立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74100
lokwai 發表於 14-8-6 15:33 清楚曬 如果亞wood果日睇唔到女,我帶佢去婆婆度再行過黎都唔係好遠
琥珀宮
積分: 157651
原帖由 SZEYUEN 於 14-08-06 發表 老人家好易趺
原帖由 lokwai 於 14-08-06 發表 咁你果2個高d嘛 果個係身高體重比例表,ww得13x cm咋
積分: 56663
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:06 佢會5會似係like食個d野
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:07 發育有早有遲 慢慢來定d來
fw5775 發表於 14-8-6 16:09 我果日都係叫婆婆睇住....因為MR YIM開工...所以食完我都要去接返佢
積分: 165356
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:09 佢94 架啦,不過佢好叻,可以自己一個坐飛機去菲律賓,冬天凍佢會過去住幾個月。。。佢又like 刨馬仔同6合 ...
lokwai 發表於 14-8-6 16:15 我食完唔接架啦,有佢係婆婆度過夜 你都係啦,唔洗夜媽媽接女嘛
lokwai 發表於 14-8-6 16:14 姑娘話如果m來左就會高得好慢好少 叫ww係黃金時期做多d運動,游水都有好大幫助 仲話而家10歲有m已經屬於正 ...
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:10 高咩鬼,咪又係13x 我覺得姑娘度錯lor
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:16 e~~~~我都係咁bor
原帖由 lokwai 於 14-08-06 發表 如果孖b都係13x咁又真係可能度錯 ww包無錯,屋企,健康院,學校度都係一模一樣
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:17 yes>>>叫ww 係home 跳多d etc: 拍門框都ok
lokwai 發表於 14-8-6 16:20 梗係啦,唔洗顧住時間嘛,係自己亞媽度最放心
lokwai 發表於 14-8-6 16:22 亞wood就係叫ww做e個動作 叫做跳到10下8下咁囉,好過無啦
fw5775 發表於 14-8-6 16:24 LY都有個幼稚園同學仔黎左M
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:22 佢話佢地mm 過左中碼條線
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy