想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7321


1421#
發表於 04-9-3 12:20 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
我食飽啦,係呀,要食埋琴晚的雲吞.一包通常分兩次食.加菜
我冇申請card,你知啦,我又唔係長住呢區.
亞嫂話supermarket仲平. :lol:


男爵府

積分: 7321


1422#
發表於 04-9-3 12:21 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
你上黎報告下行踪


子爵府

積分: 13990


1423#
發表於 04-9-3 12:23 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0,

咁妳今日多唔多野做ar??


shirley,

妳咁遲食早餐, 但係又咁早食lunch, 咁5點幾米會肚餓lor


男爵府

積分: 6610


1424#
發表於 04-9-3 12:25 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe

今日唔算多, 不過就要一面做, 一面傾啦!!! 你呢??

shirley

你而家先食野, 咁幾時食lunch呀????? ?-( ?-( ?-(



子爵府

積分: 13990


1425#
發表於 04-9-3 12:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

660203shirley 寫道:
我冇申請card,你知啦,我又唔係長住呢區.
亞嫂話supermarket仲平. :lol:


shirley,

我覺得惠康d野平過百佳gar. 獅球x olive oil, 百佳夠膽死檟價40幾蚊, 惠康就30幾, jusco唔駛等on sale 都係30蚊之ma. so我一見百佳on sale 20幾蚊我就入多d 貨gala


子爵府

積分: 13990


1426#
發表於 04-9-3 12:29 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0,

我冇乜野做ar, 不過到下午就會眼訓gala, so 依家米盡情傾lor :mrgreen:


伯爵府

積分: 16200


1427#
發表於 04-9-3 12:29 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0 寫道:
jojoe

ew911可能多野做, 所以覆我慢d呀. :mrgreen: :mrgreen:


imcc0_0,

bingo! 再加上我打字慢.


男爵府

積分: 7321


1428#
發表於 04-9-3 12:30 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,imcc0_0
我呢餐係lunch啦,一陣多數唔出去,honey叫我去兩點去 tst 食,食小小野先,但 raining唔出啦.


伯爵府

積分: 16200


1429#
發表於 04-9-3 12:31 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

無特別野做,未午睡la. :mrgreen:


男爵府

積分: 6610


1430#
發表於 04-9-3 12:31 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe


OH icic!!! 咁我都差不多封食飯啦, 返黎再傾啦!!!

jojoebebe今日下午唔準眼訓呀!!!哈哈哈!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7321


1431#
發表於 04-9-3 12:32 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
你真係精打細算. :lol: :lol:
吉記做記bb節,夜的去8下.


子爵府

積分: 13990


1432#
發表於 04-9-3 12:35 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

妳帶埋妳老公去睇bb展 ar , 激發佢做人gei 決心.


男爵府

積分: 7321


1433#
發表於 04-9-3 12:37 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
佢只係識去商務書店咋. :evil:


子爵府

積分: 13990


1434#
發表於 04-9-3 12:38 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0, ew911,

我依家已經眼訓la

shirely o既預習大肚mami生活 (起身就食, 食飽就訓) 真係令人jealousy


男爵府

積分: 7321


1435#
發表於 04-9-3 12:39 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
你自己都瞓多的啦.抖夠先心想事成.


男爵府

積分: 7321


1436#
發表於 04-9-3 12:46 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
最衰瞓唔林,瞓唔耐呢. :lol:


男爵府

積分: 7321


1437#
發表於 04-9-3 12:56 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
天陰陰,真係想瞓,88 啦


子爵府

積分: 13990


1438#
發表於 04-9-3 12:57 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

RAINING 最好就係訓ga la. bye bye


男爵府

積分: 6610


1439#
發表於 04-9-3 14:29 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流


shirley 去左訓覺呀??????
jojoebebe, 你唔好訓呀, 你仲要開工架.

Oh No. 個個訓晒覺添....


子爵府

積分: 10672


1440#
發表於 04-9-3 14:40 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0,

吾係,我岩岩食完飯返黎,我仲係到,無得訓呀。。。 :wink:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo