立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止發言
積分: 70805
水晶宮
積分: 63751
janjan28 發表於 18-8-27 05:58 有無上fb個4s group 呀?間中有人報料有開倉價,前幾日見有人買部display 3xxx咋仲有保養包埋 ...
felixthemom 發表於 18-8-26 23:53 你上price.hk 睇,我最後買$4900
janjan28 發表於 18-8-27 06:00 差好遠喎
janjan28 發表於 18-8-27 11:26 我而家部都display黎
積分: 61445
靚寶 發表於 18-8-27 15:30 啊,明白 4S真是超大,咁你們預左幾多位比佢出蒸汽?
felixthemom 發表於 18-8-27 15:36 佢寫兩邊預1cm,上面5cm就可以,其實用果陣外面真係唔係好熱
靚寶 發表於 18-8-27 16:59 原來老公唔鍾意蒸餸,佢講明買左唔可以日日食蒸餸
靚寶 發表於 18-8-27 17:02 我朋友話好大蒸氣,要比好多空間佢散蒸氣,佢叫我放廳,咁誇張的咩?
janjan28 發表於 18-8-27 18:20 我唔覺好勁蒸氣喎
janjan28 發表於 18-8-27 18:48 真係好好用,我老公都成日整焗飯
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy