跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4922


1421#
發表於 09-9-22 22:30 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 10:10 PM 發表


我有d腳腫, 變左肥腳趾, 同埋d鞋有d緊, 痛就冇喎.....


我腳就無乜點腫。。系痛姐


大宅

積分: 2469


1422#
發表於 09-9-22 22:31 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-20 18:41 發表
呢兩日都好辛苦呀,氣管又有問題,抖氣好辛苦。聽日又去荃灣搵番睇開個家庭醫生.... 好沮喪呀


我呢幾日都有asthma 發作呀.....不過我慣咗啦.....呢個friday又要返qe覆診asthma....


大宅

積分: 2469


1423#
發表於 09-9-22 22:34 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-20 22:59 發表


咁你用開邊隻 shower gel / shampoo 呀?


我老公用jar>.我無用..不過買庶糖個隻當洗手gel...

[ 本帖最後由 monmuifamily 於 09-9-22 22:39 編輯 ]


大宅

積分: 2469


1424#
發表於 09-9-22 22:39 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-21 10:00 發表


我痛左成個星期啦....


我係左邊痛....


大宅

積分: 1555


1425#
發表於 09-9-22 22:44 |只看該作者
都好多日冇0係度傾偈喇, 原因係每日都好唔舒服, 夜晚最多瞓到兩三個鐘, 日頭好攰, 今日條腰終於冇咁痛, 唔知係唔係跟physician所教做左d舒緩動作有關, 希望keep住係咁就好喇, 如果唔係真係唔知點捱落去~

今日去左c+做產檢, 醫生又開左d強力少少0既止痛藥比我, 如果真係頂唔住我先會食, 我個肚又超痕, R到損哂, 醫生又比左d類固醇藥膏同藥丸我, 我都係諗住用0黎看門口, 真係忍無可忍先用~

bbs今日檢查0既結果令我有d擔心, 因為醫生話照到囡囡腹部有積水, 原因不明, 重即刻寫左醫生紙叫我後日去政府覆診時比醫生睇, 又特登影左張腹部積水0既相, 醫生話一定要密切監察住, 如果情況嚴重左, 可能要提前開刀, 不過佢又話我而家0既週數對twins 0黎講真係太少, 好擔心......................


大宅

積分: 3899


1426#
發表於 09-9-22 22:45 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-9-22 22:31 發表


我呢幾日都有asthma 發作呀.....不過我慣咗啦.....呢個friday又要返qe覆診asthma....


我都有諗起你呀,其實邊有得慣架... 真係好辛苦架噃,不過無鼻塞都好D,如鼻全塞,加埋tighten chest 加埋抖唔到氣真係會c 架.....


大宅

積分: 3899


1427#
發表於 09-9-22 22:52 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-9-22 22:29 發表


點解會咁gei?? 醫生叫我唔好take risk lou...要開刀lou....你呢??


我都一早打算開刀,不過當時唔關氣管事,只不過向來性格比較驚青同怕痛,所以開刀應該適合自己多D。但今個月已經兩次氣管敏感,哮喘所以都係開刀穩陣啦....


大宅

積分: 2469


1428#
發表於 09-9-22 22:58 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 16:05 發表
我預產期係11月2-5日...

其實我唔迷信架, 不過有得聽吓咪聽囉, hehe...

原因係有幾個朋友問我預產期係幾時, 我答咗佢哋話11月頭...
佢哋不約而同 (佢哋唔識架) 話: 天蠍座嘅女仔好喎, 會好得人鍾意, 又叻...

咁 ...


我同你相反...好唔想個bb天蠍座...哈哈....不過無計....一定係天蠍座


大宅

積分: 2419


1429#
發表於 09-9-22 23:01 |只看該作者
你盡量放鬆小小, 唔好成日唸佢~~

原帖由 吉豬B 於 09-9-22 22:44 發表
都好多日冇0係度傾偈喇, 原因係每日都好唔舒服, 夜晚最多瞓到兩三個鐘, 日頭好攰, 今日條腰終於冇咁痛, 唔知係唔係跟physician所教做左d舒緩動作有關, 希望keep住係咁就好喇, 如果唔係真係唔知點捱落去~

...


男爵府

積分: 5770


1430#
發表於 09-9-22 23:02 |只看該作者
請問有冇人知facebook的 rita cheng是誰?


男爵府

積分: 5770


1431#
發表於 09-9-22 23:03 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-22 22:44 發表
都好多日冇0係度傾偈喇, 原因係每日都好唔舒服, 夜晚最多瞓到兩三個鐘, 日頭好攰, 今日條腰終於冇咁痛, 唔知係唔係跟physician所教做左d舒緩動作有關, 希望keep住係咁就好喇, 如果唔係真係唔知點捱落去~

...

唔好咁擔心,相信bbs一定會健健康康的~~


大宅

積分: 1031


1432#
發表於 09-9-22 23:04 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 22:24 發表


咁會唔會宜家痛到生架?


有可能架......不過如果老公係夜晚臨瞓前幫我按腳, 令到血液流通得好D的話, 第二日就通常都唔會點痛


大宅

積分: 2469


1433#
發表於 09-9-22 23:06 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-22 22:45 發表


我都有諗起你呀,其實邊有得慣架... 真係好辛苦架噃,不過無鼻塞都好D,如鼻全塞,加埋tighten chest 加埋抖唔到氣真係會c 架.....


我真係可以慣...一星期7日有3-4日係咁...nose 敏感日日幾次....真係慣啦....不過係辛苦gei..

我日日都食piriton..唔食唔得..不過呢隻藥好安全.....

asthma...都係日日藥..不過無好轉....睇吓friday醫生點講啦....


大宅

積分: 2469


1434#
發表於 09-9-22 23:08 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-22 22:52 發表


我都一早打算開刀,不過當時唔關氣管事,只不過向來性格比較驚青同怕痛,所以開刀應該適合自己多D。但今個月已經兩次氣管敏感,哮喘所以都係開刀穩陣啦.... ...


我無諗過開刀gar..一直都係想順產....因為身體唔好...我知如果我開刀....會用多d時間recover....

不過...真係無mug氣...所以要開刀啦...不過太late 決定..所以無mug位...可以book 早預產期3-4日jar>..


大宅

積分: 2419


1435#
發表於 09-9-22 23:42 |只看該作者
Rite好似係為lai_Tai

原帖由 gobby926 於 09-9-22 23:02 發表
請問有冇人知facebook的 rita cheng是誰?


男爵府

積分: 5770


1436#
發表於 09-9-22 23:57 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 23:42 發表
Rite好似係為lai_Tai


是嗎?我add了她,但都唔知佢係邊個.
另外,你都add左我了.


男爵府

積分: 5770


1437#
發表於 09-9-23 00:01 |只看該作者
要瞓啦~


大宅

積分: 1555


1438#
發表於 09-9-23 00:03 |只看該作者
重有bbs今日檢查0既體重係囝囝同囡囡各都係4.4lbs, 不過囡囡由於腹部有積水, 所以肚圍大左, 所以醫生話係唔準0既, 不過以阿囝0既體重0黎講, 醫生話就算單胎都屬於巨b, 我而家只係30wk多d咋!

兩個b0既體重加埋胎水同胎盤, 我個肚真係重得不能再重..........


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1439#
發表於 09-9-23 00:41 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-22 22:14 發表


估唔到日子過到咁快, 又就快生啦~~
我間學校漸漸越來越多學生確診, 好彩放前四~
今日看到報紙台灣有一個八個月的孕婦h1n1出事...真係好慘, 大家都要戴好口罩! ...


係呀, 我有個親戚個小朋友讀小學, 佢話間學校每日都有成100人感冒. 每班都會有一堆堆同學仔一齊請病假.

不過好似話好多學校都唔公佈數字, 可能停學係無用, 因為豬感感巳太普遍化.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1440#
發表於 09-9-23 00:42 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-22 22:16 發表

c 火,失禮哂....



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo