在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 6503

BK Milk勳章


1401#
發表於 13-6-28 11:52 |只看該作者
寶貝GG 發表於 13-6-28 11:47
今日勁悶呀! 我都叫做好彩. 我公司d 同事唔理我的, 加上我做得耐,

都做左成7年. 都算半個老屎弗
我呢度好d,大家都會吹下水,不過因為坐左d外人(其他team)o係度,又唔會成日吹........我都希望可以做老屎弗,不過好難啦,做電腦邊有可能成世同一間..仲要唔使點做野丫...
睇黎我過多2年要退休啦。到時BB剛上K1-___-


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1402#
發表於 13-6-28 11:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannychan1213+於+13-06-28+

原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表
用電話,佢應該睇唔到
我好怕個男人突然衝入房講電話


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


1403#
發表於 13-6-28 11:55 |只看該作者
lammi2012 發表於 13-6-28 11:52
我呢度好d,大家都會吹下水,不過因為坐左d外人(其他team)o係度,又唔會成日吹........我都希望可以做老屎 ...
請問你做電腦? IT department ? 請問你做左幾耐呀?

我個仔 下年都 K1 了


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1404#
發表於 13-6-28 11:55 |只看該作者

引用:今日勁悶呀!+我都叫做好彩.+我公司d+同事唔

原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表
今日勁悶呀! 我都叫做好彩. 我公司d 同事唔理我的, 加上我做得耐,

都做左成7年. 都算半個老屎弗
仲有我陪你日日自己係房發毛~



珊瑚宮

積分: 121426

畀面勳章 BK Milk勳章


1405#
發表於 13-6-28 11:57 |只看該作者

引用:Quote:cmsm+發表於+13-6-28+11:39+今日lunc

原帖由 lammi2012 於 13-06-28 發表
我今日成team人一齊食.........................又要大出血了~出去食餐餐都好貴!!!
所以有時都幾怕呢d,但唔出又唔得


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


1406#
發表於 13-6-28 11:57 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-28 11:55
仲有我陪你日日自己係房發毛~

多謝你呀!

因為我可以將我有時D 唔開心事, 用文字舒發出黎啦! 我本人好少朋友的

加上大家都有左自己家庭有時有心事, 都好難同人表達!



珊瑚宮

積分: 121426

畀面勳章 BK Milk勳章


1407#
發表於 13-6-28 11:58 |只看該作者

引用:今日勁悶呀!+我都叫做好彩.+我公司d+同事唔

原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表
今日勁悶呀! 我都叫做好彩. 我公司d 同事唔理我的, 加上我做得耐,

都做左成7年. 都算半個老屎弗
7年


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


1408#
發表於 13-6-28 11:58 |只看該作者
Small_i 發表於 13-6-28 11:50
我同事又俾女人鬧到喊喇

成日被人鬧到喊? 佢有無打算轉工呀!

好可能果個女人係針對你同事!!


珊瑚宮

積分: 121426

畀面勳章 BK Milk勳章


1409#
發表於 13-6-28 11:59 |只看該作者

引用:我同事又俾女人鬧到喊喇

原帖由 Small_i 於 13-06-28 發表
我同事又俾女人鬧到喊喇
叫佢睇開d,呢d人唔使俾反影佢,唔出聲,佢鬧到無癮,就唔鬧,亦都唔會再揾你鬧


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1410#
發表於 13-6-28 11:59 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-28+11:55

原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表
多謝你呀!

因為我可以將我有時D 唔開心事, 用文字舒發出黎啦! 我本人好少朋友的
上來呢度傾啦~可以舒暢d~


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1411#
發表於 13-6-28 12:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Small_i+於+13-06-28+發表我

原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表
叫佢睇開d,呢d人唔使俾反影佢,唔出聲,佢鬧到無癮,就唔鬧,亦都唔會再揾你鬧

...
我會鬧爆距跟住搏炒


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


1412#
發表於 13-6-28 12:02 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-28 11:58
7年

是的 7年了

我由最青春果一刻入來做.. 做到結婚生理仔

其實我想做到退休的! 只不過而家做廠好難做生意了

所以我隨時都會失業..

希望佢可以頂多幾年啦!


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1413#
發表於 13-6-28 12:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lammi2012+於+13-06-28+發表

原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表
所以有時都幾怕呢d,但唔出又唔得
次次公司請食飯我就煩~名王例遲上次等我個幾鐘~老闆係度我都照黑面~成十點先見人


珊瑚宮

積分: 121426

畀面勳章 BK Milk勳章


1414#
發表於 13-6-28 12:03 |只看該作者

引用:Quote:寶貝GG+發表於+13-6-28+11:47+今日勁

原帖由 lammi2012 於 13-06-28 發表
我呢度好d,大家都會吹下水,不過因為坐左d外人(其他team)o係度,又唔會成日吹........我都希望可以做老屎 ...
都返學啦,先黎轉ftm


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1415#
發表於 13-6-28 12:03 |只看該作者

引用:Quote:cmsm+發表於+13-6-28+11:58+7年是的+

原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表
是的 7年了

我由最青春果一刻入來做.. 做到結婚生理仔
以不變應萬變煮到埋來先算


珊瑚宮

積分: 121426

畀面勳章 BK Milk勳章


1416#
發表於 13-6-28 12:04 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-28+11:55

原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表
多謝你呀!

因為我可以將我有時D 唔開心事, 用文字舒發出黎啦! 我本人好少朋友的
我地好歡迎你架!我都好明白有時無地方舒法情緒真無好辛苦


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


1417#
發表於 13-6-28 12:05 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-28 12:00
我會鬧爆距跟住搏炒
係! 一於鬧爆佢之後博炒, 東家唔打, 打西家者


佢又唔係自己老母! 做咩無啦啦被人鬧到CRY 者

一於 FxxK 佢啦!


珊瑚宮

積分: 121426

畀面勳章 BK Milk勳章


1418#
發表於 13-6-28 12:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmsm+於+13-06-28+發表叫佢睇

原帖由 fannychan1213 於 13-06-28 發表
我會鬧爆距跟住搏炒
Me toooooo


珊瑚宮

積分: 121426

畀面勳章 BK Milk勳章


1419#
發表於 13-6-28 12:06 |只看該作者

引用:Quote:cmsm+發表於+13-6-28+11:58+7年是的+

原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表
是的 7年了

我由最青春果一刻入來做.. 做到結婚生理仔
我都係廠喎


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


1420#
發表於 13-6-28 12:07 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-28 12:04
我地好歡迎你架!我都好明白有時無地方舒法情緒真無好辛苦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo