想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1421#
發表於 11-8-16 09:48 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-15+21:46+咁你

原帖由 悅同 於 11-08-16 發表
跟物理治療師的指示,做左一day,已經有明顯改善。希望係生之前會好得曬啦! ...
咁你要日日做,同埋要小心喇




侯爵府

積分: 21177


1422#
發表於 11-8-16 10:24 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-16 09:44
去睇骨科啦....

唔使啦!做d運動已經好好多啦!可能果日去bb展拉親,因為係果日之後開始痛,一直以為hormone影響,所以諗住慢慢會好,琴日醫生check左,話似受傷多d,大肚婆比較容易有筋骨問題,一消左炎就無咁痛啦!依加咩藥,咩治療都唔做得。所以都係要靠運動and冰敷。

你聽日照bb呀?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1423#
發表於 11-8-16 10:26 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-16 09:47
b豬都冇用過,係我間唔中pump奶先會用,所以我有把都唔換住

埋身餵慳好多錢,時間and功夫,如果得自己一個人湊,lee個真係好方便。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1424#
發表於 11-8-16 10:31 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-16 10:24
唔使啦!做d運動已經好好多啦!可能果日去bb展拉親,因為係果日之後開始痛,一直以為hormone影響,所以諗 ...

你聽日照bb呀?

Yes...


侯爵府

積分: 21177


1425#
發表於 11-8-16 10:42 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-16 10:31
Yes...

我聽日都照,我都好心急想知你神秘的darlingboy boy or girl

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1426#
發表於 11-8-16 10:46 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-16 10:42
我聽日都照,我都好心急想知你神秘的darling係boy boy or girl。

我反而預咗係女仔~~


侯爵府

積分: 21177


1427#
發表於 11-8-16 10:54 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-16 10:46
我反而預咗係女仔~~

係咪男女都唔失望??

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1428#
發表於 11-8-16 10:56 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-15 17:00
我之前買落好多chuchu奶樽呀, 我依家埋身餵多, 我驚用唔晒d樽呀.....你地有冇人要買幼樽+奶咀呀..如果係可 ...

你買咗好多??
其實奶樽同奶咀都要定期換, 你返工之後又會開始用奶樽, 實用得著架喎!!
我買咗8個, e+都係開咗4個用


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1429#
發表於 11-8-16 10:57 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-15 18:51
今日去左睇e生,我隻太痛,安排左去見物理治療師,原來係腱鞘發炎,同hormone影響的手痛係唔同,但因為好快 ...

係啦!! 又會無啦啦痛起上嚟既~
希望物理治療有效啦! 如果唔係, 湊bb都幾麻煩~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1430#
發表於 11-8-16 10:58 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-15 21:38
我之前買落16個呀,開始驚用唔晒,其實幾耐換一次嫁?

三個月


伯爵府

積分: 17022


1431#
發表於 11-8-16 10:59 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-16 10:54
係咪男女都唔失望??

係~~只要健康已經好感恩


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1432#
發表於 11-8-16 11:01 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-16 09:42
好似12/9開始但係唔sure

thx~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1433#
發表於 11-8-16 11:06 |只看該作者
星期日99嚟探完叮叮, 嗰日開始叮叮就唔知痴咗邊條線, 唔肯食奶


伯爵府

積分: 17022


1434#
發表於 11-8-16 11:10 |只看該作者

引用:星期日99嚟探完叮叮,+嗰日開始叮叮就唔知痴

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-16 發表
星期日99嚟探完叮叮, 嗰日開始叮叮就唔知痴咗邊條線, 唔肯食奶
又黎




水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1435#
發表於 11-8-16 11:30 |只看該作者

引用:星期日99嚟探完叮叮,+嗰日開始叮叮就唔知痴

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-16 發表
星期日99嚟探完叮叮, 嗰日開始叮叮就唔知痴咗邊條線, 唔肯食奶
係咪嚇親呀,我父母每次黎完,
b豬個晚都扭計,我開左聲叫佢地唔好個個禮拜黎




水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1436#
發表於 11-8-16 11:31 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-16+10:54+係咪男女

原帖由 gangting 於 11-08-16 發表
係~~只要健康已經好感恩
對於我地黎講一定係




伯爵府

積分: 17022


1437#
發表於 11-8-16 11:32 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-16 11:31
對於我地黎講一定係
係~~

仔or女已經唔重要


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1438#
發表於 11-8-16 11:41 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-8-15+21:38+我之

原帖由 悅同 於 11-08-16 發表
bb用奶樽可以用到成歲幾兩歲,16個ok啦!並且d野日日加價,到你要再買,又會貴左架啦!特別chuchu d日元升 ...
都係




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1439#
發表於 11-8-16 12:00 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-16 11:10
又黎

佢應該之後都會成日嚟架喇!
因為叮叮開始認人, 6299嚟到嗰時, 我同c6唔喺屋企, 佢哋係咁叫叮叮, 叮叮都唔笑
到我哋返到去, 叮叮即刻對住我哋笑
c6抱住叮叮, 6299叫叮叮, 叮叮都笑
99就話叮叮開始認人, 如果唔嚟多d, 怕叮叮唔認得佢喎!

佢嚟都唔緊要, 至弊唔知佢攪過乜, 我叮叮忽然唔肯用奶樽
嗰日唔肯食樽, 寧願唔食奶


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1440#
發表於 11-8-16 12:06 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-16+10:54+係咪男女

原帖由 gangting 於 11-08-16 發表
係~~只要健康已經好感恩
真係最緊要健康
Bb 既黃退到134喇,體重亦有明顯升幅可以一星期先返健康院一次,好開心呀,之前幾辛苦都係值得嫁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo