Elainecnc 寫道:
chun ma, ck
多謝你呀!!有一段時間真係有d唔開心架,又越泵越少,知道比亞b食人奶o既時間唔長(都有兩個幾月喇!)......不過唔開心o既時間唔長,而家有你地鼓勵,更加冇事啦,我會本住有一滴就比亞b飲一滴o既原則,到最後一滴為止...........![]()
![]()
Elainecnc 寫道:
車仔,
你係咪會帶亞b去健康院打乙型肝炎第二針呀??
如果係,應該係你自己抱住佢,重要捉住佢唔好比佢郁,跟住露隻脾出黎,姑娘就問你打咩針,你話佢知,跟住姑娘就一針吉落隻b脾度,跟住.....你都知會有乜事發生啦!!!你要有心理準備啊!! :-| :-| :-| :-|
ck1656 寫道:
bb打針係咪要整醒佢架? 唔整醒會有咩後果呀? 嘻嘻.
我14號會帶bb去打五合一, 希望到時佢唔好發燒啦.
elaine講到好逼真呀.![]()
[quote]
Elainecnc 寫道:
車仔,
你係咪會帶亞b去健康院打乙型肝炎第二針呀??
如果係,應該係你自己抱住佢,重要捉住佢唔好比佢郁,跟住露隻脾出黎,姑娘就問你打咩針,你話佢知,跟住姑娘就一針吉落隻b脾度,跟住.....你都知會有乜事發生啦!!!你要有心理準備啊!! :-| :-| :-| :-|
MaMaJOE 寫道:
happy_mother,
我想問BB隻腳彎成點先算係馬蹄足呀??我呀B都彎呀,都吾記得問醫生,之前以為佢廋所以彎,不過而家肥都都見到彎,吾知算吾算係,下次又要等一月尾先去醫院檢查呀,
car_pretty 寫道:
:cry: :cry: 睇到你咁寫已經覺得好痛, 我驚到時我手都震埋 tim :cry: :cry:
好叻呀你, 芷晴有成 10 磅, elaine, 最辛苦果段日子你已經 pass 咗, 睇住芷晴越來越輕 (反話), 咩辛苦都唔記得晒 lu....
希望我隻囡同埋所有零舍曳曳o既 bb 都係越來越輕 (反話), hehe![]()
奀豬mami~~ 寫道:
hkclownfish,
你宜家bb都係出左世冇耐,所以日日有好多大大都唔出奇呀,因為我個女之前都係咁呀,條條片都有好多大大,我都驚佢食左=冇食呀,不過佢去磅重又有重,問過醫生話係正常,所以我先唔擔心喳.....到宜家亞女滿左月啦,佢一日會all2-3次大大,比之前少左啦[quote]
hkclownfish 寫道:
chunchunmama,
有時候d片有大大,唔太肯定有無小便,如果大大+小便的濕片就夠6條以上。
我想問下你的bb一日有幾多次大大? 我個bb一日有幾次,係唔係唔吸收? 但陪月阿姐話佢要清左d大大先夠位再吸收。所以便食一餐清一餐,唔知係唔係呢?