在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23722


1421#
發表於 05-4-20 11:19 |只看該作者

Re: 女人自在空間

tungmi

咁佢即係咩意思呀 佢真係嬲呀 ?-( ?-( ?-( ?-(

我今日都有約所以點都join唔到架啦


珍珠宮

積分: 40434


1422#
發表於 05-4-20 11:23 |只看該作者

Re: 女人自在空間

我知錯啦, 下次唔敢 :-( , 自打


子爵府

積分: 10877


1423#
發表於 05-4-20 11:25 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexisma / phibow

咁下次再約過啦

我都唔知c 野真嬲定玩野ka.....我please 左佢過黎1陣.....佢無騷我喎 :-( :-( :-(


男爵府

積分: 5353


1424#
發表於 05-4-20 11:27 |只看該作者

Re: 女人自在空間

TUNGMI,
我真係倦...無MUG心機C來C去...

:-D


子爵府

積分: 10877


1425#
發表於 05-4-20 11:31 |只看該作者

Re: 女人自在空間

ha.....妳終於出場啦

妳同事今日有無返呀??? 仲有好多野做呀????
定係澤澤扭計整到妳


珍珠宮

積分: 40434


1426#
發表於 05-4-20 11:34 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lovelymom
你返o黎啦
sorry, 尋日串親你 , 唔好嬲啦
定係你有心事 ?-( , 睇下我地幫唔幫到你 ?-(


男爵府

積分: 5353


1427#
發表於 05-4-20 11:45 |只看該作者

Re: 女人自在空間

ALEXISMA,TUNGMI,PHIBOW...
我倦左好多日架啦...無事...
尋日我已經無MUG心力同你地C過...我同PHIBOW 講佢過份緊張,係由心而講...并唔係我無睇你地D MSG...又係CC聲...

所以好想行開下唔出聲住...

:-D


侯爵府

積分: 23722


1428#
發表於 05-4-20 11:46 |只看該作者

Re: 女人自在空間

係囉, 咩事無心機姐


侯爵府

積分: 23722


1429#
發表於 05-4-20 11:47 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lovelymom

尋日都無我份, phibow咩事咁緊張姐, 講嚟聽下啦


子爵府

積分: 10877


1430#
發表於 05-4-20 11:53 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lovelymom
咁我唯有 先啦.....不過妳心情好d 就要入返黎lu 喎
唔係我地辛苦set up ke topic 就化為烏有ka la :-( :-(

alexisma
其實小豆妹over weight 單野都係因我而起~~不過可能大家講ke 時候xxxxx 囉......唔好再提啦!.....我又自 先啦


侯爵府

積分: 23722


1431#
發表於 05-4-20 11:55 |只看該作者

Re: 女人自在空間

tungmi

乜你又有份, 等我又幫lovelymom

lovelymom, 開心d未, 我兩個都幫你罰左啦


珍珠宮

積分: 40434


1432#
發表於 05-4-20 11:55 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexisma
話說尋日下就腰果媽去左小豆妹個photo homepage睇相, 腰果媽就好羨慕小豆妹肉"支支", 咁我就有d擔心以小豆妹而家身重, 可能over weight, 要減肥
咁我係咪太緊張呢 ?-( ?-(


侯爵府

積分: 23722


1433#
發表於 05-4-20 12:13 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

其實bb肥d唔怕ge, 再大少少佢地標高就會瘦返, 只要佢食量唔好超標就得架啦。如果佢食得超標就要小心d


珍珠宮

積分: 40434


1434#
發表於 05-4-20 12:32 |只看該作者

Re: 女人自在空間

ALEXISMAMA
小豆妹未食粥仔之前, 一日4餐8安奶, 仲要係唔夠喉個隻
而家我仲未捉到個scheuld, 尋晚就我返到去喂佢食左差唔多一碗好杰粥仔, 個半鐘頭后佢開始扭計, 我隻公話可能唔飽, 比左四安奶, 飲完我law開個樽, 佢就係咁咸, 我都唔知佢係咪金魚肚唔知飽 ?-(
Alexismama 寫道:
phibow

其實bb肥d唔怕ge, 再大少少佢地標高就會瘦返, 只要佢食量唔好超標就得架啦。如果佢食得超標就要小心d


子爵府

積分: 10877


1435#
發表於 05-4-20 12:38 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

小豆妹好似食多左喎 佢食完粥之後妳又無俾水佢飲 會唔會佢係口渴 more than 肚餓呢?????


侯爵府

積分: 23722


1436#
發表於 05-4-20 12:42 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

你有無比生果小豆妹食, 中間比d水佢飲, 如果飲完一bowl杰粥, 個半鐘後就要飲奶, 可能真係食多左, 如果佢食大左個胃就好麻煩, 佢而家咁細, 無乜運動量, 唔好食太多。


珍珠宮

積分: 40434


1437#
發表於 05-4-20 12:44 |只看該作者

Re: 女人自在空間

tungmimi
食完粥隔一陣我有比水佢飲, 不過個衰妹唔飲, 尋晚比奶佢飲之前, 我都再試比水佢飲, 飲兩啖唔要, 之後比奶佢就飲晒
Tungmimi 寫道:
phibow

小豆妹好似食多左喎 佢食完粥之後妳又無俾水佢飲 會唔會佢係口渴 more than 肚餓呢?????


侯爵府

積分: 23722


1438#
發表於 05-4-20 12:48 |只看該作者

Re: 女人自在空間

小豆妹係咪不嬲唔like water, 你小心d, 因佢佢大大下便便唔好。


珍珠宮

積分: 40434


1439#
發表於 05-4-20 12:49 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexisma
生果我買babyfood個d, 不過唔係成日又得食 :cry:
食大個胃====>可能已經食大左 :cry:


珍珠宮

積分: 40434


1440#
發表於 05-4-20 12:52 |只看該作者

Re: 女人自在空間

係呀, 小豆妹唔like water, 佢要飲有味, eg開希左果汁, 竹庶水
問過健康完姑娘, 佢話好多bb都唔like water, 有幾滴落都當飲左水 ?-(
Alexismama 寫道:
小豆妹係咪不嬲唔like water, 你小心d, 因佢佢大大下便便唔好。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo