跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28259


1421#
發表於 07-9-15 20:38 |只看該作者
政政而家訓左啦, 餵唔到夜晚呢次藥添 :cry:

頭先抱住佢黎訓咋, 發晒爛炸扭眼訓.
[/url]


伯爵府

積分: 18124


1422#
發表於 07-9-15 21:32 |只看該作者
聰爸 19:30 攬住聰聰一陣就訓左喇, 訓到依家...


伯爵府

積分: 18124


1423#
發表於 07-9-15 21:35 |只看該作者
:-| 政政乖仔啦, 唔好再扭喇...

原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 20:33 發表
陰公, 呢兩日得我一個人搞掂政政, 婆婆今日返左大陸, 蝦佬又係成家要返大陸搞 d 緊要事 頭先先比蝦仔扭到我癲呀


伯爵府

積分: 18124


1424#
發表於 07-9-15 21:37 |只看該作者
我睇齣戲都訓咯...


水晶宮

積分: 58802


1425#
發表於 07-9-15 22:08 |只看該作者
咁可能令佢個人忟d

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/15 20:33 發表
好彩今日我講左唔出去咋, 放左工準備接政政走, 去到婆婆度, 公公話政政好似發燒, 唔怪得我一望佢個樣有 d 唔妥, 面仔紅紅眼 dup dup, hop 左一陣拿拿聲去 e 生度, 好彩 3 點鐘開始有得睇.

都知佢仲差 dd 架喇, 諗 ...


水晶宮

積分: 58802


1426#
發表於 07-9-15 22:09 |只看該作者
佢可能未表達佢有咩唔舒服

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/15 20:38 發表
政政而家訓左啦, 餵唔到夜晚呢次藥添 :cry:

頭先抱住佢黎訓咋, 發晒爛炸扭眼訓.


水晶宮

積分: 58802


1427#
發表於 07-9-15 22:11 |只看該作者
頭先tea 完返來跟住打算拎埋d野俾個fd, 點知kelly話要推車仔, 都知佢想訓, 到返來時成6點佢訓左, 訓到成8:30先起身

原文章由 BaByQ113 於 2007/9/15 21:32 發表
聰爸 19:30 攬住聰聰一陣就訓左喇, 訓到依家...


水晶宮

積分: 58802


1428#
發表於 07-9-16 09:02 |只看該作者
早晨喇, 現在浸緊小b d 衫, 一陣洗埋佢就出街


公爵府

積分: 28259


1429#
發表於 07-9-16 17:29 |只看該作者
政政o係婆婆度走時, 如佢知自己眼訓, 都話要推車仔架, d 小朋友真係 .. :lol: :lol:

原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 22:11 發表
頭先tea 完返來跟住打算拎埋d野俾個fd, 點知kelly話要推車仔, 都知佢想訓, 到返來時成6點佢訓左, 訓到成8:30先起身
[/url]


公爵府

積分: 28259


1430#
發表於 07-9-16 17:30 |只看該作者
佢咪就係扭眼訓囉, 好地地自己訓咪好, 點解要扭到訓


原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 22:09 發表
佢可能未表達佢有咩唔舒服
[/url]


公爵府

積分: 28259


1431#
發表於 07-9-16 17:32 |只看該作者
去邊度威?

一早政政以為要返學, 又唔肯落樓, 一味係咁同佢講放假呀, 唔駛返, 驚 c 我帶佢去咁, 空氣太差啦, 想同佢玩耐 d 都唔得.


原文章由 sammifanlp 於 07-9-16 09:02 發表
早晨喇, 現在浸緊小b d 衫, 一陣洗埋佢就出街
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1432#
發表於 07-9-16 17:44 |只看該作者
kelly咪又係咁, 琴日走果時仲不停咁同bbq講外星話

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/16 17:30 發表
佢咪就係扭眼訓囉, 好地地自己訓咪好, 點解要扭到訓


水晶宮

積分: 58802


1433#
發表於 07-9-16 17:45 |只看該作者
無呀, 頭先去左置樂問整鋁窗 & 舖地下既價錢囉

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/16 17:32 發表
去邊度威?

一早政政以為要返學, 又唔肯落樓, 一味係咁同佢講放假呀, 唔駛返, 驚 c 我帶佢去咁, 空氣太差啦, 想同佢玩耐 d 都唔得.


侯爵府

積分: 20493


1434#
發表於 07-9-16 21:08 |只看該作者
我過o左個好唔開心o既weekend呀:-( :-( :-( :-(


水晶宮

積分: 58802


1435#
發表於 07-9-16 21:20 |只看該作者
咩事呀 ???

原文章由 tupytupy 於 2007/9/16 21:08 發表
我過o左個好唔開心o既weekend呀:-( :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 20493


1436#
發表於 07-9-16 22:03 |只看該作者
唉.....說來話長呀:-( :-(


侯爵府

積分: 20493


1437#
發表於 07-9-16 22:05 |只看該作者
真係做人難,做好人仲難.......激到我直頭想

我個friend個阿媽尋日off,過左黎我度睇佢個女,咁我一家3口要去聽講座,咪趁auntie係度陪住佢個女,我就出去囉,點知頭先返黎,阿auntie問我話:乜你無工人架咩? 仲叫我個女同你孖舖呀?你個仔半夜喊唔喊架?咪嘈住我個女喎,你知啦,佢心情唔好要好好休息架麻。

我個friend已經勁剷佢阿媽叫佢收聲,但阿auntie仲係滔滔不絕,我心諗,你咁叻咪接個女走囉:tongue: :tongue:

唉.....難為我老公已經做左成4晚廳長,老娘你thank you都無句,仲嫌我無工人服侍你個女.....哈,呢個世界真係咩人都有呀:tongue:


侯爵府

積分: 20493


1438#
發表於 07-9-16 22:41 |只看該作者
我訓喇,goodnight:loveliness:


水晶宮

積分: 58802


1439#
發表於 07-9-16 22:51 |只看該作者
唔好咁嬲啦, 佢亞媽唔識做o者, 最mainly你朋友覺得你對佢點咪得囉

原文章由 tupytupy 於 2007/9/16 22:05 發表
真係做人難,做好人仲難.......激到我直頭想

我個friend個阿媽尋日off,過左黎我度睇佢個女,咁我一家3口要去聽講座,咪趁auntie係度陪住佢個女,我就出去囉,點知頭先返黎,阿aunt ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1440#
發表於 07-9-17 08:40 |只看該作者
甜b眼訓係叫"媽媽抱", 唔會話要車仔
原文章由 蝦蝦 於 07-9-16 17:29 發表
政政o係婆婆度走時, 如佢知自己眼訓, 都話要推車仔架, d 小朋友真係 .. :lol: :lol:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo