跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


14361#
發表於 14-8-6 16:09 |只看該作者
lokwai 發表於 14-8-6 15:33
清楚曬

如果亞wood果日睇唔到女,我帶佢去婆婆度再行過黎都唔係好遠
我果日都係叫婆婆睇住....因為MR YIM開工...所以食完我都要去接返佢


琥珀宮

積分: 157651

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14362#
發表於 14-8-6 16:09 |只看該作者

引用:Quote:keroppipooh+發表於+14-8-6+15:56+上

原帖由 SZEYUEN 於 14-08-06 發表
老人家好易趺
佢94 架啦,不過佢好叻,可以自己一個坐飛機去菲律賓,冬天凍佢會過去住幾個月。。。佢又like 刨馬仔同6合彩,我三叔專登開左電話投注比佢買,佢5 like, 寧願坐果條行人電梯自己落中環買,好勁架




琥珀宮

積分: 157651

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14363#
發表於 14-8-6 16:10 |只看該作者

引用:Quote:keroppipooh+發表於+14-8-6+15:57+姑

原帖由 lokwai 於 14-08-06 發表
咁你果2個高d嘛

果個係身高體重比例表,ww得13x cm咋
高咩鬼,咪又係13x 我覺得姑娘度錯lor




水晶宮

積分: 56663


14364#
發表於 14-8-6 16:12 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:06
佢會5會似係like食個d野

ww食好多肉,不過佢都食好多菜既

而家莊少左飯比佢,佢好快就食完,見到佢個樣好空虛咁


水晶宮

積分: 56663


14365#
發表於 14-8-6 16:14 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:07
發育有早有遲
慢慢來定d來

姑娘話如果m來左就會高得好慢好少
叫ww係黃金時期做多d運動,游水都有好大幫助
仲話而家10歲有m已經屬於正常


水晶宮

積分: 56663


14366#
發表於 14-8-6 16:15 |只看該作者
fw5775 發表於 14-8-6 16:09
我果日都係叫婆婆睇住....因為MR YIM開工...所以食完我都要去接返佢

我食完唔接架啦,有佢係婆婆度過夜

你都係啦,唔洗夜媽媽接女嘛


琥珀宮

積分: 165356


14367#
發表於 14-8-6 16:15 |只看該作者
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:09
佢94 架啦,不過佢好叻,可以自己一個坐飛機去菲律賓,冬天凍佢會過去住幾個月。。。佢又like 刨馬仔同6合 ...
嘩)))) 醒過我幾百倍


琥珀宮

積分: 165356


14368#
發表於 14-8-6 16:16 |只看該作者
lokwai 發表於 14-8-6 16:15
我食完唔接架啦,有佢係婆婆度過夜

你都係啦,唔洗夜媽媽接女嘛
e~~~~我都係咁bor


水晶宮

積分: 56663


14369#
發表於 14-8-6 16:16 |只看該作者
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:09
佢94 架啦,不過佢好叻,可以自己一個坐飛機去菲律賓,冬天凍佢會過去住幾個月。。。佢又like 刨馬仔同6合 ...

好精ling老人家最好就係咁,心境好緊要,又唔洗d後生擔心


琥珀宮

積分: 165356


14370#
發表於 14-8-6 16:17 |只看該作者
lokwai 發表於 14-8-6 16:14
姑娘話如果m來左就會高得好慢好少
叫ww係黃金時期做多d運動,游水都有好大幫助
仲話而家10歲有m已經屬於正 ...
yes>>>叫ww 係home 跳多d etc: 拍門框都ok


水晶宮

積分: 56663


14371#
發表於 14-8-6 16:18 |只看該作者
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:10
高咩鬼,咪又係13x 我覺得姑娘度錯lor

如果孖b都係13x咁又真係可能度錯

ww包無錯,屋企,健康院,學校度都係一模一樣


水晶宮

積分: 56663


14372#
發表於 14-8-6 16:20 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:16
e~~~~我都係咁bor

梗係啦,唔洗顧住時間嘛,係自己亞媽度最放心


琥珀宮

積分: 157651

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14373#
發表於 14-8-6 16:22 |只看該作者

引用:Quote:keroppipooh+發表於+14-8-6+16:10+高

原帖由 lokwai 於 14-08-06 發表
如果孖b都係13x咁又真係可能度錯

ww包無錯,屋企,健康院,學校度都係一模一樣
佢話佢地mm 過左中碼條線




水晶宮

積分: 56663


14374#
發表於 14-8-6 16:22 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:17
yes>>>叫ww 係home 跳多d etc: 拍門框都ok

亞wood就係叫ww做e個動作

叫做跳到10下8下咁囉,好過無啦


琥珀宮

積分: 165356


14375#
發表於 14-8-6 16:23 |只看該作者
lokwai 發表於 14-8-6 16:20
梗係啦,唔洗顧住時間嘛,係自己亞媽度最放心
anson 係99到zzz


琥珀宮

積分: 165356


14376#
發表於 14-8-6 16:23 |只看該作者
lokwai 發表於 14-8-6 16:22
亞wood就係叫ww做e個動作

叫做跳到10下8下咁囉,好過無啦
堅架>>>> 早做早有效, 遲早冇咩效


水晶宮

積分: 74100


14377#
發表於 14-8-6 16:24 |只看該作者
lokwai 發表於 14-8-6 16:14
姑娘話如果m來左就會高得好慢好少
叫ww係黃金時期做多d運動,游水都有好大幫助
仲話而家10歲有m已經屬於正 ...
LY都有個幼稚園同學仔黎左M


琥珀宮

積分: 165356


14378#
發表於 14-8-6 16:25 |只看該作者
fw5775 發表於 14-8-6 16:24
LY都有個幼稚園同學仔黎左M
係咪上次你bbq講食得好健康個個


水晶宮

積分: 56663


14379#
發表於 14-8-6 16:25 |只看該作者
本帖最後由 lokwai 於 14-8-6 16:25 編輯
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:22
佢話佢地mm 過左中碼條線

咁姑娘又無講ww乜碼,只係e個高度黎講體重偏重,都仲係合格果個range但就貼邊囉


琥珀宮

積分: 157651

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14380#
發表於 14-8-6 16:25 |只看該作者

引用:Quote:keroppipooh+發表於+14-8-6+16:10+高

原帖由 lokwai 於 14-08-06 發表
如果孖b都係13x咁又真係可能度錯

ww包無錯,屋企,健康院,學校度都係一模一樣
學校度都係13x, 出去食野都仲係可以食到小童價,過左140就收大人錢,爭好遠




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo