興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


翡翠宮

積分: 87423


1421#
發表於 15-6-15 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-15 發表呢

原帖由 小manman 於 15-06-15 發表
呢條帖先啱~
整乜再抗都係打錯字既??

應該係呢條裙幾靚~


珍珠宮

積分: 31492


1422#
發表於 15-6-15 20:33 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

#1418
嘩今日好熱鬧




公爵府

積分: 26681


1423#
發表於 15-6-15 20:34 |只看該作者
1422#
追post追到氣咳


水晶宮

積分: 67599


1424#
發表於 15-6-15 20:36 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

其實我覺得小manman可以試下著多D flare out/ ruffles袖嘅衫,因為無袖款真係顯窄肩,冇乜方法修飾,肩位唔啱一定long 唔起件衫。

我自己反而要avoid好flare out袖嘅衫,因為我典型一字衣架膊仲有兩舊明顯膊頭骨(箭咀), 著入膊衫背心好睇,但flare out袖/公主䄂/ruffles袖嘅衫就好易盔甲上身,好大隻。
1434371701554.jpg



男爵府

積分: 8480


1425#
發表於 15-6-15 20:53 |只看該作者
nsychristy 發表於 15-6-15 20:15
我買黎買去都係幾種衣型
上中同右下既配撘比較會岩我
無腰帶好睇D
29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


水晶宮

積分: 67599


1426#
發表於 15-6-15 20:56 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

如果真係要露膊,小manman可考慮呢D款,有ruffles detail又可露膊位,上身會豐滿D。
1434372934035.jpg


已刪除用户

積分: 42578


1427#
發表於 15-6-15 20:57 |只看該作者

引用:如果真係要露膊,小manman可考慮呢D款,有r

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67599


1428#
發表於 15-6-15 20:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Elenalan 於 15-06-15 發表如

原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表
你好對到man man的口味
日韓甜美look都係賣飛佛


已刪除用户

積分: 42578


1429#
發表於 15-6-15 20:59 |只看該作者

引用:Quote:nsychristy 發表於 15-6-15 20:15 我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


1430#
發表於 15-6-15 21:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67599


1431#
發表於 15-6-15 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Elenalan 於 15-06-15 發表日

原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表
你貼近埋佢身型需要啊
我自己都係平胸族,所以簡約風好plain嘅top唔啱我,我都係鍾意好多details最好3D動感搖曳嘅衫。。。


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


1432#
發表於 15-6-15 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小manman+於+15-06-15+發表呢

原帖由 小manman 於 15-06-15 發表
整乜再抗都係打錯字既??

應該係呢條裙幾靚~
條裙$180,3年前响旺角新之城boutique 買

當年佢d裙/長身衫$150-200/件,d料又唔會皺,我買咗5-6件,而家仲好新淨




水晶宮

積分: 67599


1433#
發表於 15-6-15 21:10 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

我D衫好多都要有D野fing下飄下,或立體䄂,總之要令自己豐滿D。。。

可能我跳舞,鍾意d衫係fing得郁有動感所以可能同你地好buy嘅簡約style好唔同。。。。
1434373629171.jpg


水晶宮

積分: 74669


1434#
發表於 15-6-15 21:12 |只看該作者
Elenalan 發表於 15-6-15 20:36
其實我覺得小manman可以試下著多D flare out/ ruffles袖嘅衫,因為無袖款真係顯窄肩,冇乜方法修飾,肩位唔 ...
好有型


已刪除用户

積分: 42578


1435#
發表於 15-6-15 21:13 |只看該作者

引用:我D衫好多都要有D野fing下飄下,或立體䄂,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74669


1436#
發表於 15-6-15 21:14 |只看該作者
本帖最後由 上校車 於 15-6-15 21:17 編輯
Elenalan 發表於 15-6-15 21:10
我D衫好多都要有D野fing下飄下,或立體䄂,總之要令自己豐滿D。。。

可能我跳舞,鍾意d衫係fing得郁有動感 ...

多details 既衫唔係完全唔得要long 得起

衣需稱身


已刪除用户

積分: 42578


1437#
發表於 15-6-15 21:17 |只看該作者

引用:Quote:Elenalan 發表於 15-6-15 21:10 我D

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67599


1438#
發表於 15-6-15 21:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 上校車 於 15-06-15 發表多de

原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表
主要係好難襯得好啊

有時個人唔夠volume要用detail去增加質感
無錯,多details嘅衫係用來增肥,增volume...
我地太扁太瘦,著太plain嘅衫除非係行中性路線,否則更易long唔起。


水晶宮

積分: 74669


1439#
發表於 15-6-15 21:20 |只看該作者
nsychristy 發表於 15-6-15 21:17
主要係好難襯得好啊

有時個人唔夠volume要用detail去增加質感
我都有些飛袖既衫
下身都係鬆開flare 出來

但唔可以多, 一多就易累贅,即刻出事



男爵府

積分: 8480


1440#
發表於 15-6-15 21:21 |只看該作者
nsychristy 發表於 15-6-15 20:59
係條腰帶唔好睇,定係有腰帶就唔好睇呢
我衣櫃得一條腰帶 ja, 呢兩年好似無咁興腰帶
但有時著到好鬆身我又 ...

我覺得條腰帶本身無乜問題
但呢條裙加左條腰帶, 好似好多好多層咁 (鬆, 窄, 鬆, 鬆)

無腰帶, 見上半身一層 & 下半身係另一層, 腰位分界, 望落簡單舒服

有腰帶, 胸前一層小 "抛"出來, 腰帶位收窄, 腰帶下面, 條裙個腰位 "泡泡" 又彈返出來, 下半份又一層 (無問題), 我覺得咁上身唔好睇, 如無"腰帶下面, 條裙個腰位 "泡泡"位見到, 我覺得OK GA
只係個人意見 , 仲有希望你知我講邊個位
29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo