跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10563


1421#
發表於 08-7-5 11:14 |只看該作者
Jane Ma...係呀...有獎嗰d一定要去架?? 我唔知添...哈哈哈...要上台攞架??

張通告...我可以email比你...你改返Jane個名...我都未填...


大宅

積分: 1421


1422#
發表於 08-7-5 11:36 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-7-4 17:42 發表
唔好嬲喇..
不過我忍唔住.. 係個邊留左言..
我真係覺得.. 佢無讀過.. 又唔係在入面做..
唔可以聽人講.. 就話人地行政有問題

無學卷 - 大把私校 d 人爭住報名..
唉......... ...

未就係......


大宅

積分: 1421


1423#
發表於 08-7-5 11:38 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-5 11:14 發表
Jane Ma...係呀...有獎嗰d一定要去架?? 我唔知添...哈哈哈...要上台攞架??

張通告...我可以email比你...你改返Jane個名...我都未填...

吓.....真係要去架......咁camy麻煩真係要e-mail比我la.....
[email protected]
thx


子爵府

積分: 10563


1424#
發表於 08-7-5 11:42 |只看該作者
Jane Ma, will be email the notice to you on Monday!!


大宅

積分: 1421


1425#
發表於 08-7-5 13:53 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-5 11:42 發表
Jane Ma, will be email the notice to you on Monday!!

ok.....thx


大宅

積分: 1421


1426#
發表於 08-7-5 14:36 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-7-4 22:58 發表
我都覺得唔好嬲喇.. 只要自己覺得OK已經足夠,如果學校真係咁差就一早Close咗啦!

咁又係....


等待驗證會員

積分: 935


1427#
發表於 08-7-7 10:29 |只看該作者
嘩.. 真係.. 個個都有獎..
不過我估.. 會有一位小朋友做代表領獎... haha..
到時.. 記得比 d 相我睇呀..


大宅

積分: 3200


1428#
發表於 08-7-7 10:38 |只看該作者
Tony 沒獎攞呀,所以我都沒Notie收到,不過 it doesn't matter la! 沒收到記缺點都 all right ga la!!1


等待驗證會員

積分: 935


1429#
發表於 08-7-7 11:57 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-7-7 10:38 發表
Tony 沒獎攞呀,所以我都沒Notie收到,不過 it doesn't matter la! 沒收到記缺點都 all right ga la!!1


Tony 返左.. 幾個月之嘛.. 而且.. 唔係升 k1 tim
都唔算的..
haha


大宅

積分: 1421


1430#
發表於 08-7-7 12:54 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-5 11:42 發表
Jane Ma, will be email the notice to you on Monday!!

camy,我已找回啦,不用email比我la,thanks..


子爵府

積分: 10563


1431#
發表於 08-7-8 23:22 |只看該作者
好快...下個星期就last day啦...


大宅

積分: 1421


1432#
發表於 08-7-9 11:59 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-8 23:22 發表
好快...下個星期就last day啦...

係lu.....咁sat佢哋係唔係要著校服,我哋自己帶d小朋友出席lu wow...


大宅

積分: 1421


1433#
發表於 08-7-9 12:05 |只看該作者
其實N班會唔會得8位家長出席呀la....每班只有4位小朋友得獎,到時唔知點安排佢哋攞獎呢


別墅

積分: 676


1434#
發表於 08-7-9 12:15 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-8 23:22 發表
好快...下個星期就last day啦...


吓, 話咁快下星期就last day啦.....真快!

今個星期五係birthday party,不用著校服.


別墅

積分: 676


1435#
發表於 08-7-9 12:20 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-7-9 12:05 發表
其實N班會唔會得8位家長出席呀la....每班只有4位小朋友得獎,到時唔知點安排佢哋攞獎呢


我都想知點樣安排,係咪要著校服,及當日帶仔仔返學校or自己帶去大會堂? 我諗老師會再聯絡我哋.或者過兩日問問Ms CC lor.

我只知道, 學校已安排咗坐位比得獎的小朋友.應該到時會分開咗,佢哋攞獎會坐較前,唔會同家長一齊坐lor.


大宅

積分: 1421


1436#
發表於 08-7-9 12:26 |只看該作者
係lu...係lu....點安排呀.....佢哋咁細點識上台呀....係lu....番學校or自己去呢....真係唔知wow


子爵府

積分: 10563


1437#
發表於 08-7-9 13:42 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-7-9 12:20 發表


我都想知點樣安排,係咪要著校服,及當日帶仔仔返學校or自己帶去大會堂? 我諗老師會再聯絡我哋.或者過兩日問問Ms CC lor.

我只知道, 學校已安排咗坐位比得獎的小朋友.應該到時會分開咗,佢哋攞獎會坐較前,唔會同家長 ...


如果問左Ms CC再話比我知啦...o下...真係要上台羅獎架?? 到時咪好多人羅...


子爵府

積分: 10563


1438#
發表於 08-7-9 13:44 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-7-9 12:26 發表
係lu...係lu....點安排呀.....佢哋咁細點識上台呀....係lu....番學校or自己去呢....真係唔知wow



係羅...佢哋咁細點邊識上台架...到時佢地實笑鬼死人啦...


大宅

積分: 1421


1439#
發表於 08-7-9 13:58 |只看該作者
CC頭先打左電話俾我啦..同我講星期六領獎既安排,我諗CC稍後會打電話俾你地


子爵府

積分: 10563


1440#
發表於 08-7-9 14:06 |只看該作者
收到喇...真係要上台喎...我同Ms. CC講既時候都忍唔住笑左出黎..我都唔敢諗Cherry當時會點...會唔會哭呀...哈哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo