跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


1421#
發表於 04-12-5 21:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ck,
bb長肉唔好咩 ?-( ?-( 我恨都恨唔到呀
你唔駛擔心佢會肥呀,到佢識行識走時,就會係咁高,宜家d脂肪係留比佢到時用架 :mrgreen: :mrgreen:
ck1656 寫道:
奀豬媽,
會唔會係我的人奶太多脂肪, 佢太長肉呀. :cry:
真係唔知點算呢.


伯爵府

積分: 18746


1422#
發表於 04-12-5 21:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw,
餵唔到人奶,唔代表冇用呀,唔好咁講野啦....你已經好努力,好比心機啦.......
餵奶粉既媽咪仲偉大,仲多功夫做呀....你look look草本,pekkle就知啦.....所以我好佩服奶粉媽呀......
你都要加油,努力呀


珍珠宮

積分: 48885


1423#
發表於 04-12-5 21:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


chu ma

我今日開始無埋身
阿女就玩唔訓 (about 3 hours no sleeping)
最後我打開心口
比佢啜5 mins
就咁呼呼入睡
屎啦佢好似中左乳頭降
唔吃過唔入睡


男爵府

積分: 5167


1424#
發表於 04-12-5 21:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我都係咁諗, 盡自己能力去餵人奶, 希望bb健康成長啦.

Elainecnc 寫道:
chun ma, ck
多謝你呀!!有一段時間真係有d唔開心架,又越泵越少,知道比亞b食人奶o既時間唔長(都有兩個幾月喇!)......不過唔開心o既時間唔長,而家有你地鼓勵,更加冇事啦,我會本住有一滴就比亞b飲一滴o既原則,到最後一滴為止...........

我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 5167


1425#
發表於 04-12-5 21:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

bb打針係咪要整醒佢架? 唔整醒會有咩後果呀? 嘻嘻.
我14號會帶bb去打五合一, 希望到時佢唔好發燒啦.
elaine講到好逼真呀.
Elainecnc 寫道:
車仔,
你係咪會帶亞b去健康院打乙型肝炎第二針呀??
如果係,應該係你自己抱住佢,重要捉住佢唔好比佢郁,跟住露隻脾出黎,姑娘就問你打咩針,你話佢知,跟住姑娘就一針吉落隻b脾度,跟住.....你都知會有乜事發生啦!!!你要有心理準備啊!! :-| :-| :-| :-|
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


伯爵府

積分: 18746


1426#
發表於 04-12-5 22:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

TW,
可能你囡囡宜家去到【 猛長期】啦...即係唔啜唔安落呀...
因為我個女宜家都係咁,,,食冇幾個字又要食,一食又成粒鐘呀....又係要啜住黎訓....
如果你咁唔忍心,你真係好難介到埋身喎,一係比奶嘴佢啜住,睇下可唔可以代替到啦


男爵府

積分: 6152


1427#
發表於 04-12-5 22:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy_mother,
我想問BB隻腳彎成點先算係馬蹄足呀??我呀B都彎呀,都吾記得問醫生,之前以為佢廋所以彎,不過而家肥都都見到彎,吾知算吾算係,下次又要等一月尾先去醫院檢查呀,


伯爵府

積分: 18746


1428#
發表於 04-12-5 22:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

CK,
BB打針可以唔駛整醒佢架.....因為點樣都會大喊一聲架啦...
ck1656 寫道:
bb打針係咪要整醒佢架? 唔整醒會有咩後果呀? 嘻嘻.
我14號會帶bb去打五合一, 希望到時佢唔好發燒啦.
elaine講到好逼真呀.
[quote]
Elainecnc 寫道:
車仔,
你係咪會帶亞b去健康院打乙型肝炎第二針呀??
如果係,應該係你自己抱住佢,重要捉住佢唔好比佢郁,跟住露隻脾出黎,姑娘就問你打咩針,你話佢知,跟住姑娘就一針吉落隻b脾度,跟住.....你都知會有乜事發生啦!!!你要有心理準備啊!! :-| :-| :-| :-|
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


1429#
發表於 04-12-5 22:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我隻大豬今日病左呀,仲發燒,宜家仲唔退呀,睇黎我今晚都冇得訓啦 :-( :-(


伯爵府

積分: 18746


1430#
發表於 04-12-5 22:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

TW,
我想問,你beebee宜家係唔係讀緊n.1呀???
佢有冇扭計呀???番全day定半day呀???


男爵府

積分: 7735


1431#
發表於 04-12-5 23:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
karen,
如果bb啜得啱位,你係唔會痛架...如果痛,你就唔啱位啦....試下撐大亞b個嘴先,再含你乳頭啦....
你亞b用慣奶樽,你都可以試下比佢埋身架...一次唔得,再試下囉,,,,,可能試多幾次就成功啦 [quote]

其實你地點撐大亞b個嘴架?? ?-( ?-( ?-(


侯爵府

積分: 23951


1432#
發表於 04-12-5 23:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
我都唔知隻腳彎成點先算係馬蹄足, 最易睇就係喺佢瞓覺時,我個女的腳底会向入, 你留意你個B la. 你可以send 張相嚟望望. 你下次去醫院 (or 健康院)檢查時, 記得問doctor 叫佢 check 清楚 . 不過我覺得健康院doctor好"求其", 因為我第一次帶女去檢查時, 個医生都冇發覺, until 我話佢知,佢先話:係有少少, 你話死末
MaMaJOE 寫道:
happy_mother,
我想問BB隻腳彎成點先算係馬蹄足呀??我呀B都彎呀,都吾記得問醫生,之前以為佢廋所以彎,不過而家肥都都見到彎,吾知算吾算係,下次又要等一月尾先去醫院檢查呀,


男爵府

積分: 7735


1433#
發表於 04-12-5 23:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkclownfish 寫道:
Elaine,
我感覺好似睇住芷晴渡過兩個月,你係第一個零舍曳曳媽媽生bb,當時我都鄧你緊張和擔心。而家知道芷晴有10磅,我都好開心呀! :wink:


係呀!我都覺得好多人陪住我地呀!!0411真係一個大家庭!!好幸福啊!!


侯爵府

積分: 23951


1434#
發表於 04-12-5 23:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
我都想知亞豬宜家有冇讀緊n.1??仲有佢介咗片末?? (因為我個仔仲未介到夜片呀?)
奀豬mami~~ 寫道:
TW,
我想問,你beebee宜家係唔係讀緊n.1呀???
佢有冇扭計呀???番全day定半day呀???


珍珠宮

積分: 48885


1435#
發表於 04-12-5 23:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chu ma, happy mother

my head so pain now
beebee 成鬼日攪妹妹
睇少眼唔掂
today 妹妹已被beebee 打攪損左額頭
唉!!!!

姐姐一抱妹妹
beebee 就喊晒口叫抱
煩到屎

chu ma

yes 返左n1 from Nov. 1 2004
so far 都適應左
喊左幾日je
有得選早知比佢讀全日
唔洗煩姐姐點揍兩件
而家又唔想改變佢因已適應左..

真好驚第時返緊工
姐姐打電話黎話beebee整親妹妹


男爵府

積分: 7735


1436#
發表於 04-12-5 23:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty 寫道:
:cry: :cry: 睇到你咁寫已經覺得好痛, 我驚到時我手都震埋 tim :cry: :cry:

好叻呀你, 芷晴有成 10 磅, elaine, 最辛苦果段日子你已經 pass 咗, 睇住芷晴越來越輕 (反話), 咩辛苦都唔記得晒 lu....
希望我隻囡同埋所有零舍曳曳o既 bb 都係越來越輕 (反話), hehe


你講得冇錯,見到芷晴一日一日長大,真係好開心啊!!你囡囡都不錯啊!加油啊!係喎!改左名未呀?? ?-( ?-(

話時話,打針o個陣你要鎮定d啊!你見到亞b一定會好心痛架!!(我都係!)睇住佢由冇事-->跟住塊面變色(冇聲)-->面紅好大聲喊-->回氣面冇咁紅繼續喊-->繼續喊.........你要氹佢呀!所以你要鎮定d,盡快氹番佢啊!!仲有你要幫佢禁住個針口啊!!所以呢.........要有心理準備呀!


珍珠宮

積分: 48885


1437#
發表於 04-12-5 23:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy ma

夜片 of cos 未介啦
日間都會失手啦


男爵府

積分: 7735


1438#
發表於 04-12-5 23:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,

唔記得講!你囡囡新相個樣好大個,笑得好開心呀!祝亞囡笑口常開.......................


珍珠宮

積分: 48885


1439#
發表於 04-12-5 23:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chu ma

屎啦
maybe 仍住
阿妹無埋身喂無左食完奶會滿足笑個樣
有d內疚自己 lazy 去放棄人奶


男爵府

積分: 7735


1440#
發表於 04-12-5 23:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami~~ 寫道:
hkclownfish,
你宜家bb都係出左世冇耐,所以日日有好多大大都唔出奇呀,因為我個女之前都係咁呀,條條片都有好多大大,我都驚佢食左=冇食呀,不過佢去磅重又有重,問過醫生話係正常,所以我先唔擔心喳.....到宜家亞女滿左月啦,佢一日會all2-3次大大,比之前少左啦[quote]
hkclownfish 寫道:
chunchunmama,
有時候d片有大大,唔太肯定有無小便,如果大大+小便的濕片就夠6條以上。
我想問下你的bb一日有幾多次大大? 我個bb一日有幾次,係唔係唔吸收? 但陪月阿姐話佢要清左d大大先夠位再吸收。所以便食一餐清一餐,唔知係唔係呢?
[/quote]

係呀!初生bb一日有幾次大大架......特別係人奶b......記得芷晴最初o個幾個月差唔多餐餐換片都有大大架....金黃色,比較稀,姑娘話正常架,只要有渣唔係水就冇無題。 個零月o個陣,食奶粉多左,大大開始少!到最近幾個星期,主要食奶粉,開始一至兩日先有一次,顏色變左綠色,仲好臭添!!bb越大,開始習慣、吸收越多麻!放心啦!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo