立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6503
寶貝GG 發表於 13-6-28 11:47 今日勁悶呀! 我都叫做好彩. 我公司d 同事唔理我的, 加上我做得耐, 都做左成7年. 都算半個老屎弗
公爵府
積分: 27224
原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表 用電話,佢應該睇唔到
伯爵府
積分: 17996
lammi2012 發表於 13-6-28 11:52 我呢度好d,大家都會吹下水,不過因為坐左d外人(其他team)o係度,又唔會成日吹........我都希望可以做老屎 ...
原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表 今日勁悶呀! 我都叫做好彩. 我公司d 同事唔理我的, 加上我做得耐, 都做左成7年. 都算半個老屎弗
珊瑚宮
積分: 121426
原帖由 lammi2012 於 13-06-28 發表 我今日成team人一齊食.........................又要大出血了~出去食餐餐都好貴!!!
fannychan1213 發表於 13-6-28 11:55 仲有我陪你日日自己係房發毛~
Small_i 發表於 13-6-28 11:50 我同事又俾女人鬧到喊喇
原帖由 Small_i 於 13-06-28 發表 我同事又俾女人鬧到喊喇
原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表 多謝你呀! 因為我可以將我有時D 唔開心事, 用文字舒發出黎啦! 我本人好少朋友的
原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表 叫佢睇開d,呢d人唔使俾反影佢,唔出聲,佢鬧到無癮,就唔鬧,亦都唔會再揾你鬧 ...
cmsm 發表於 13-6-28 11:58 7年
原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表 所以有時都幾怕呢d,但唔出又唔得
原帖由 lammi2012 於 13-06-28 發表 我呢度好d,大家都會吹下水,不過因為坐左d外人(其他team)o係度,又唔會成日吹........我都希望可以做老屎 ...
原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表 是的 7年了 我由最青春果一刻入來做.. 做到結婚生理仔
fannychan1213 發表於 13-6-28 12:00 我會鬧爆距跟住搏炒
原帖由 fannychan1213 於 13-06-28 發表 我會鬧爆距跟住搏炒
cmsm 發表於 13-6-28 12:04 我地好歡迎你架!我都好明白有時無地方舒法情緒真無好辛苦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy