親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1421#
發表於 08-11-5 17:23 |只看該作者
係呀...因為佢仲有好多入coins ge車仔玩...因為唔貴nt$20/次...仲要玩好耐ga...同hk果d比起碼一陪時間...so我由得個囡任佢玩..玩到佢攰...我係果度都只係用左nt1000左右...
原文章由 jenniferkwok 於 08-11-5 14:22 發表



哦原來酒店有地圖攞,咁我要記住攞先

吓淨玩都3hr 呀?


大宅

積分: 1152


1422#
發表於 08-11-5 20:18 |只看該作者
其實我都覺得都幾貴,我諗係新年既關系吧!同埋係我朋友幫我去佢幫襯開間,我諗係會貴自己同航空公司book,咁人地都要賺,我朋友又幫我問好多野,所以是但啦!唔會貴好多呱,我又驚遲d冇機位呢!
我而家自已book台北同埋北投酒店,欠墾丁兩晚未搵,呢個比較麻煩!





原文章由 fionlai60 於 08-11-5 16:07 發表

ChrisChris:
我仔test,所以呢幾日無上黎睇.$2370(未連稅)咁咪仲貴,我睇果個web都係1670(未連稅)不過我係台北去台北返的.你有無去我寫果個web睇過,真係好平 ...


男爵府

積分: 9345


1423#
發表於 08-11-5 20:49 |只看該作者
portiabb,

嘩...nt1000,好多喎...真係可以玩好耐同好多嘢喎,嘻嘻....玩都唔玩都得呀


原文章由 portiabb 於 08-11-5 17:23 發表
係呀...因為佢仲有好多入coins ge車仔玩...因為唔貴nt$20/次...仲要玩好耐ga...同hk果d比起碼一陪時間...so我由得個囡任佢玩..玩到佢攰...我係果度都只係用左nt1000左右... ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1361


1424#
發表於 08-11-6 11:34 |只看該作者
ABCD 媽咪,

Many thanks for 詳細解釋由台北到花蓮的交通, so can I summarize as follows: 台北桃園中正機場落機後坐車去台北車站 (1hr) (是否有飛狗直達?), 轉坐火車去花蓮火車站(2-3 hrs) (請問邊條線? 有無 website 可睇詳細班次及路線? 太魯閣號係咪貴d同疏d?) , 去到花蓮火車站就等兆豐農場接駁專車接去農場.
是否全對?
但兆豐農場專車最遲 5:30pm
花蓮火車站出發, 都唔知趕唔趕得切? 仲有無其他 mommies 去過? 可分享經驗?


Btw, 花蓮係咪好近宜蘭?
我想順路去埋觀鯨, 有無人知點去同點安排?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1425#
發表於 08-11-6 12:26 |只看該作者
其實呢nt1000係計埋我同我老公一齊玩ga喇...亞囡玩機動我地要陪玩麻...仲有佢有d機好似冒x樂園果d射波咁...呢d係我老公玩ga 同埋心態係出得黎玩..唔好就住就住

係wor...唔記得同你地講...我係桃園機場第一個唱錢ge counter(好似只開1100-1400)度唱到4.1...之後一路行出去一路望...間間都係4.0x - 3.9x
原文章由 fi-fi 於 08-11-5 20:49 發表
portiabb,

嘩...nt1000,好多喎...真係可以玩好耐同好多嘢喎,嘻嘻....玩都唔玩都得呀


子爵府

積分: 11547


1426#
發表於 08-11-6 14:59 |只看該作者
fi-fi,

妳係咪又睇漏眼我個POST呀? 妳可否比D意見我呢?

原文章由 yatjeh 於 08-11-5 13:43 發表
fi-fi,

多謝晒妳的建議, 睇嚟呢個大溪花海農場確係唔錯的選擇! 等我一於安排去果度玩番陣先!

其實我都怕如果落起雨嚟就真係邊度都唔駛去喇, 既然係咁到時就去妳介紹的KMALL啦!!! YEAH!

至於九份呢, 我都想試吓坐 ...


大宅

積分: 1152


1427#
發表於 08-11-6 15:28 |只看該作者
各位:本版之前有教去六福村的方法,就是坐捷運去景安轉車,我想問由台北站到景安須時幾耐,而由景安去六福村又要幾耐呢?班次密唔密呢?六福村好似幾大,預一整日玩,重可否安排其他行程呢?多謝解答!


大宅

積分: 1152


1428#
發表於 08-11-6 15:48 |只看該作者
真係諗到頭爆!請大家幫幫手我在台北會留三日,day1 -8:15早機,頭兩晚住台北近善導寺站飯店,day3晚住北投溫泉酒店,
2大人,1個6歲仔,想去木柵動物園,袖真博物館,台北故事館,誠品書店細路仔間,101大樓,六褔村,如果可以重想去埋九份放天燈和睇瀑布,青桐鐵道,有細路仔就唔會掃街喇。請大家幫幫手!
第四日我會由北投走,坐高鐵去高雄,應該都要到台北轉高鐵,應該大約中午食埋lunch先搭高鐵。上午重有冇時間去邊度呢?

[ 本文章最後由 chrischris 於 08-11-6 16:02 編輯 ]


子爵府

積分: 14301


1429#
發表於 08-11-6 18:05 |只看該作者
請問有冇人由台北坐船去沖繩...要幾耐時間, 難嗎? thanks


男爵府

積分: 9345


1430#
發表於 08-11-6 20:25 |只看該作者
chrischris,

台北車站 -> 景安站 : 約14分鐘 (不包括轉車及等車時間)

至於景安站轉台聯客運去六福村時間表如下:
http://www.e-go.com.tw/ord_e-go_web/time.htm

我自己就會預一天時間玩六福村(嘻嘻,因為價錢唔平嘛,要玩盡佢),打後唔會再安排其他節目跟尾,只是返酒店附近行下食下嘢咋,視乎係咪攰到想c囉!!!

原文章由 chrischris 於 08-11-6 15:28 發表
各位:本版之前有教去六福村的方法,就是坐捷運去景安轉車,我想問由台北站到景安須時幾耐,而由景安去六福村又要幾耐呢?班次密唔密呢?六福村好似幾大,預一整日玩,重可否安排其他行程呢?多謝解答! ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1431#
發表於 08-11-6 20:43 |只看該作者
fi-fi

艾也!!我唔識睇個時間表添!d係咪開車時間黎?咁車程要幾耐呢!我很係白痴!

我又想問北投車站附近有冇晚飯食呢?我住荷豐,飯店裡面有似冇乜野食咁!




原文章由 fi-fi 於 08-11-6 20:25 發表
chrischris,

台北車站 -> 景安站 : 約14分鐘 (不包括轉車及等車時間)

至於景安站轉台聯客運去六福村時間表如下:
http://www.e-go.com.tw/ord_e-go_web/time.htm

我自己就會預一天時間玩六福村(嘻嘻,因為價錢唔平 ...

[ 本文章最後由 chrischris 於 08-11-6 20:47 編輯 ]


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1432#
發表於 08-11-6 20:44 |只看該作者
HI...chrischris
我係路過...見妳說墾丁還未BOOK 住宿...
我剛7月去過墾丁,有小許經驗可以給妳....
1)如果妳要BOOK酒店的話,台灣有些酒店網會有得BOOK優惠價酒店KA....可以VISA比錢

http://www.easytravel.com.tw/taiwan/orderroom/searchehotel.aspx?sh=4&sp=0
2)墾丁的民宿..是另一種好選擇,而價錢平過酒店,而且客房好有水準----而且很多是看海的...
http://www.easytravel.com.tw/taiwan/orderroom/searchehotel.aspx?sh=4&sp=0
-通常妳E-MAIL或打電話去台灣BOOK就得....(好多間民宿知道是香港人都可以傾到吾使比按金,到先直接比錢....但一定吾好放佢地飛機就得(吾好影響香港人的信譽)
希望幫到妳...



原文章由 chrischris 於 08-11-5 20:18 發表
其實我都覺得都幾貴,我諗係新年既關系吧!同埋係我朋友幫我去佢幫襯開間,我諗係會貴自己同航空公司book,咁人地都要賺,我朋友又幫我問好多野,所以是但啦!唔會貴好多呱,我又驚遲d冇機位呢!
我而家自已book台北同埋北投酒 ...

[ 本文章最後由 vane 於 08-11-6 20:57 編輯 ]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 1152


1433#
發表於 08-11-6 20:53 |只看該作者
vane你好!
真係好,遇到路過好心人!我想book民宿呀!我試過fax一間,佢覆e-mail比我,話要匯錢過去,我都唔知點匯!係咪打去就可能唔洗匯錢,但!我d國語真係驚唔係好掂喎!
我就係見到d民宿望海真係好鬼正呀!你有冇住民宿呀!介紹!
重有,墾丁d海鮮正唔正呀!



原文章由 vane 於 08-11-6 20:44 發表
HI...chrischris
我係路過...見妳說墾丁還未BOOK 住宿...
我剛7月去過墾丁,有小許經驗可以給妳....
1)如果妳要BOOK酒店的話,台灣有些酒店網會有得BOOK優惠價酒店KA....可以VISA比錢
2)墾丁的民宿..是另一種好選擇,而 ...


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1434#
發表於 08-11-6 20:57 |只看該作者
http://www.easytravel.com.tw/taiwan/orderroom/searchehotel.aspx?sh=4&sp=0

原文章由 chrischris 於 08-11-6 20:53 發表
vane你好!
真係好,遇到路過好心人!我想book民宿呀!我試過fax一間,佢覆e-mail比我,話要匯錢過去,我都唔知點匯!係咪打去就可能唔洗匯錢,但!我d國語真係驚唔係好掂喎!
我就係見到d民宿望海真係好鬼正呀!你有冇住民宿呀!介紹!
...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1435#
發表於 08-11-6 21:03 |只看該作者
吾使客氣.....墾丁我明年都會再去多次... 好玩...
墾丁海鮮...魚生就最底食....其他要看地方...可以找到又平又好食的....
匯錢過去...係好煩,又要收手續費... 吾化算...

匯錢去錢行得ka la....

原文章由 chrischris 於 08-11-6 20:53 發表
vane你好!
真係好,遇到路過好心人!我想book民宿呀!我試過fax一間,佢覆e-mail比我,話要匯錢過去,我都唔知點匯!係咪打去就可能唔洗匯錢,但!我d國語真係驚唔係好掂喎!
我就係見到d民宿望海真係好鬼正呀!你有冇住民宿呀!介紹!
...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 9345


1436#
發表於 08-11-6 21:13 |只看該作者
yatjeh

哈...我唔係有心漏覆你嫁,我通常習慣會一次過睇哂d post先慢慢覆嫁...sorry!!!

至於九份呢, 我都想試吓坐火車架, 所以多數都係自己去囉, 唔知TOTAL車程要幾耐到呢?
台北車站->瑞芳 : 搭自強號列車,快則半小時左右,慢則四十多分鐘,要視乎該班車停站次數
瑞芳 -> 九份: 轉的士(好近,放心)
http://new.twtraffic.com.tw/twrail/index.aspx

DAY 1--->到達桃園機場--->大溪花海農場食晏 + 玩--->返酒店CHECK-IN--->四周行吓搵嘢食

DAY 2--->九份--->育樂中心--->?
我估你十點多才出發去搭火車,連車程+遊玩....我估約下午4點回到台北市,再去育樂中心唔得囉,佢5點收檔囉!!!
或者...搭火車回台北時,係松山站下車,往饒河夜市逛一逛喇!!!

DAY 3--->木柵動物園--->美麗華百樂園--->?
早少少去動物園,約1點多就離開 -> 去育樂中心玩到收檔(五點) -> 美麗華百樂園(坐幸福麼天輪睇夜景)

DAY 4--->BABYBOSS--->手信時間--->回港
ok
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1437#
發表於 08-11-6 21:23 |只看該作者
(我就係見到d民宿望海真係好鬼正呀!你有冇住民宿呀!介紹!)...
我看少了一句,我已pm了資料給妳...
仲有...我住那間民宿...係好full的,我怕妳未必book到,所以要預早book....價錢ok,而老闆好好人和有人情味....用msn同佢d傾就得ka LA....

原文章由 chrischris 於 08-11-6 20:53 發表
vane你好!
真係好,遇到路過好心人!我想book民宿呀!我試過fax一間,佢覆e-mail比我,話要匯錢過去,我都唔知點匯!係咪打去就可能唔洗匯錢,但!我d國語真係驚唔係好掂喎!
我就係見到d民宿望海真係好鬼正呀!你有冇住民宿呀!介紹!
...

[ 本文章最後由 vane 於 08-11-6 22:00 編輯 ]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1438#
發表於 08-11-6 22:10 |只看該作者
原文章由 LaLa 於 08-11-6 11:34 發表
ABCD 媽咪,

Many thanks for 詳細解釋由台北到花蓮的交通, so can I summarize as follows: 台北桃園中正機場落機後坐車去台北車站 (約1hr) (是否有飛狗直達?), 轉坐火車去花蓮火車站(2-3 hrs) (請問邊條線? 有無 ...

ABCD 媽咪,

Many thanks for 詳細解釋由台北到花蓮的交通, so can I summarize as follows: 台北桃園中正機場落機後坐車去台北車站 (1hr) (是否有飛狗直達?),
<<--是的..不過應該坐國光會好d
轉坐火車去花蓮火車站(2-3 hrs) (請問邊條線? 有無 website 可睇詳細班次及路線?
http://www.railway.gov.tw/index/index.aspx

太魯閣號係咪貴d同疏d?) , 去到花蓮火車站就等兆豐農場接駁專車接去農場.
是否全對?

<<--yes
但兆豐農場專車最遲 5:30pm
花蓮火車站出發, 都唔知趕唔趕得切? 仲有無其他 mommies 去過? 可分享經驗?
<<--要視乎你幾點落機,我才能再幫你check下真實所用到的時間


Btw, 花蓮係咪好近宜蘭?
我想順路去埋觀鯨, 有無人知點去同點安排?

台灣的觀鯨..其實係我地的睇海豚,佢係係坐算出去龜山島果邊睇的
以我記得...現在唔係季節...無呢個觀鯨船出
還有...花蓮同宜蘭話近唔係..話遠唔係
佢地在同一個火車線上(或公路線),好多人會一次過去埋


大宅

積分: 1152


1439#
發表於 08-11-6 22:48 |只看該作者
vane
我睇你個blog喇,好正喎,等我到時搵番呢間海鮮店食魚生先,你住間民宿,你打電話過去就book到?我見佢個網寫住要匯錢過去?我諗住農曆年去玩,而家book都ok呱!
真係多謝你分享呀!
我再想問你一d問題,希望你唔煩啦!我諗住坐高鐵去左營再去墾丁,你知唔知搭咩同埋大約要幾耐時間呢?我一家三口,想搭的士唔知貴唔貴呢?









原文章由 vane 於 08-11-6 21:23 發表
(我就係見到d民宿望海真係好鬼正呀!你有冇住民宿呀!介紹!)...
我看少了一句,我已pm了資料給妳...
仲有...我住那間民宿...係好full的,我怕妳未必book到,所以要預早book....價錢ok,而老闆好好人和有人情味....用msn同 ...


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1440#
發表於 08-11-6 23:52 |只看該作者
(左營再去墾丁一家三口搭的士唔知貴唔貴呢?)
我上次係D網友去完介紹我的,我都是E-MAIL比佢,
佢就問我有無MSN可以即時傾日期等等!

我還叫民宿主人幫我介紹的士包車接我們,7月價:由高雄酒店到墾丁2大2 小共4人來回$2400台灣幣(約港幣$600/4人),車程不足2小時,比大巴快1小時,我見有些人說:左營入墾丁..人頭計算400台幣單程.....
我見有d blog主在yahoo找到一些包車服務(由高雄入包3曰墾丁遊覽至回高雄全包服務....都仲平好似都係幾千台幣包車....但可惜我搵吾返個blog )
妳要留意,墾丁交通不太方便,市內的士不多....要玩就一係搭觀光車,一係租車,再吾係就包車玩或 踏單車...
.....如果妳找亞哥之家住的話....老闆娘叫李小姐...佢好可愛ka...

妳亦可以在yahoo 找blog那板...打(墾丁)...看一看其他blog友玩過墾丁的心聲.....
如果想找住過亞哥之家的blog友都有好多...仲有好多趣事看可以看看...
因我時常去看的....
原文章由 chrischris 於 08-11-6 22:48 發表
vane
我睇你個blog喇,好正喎,等我到時搵番呢間海鮮店食魚生先,你住間民宿,你打電話過去就book到?我見佢個網寫住要匯錢過去?我諗住農曆年去玩,而家book都ok呱!
真係多謝你分享呀!
我再想問你一d問題,希望你唔煩啦!我諗住 ...

[ 本文章最後由 vane 於 08-11-6 23:58 編輯 ]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo