦!! [quote]
chicchic05 寫道:
有日本牌子架...名稱我就唔記得啦.....

[quote]
suhanna 寫道:
紙包果汁買亨氏囉!
重有其他紙包果汁選擇咩
[/quote][/quote][/quote]


別墅

積分: 807


1406#
發表於 07-5-12 10:41 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

係架!
亨氏係好似水咁淡架!
不過阿blue都好鐘意飲架喎!
可能因為係紙包裝啦!
貪得意囉!


男爵府

積分: 5773


1407#
發表於 07-5-13 21:44 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

樂樂比較鐘意濃味的


男爵府

積分: 5773


1408#
發表於 07-5-14 11:26 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihihi!!!


大宅

積分: 1331


1409#
發表於 07-5-14 15:10 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

HELLO 你地有冇睇到這段新聞

無良僱主十陰招虐孕婦
(星島) 05月 14日 星期一 03:30AM
(綜合報道)
(星島日報報道)今年適逢金豬好年,加上港股暢旺及曾特首鼓勵「生三個」;無論天時、地利、人和,均屬港人生育的好時機。但市民在生小寶寶之前,還先要考慮自己是否有個好老闆。平等機會委員會 的資料顯示,近年有關懷孕歧視的投訴急升近五成,當中不少為無良僱主無理解僱孕婦,竟然使出各式各樣「陰招」,如調往無空調的雜物房工作,逼使孕婦自動辭職。有懷孕員工因僱主「逼害」身心受壓,導致產前抑鬱,甚至小產。

  在紡織公司任文員的李太,在職兩年與上司及同事相處融洽,可惜當她告知上司其懷孕消息後,整個辦公室頓成她的「地獄」。李太的上司立即要求她自動離職,李太不肯就範,辦公室上下對她的態度即一百八十度轉變。

  李太因懷孕不適請病假,公司即質疑她病假紙上的病名,不肯支付醫療津貼,又致電質問該醫生,威嚇要向醫委會投訴,令李太要轉到公立醫院排隊求診,索取更具「認受性」的病假紙。

  期間李太作小產,須休假數星期。公司在她休假期間已另聘新人取代,更不停致電或寄掛號信予李太,要求她遞交正本的假紙,又稱沒有收到李太的掛號信,最終李太要不時親身回公司,遞交病歷證明。

  當李太復工後,隨即遭上司投閒置散,並調到無空調的雜物房。上司更不時出現警告李太,


大宅

積分: 1529


1410#
發表於 07-5-14 17:35 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

winnie:

咁你快d睇下啦


男爵府

積分: 5773


1411#
發表於 07-5-14 20:43 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

好無良,好得人驚!! :evil: :evil: [quote]
eudoraBB 寫道:
HELLO 你地有冇睇到這段新聞

無良僱主十陰招虐孕婦
(星島) 05月 14日 星期一 03:30AM
(綜合報道)
(星島日報報道)今年適逢金豬好年,加上港股暢旺及曾特首鼓勵「生三個」;無論天時、地利、人和,均屬港人生育的好時機。但市民在生小寶寶之前,還先要考慮自己是否有個好老闆。平等機會委員會 的資料顯示,近年有關懷孕歧視的投訴急升近五成,當中不少為無良僱主無理解僱孕婦,竟然使出各式各樣「陰招」,如調往無空調的雜物房工作,逼使孕婦自動辭職。有懷孕員工因僱主「逼害」身心受壓,導致產前抑鬱,甚至小產。

  在紡織公司任文員的李太,在職兩年與上司及同事相處融洽,可惜當她告知上司其懷孕消息後,整個辦公室頓成她的「地獄」。李太的上司立即要求她自動離職,李太不肯就範,辦公室上下對她的態度即一百八十度轉變。

  李太因懷孕不適請病假,公司即質疑她病假紙上的病名,不肯支付醫療津貼,又致電質問該醫生,威嚇要向醫委會投訴,令李太要轉到公立醫院排隊求診,索取更具「認受性」的病假紙。

  期間李太作小產,須休假數星期。公司在她休假期間已另聘新人取代,更不停致電或寄掛號信予李太,要求她遞交正本的假紙,又稱沒有收到李太的掛號信,最終李太要不時親身回公司,遞交病歷證明。

  當李太復工後,隨即遭上司投閒置散,並調到無空調的雜物房。上司更不時出現警告李太,


別墅

積分: 807


1412#
發表於 07-5-15 09:15 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

咁winnie都好少少啦!
最少冇比冇良老細調入冇冷氣房!
希望winnie返咗工之後會好轉啦!


男爵府

積分: 5773


1413#
發表於 07-5-15 12:21 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihihi!!


男爵府

積分: 5942


1414#
發表於 07-5-15 16:14 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我地依度班哥c9咁醒, 一定唔會俾d衰老闆埋身啦.


別墅

積分: 807


1415#
發表於 07-5-15 16:28 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

IVY:樂樂個頭你自己剪架
剪到前面咁短嘅!


男爵府

積分: 5773


1416#
發表於 07-5-15 20:53 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


大宅

積分: 1529


1417#
發表於 07-5-16 12:22 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

HELLO

樂樂既頭髮算生得最靚!



子爵府

積分: 10056


1418#
發表於 07-5-16 12:32 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hi HI hI


子爵府

積分: 10056


1419#
發表於 07-5-16 12:33 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

[quote]
chu87377 寫道:


男爵府

積分: 5942


1420#
發表於 07-5-17 08:53 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

[size=xx-large]good morning

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo