跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5069


1421#
發表於 06-1-24 14:51 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

Dau 寫道:
屎米米,
still au-ing

I'm still au-ing tooooooooooo

au到條氣cho住cho住....就黎食叉燒飽都梗死 :mrgreen:


大宅

積分: 3156


1422#
發表於 06-1-24 15:34 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

豆角 :mrgreen:
電髮呢家野,我只遠觀而不敢近玩焉,因我有狂燥症,坐耐d就會病發 :mrgreen:

報料:
莎莎開始有雪花秀賣 另 DHC限量優惠:


大宅

積分: 3156


1423#
發表於 06-1-24 15:38 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

[size=medium]So am I 鞋油,我冇乜耐性

balltsang 寫道:
[quote]
Dau 寫道:
屎米米,
still au-ing

I'm still au-ing tooooooooooo

au到條氣cho住cho住....就黎食叉燒飽都梗死 :mrgreen: [/quote]


大宅

積分: 3399


1424#
發表於 06-1-24 15:46 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

kokkok 寫道:
[quote]Ms.ChanChan 寫道:
米,
比你隻愛豬笑c,我食緊晏都差d噴 食叉燒包梗c...我想問你點先忍到笑?


餐米,
睇左喇 , 笑屎我 [/quote]

米,
咩來架, 我想噴飯, 又想試下差dd食叉燒包梗c 係咪好好睇架?? 我又要睇.
否則我又au au au
先送上一個輕keng d 既au

餐,
聽講好似封面唔同, 兒童版係畫上去.....其實我都唔係好知. 英國版同美國版好似d 字唔同, 英國版好似好睇d...... 其實我又係唔知

kokkok,
嘩, 8個鐘, 你係咩來0架!!! 坐8個鐘都屎, 仲要電住個髮 我最耐係5個鐘, 我都想反檯

豆角波,
我又要睇背影


大宅

積分: 3399


1425#
發表於 06-1-24 15:52 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

講各位識怒

請先將子女玉照 '出賣', 可換取米米印花一枚.
拋子女引痾豬
又或者hack 入米府, 潛伏花盆內, 可目睹小mi公主倒奶奶行徑
~完~
息怒息怒.


別墅

積分: 815


1426#
發表於 06-1-24 16:05 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

mau 寫道:
[quote]kokkok 寫道:
[quote]Ms.ChanChan 寫道:
米,
比你隻愛豬笑c,我食緊晏都差d噴 食叉燒包梗c...我想問你點先忍到笑?


餐米,
睇左喇 , 笑屎我 [/quote]

米,
咩來架, 我想噴飯, 又想試下差dd食叉燒包梗c 係咪好好睇架?? 我又要睇.
否則我又au au au
先送上一個輕keng d 既au

[/quote]

傻貓,
隔離班房有得睇架喇

jess,貓,
因為我同個髮型師好熟架, 實情有時我地係傾計講笑到停曬手, 所以先咁耐 同埋我用個D幼幼既管電, 淨係捲都捲左兩粒幾鐘 咁當然, 最重要係我貪令啦


大宅

積分: 3399


1427#
發表於 06-1-24 16:15 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

叮橋kokkok.
呵呵, 童言無忌, 係我地成人常常心有雜念.
廁女座既麻麻面口黑黑, 黑足全場. 小mi 都真係米米生架囉.
直擊訪問米米, 你當時如何思想


大宅

積分: 3399


1428#
發表於 06-1-24 16:31 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

Jelly 寫道:
阿貓成功炮製出一盤雪糕前, 我都未有乜壓力既 :mrgreen:


睇漏眼 :tongue:
我呢, 春回大地, 花開富貴之時, 應該會有砵雪糕


大宅

積分: 3156


1429#
發表於 06-1-24 18:58 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


全賴有你,呢度少左好多寃案 :mrgreen:


大宅

積分: 3156


1430#
發表於 06-1-24 19:00 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

mau
好耐好耐以前,我已經毫無保留咁比你地睇過晒佢地全相架啦 :mrgreen:

mau 寫道:
講各位識怒

請先將子女玉照 '出賣', 可換取米米印花一枚.
拋子女引痾豬
又或者hack 入米府, 潛伏花盆內, 可目睹小mi公主倒奶奶行徑
~完~
息怒息怒.


男爵府

積分: 5482


1431#
發表於 06-1-24 19:17 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

mau 寫道:
叮橋kokkok.
呵呵, 童言無忌, 係我地成人常常心有雜念.
廁女座既麻麻面口黑黑, 黑足全場. 小mi 都真係米米生架囉.
直擊訪問米米, 你當時如何思想


我估 -

米 - 忍笑...扮肚裡面阿細b踢,哎呀!
面黑黑麻麻 - 又多隻jing生X


男爵府

積分: 7055


1432#
發表於 06-1-24 23:39 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

嘩,重係風頭火勢 :mrgreen: :mrgreen:
我都係避下風頭先……


au ing o既杏仁,au 一個腹大便便, 又有2次米已成炊紀錄o既蠢女人,都無解o既……我時常都說mau ee先係最慧質蘭心 :mrgreen:


mi 呢個好笑啊呵 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
我當時有咩感想 :mrgreen: ,當時人家食緊灌湯餃, d 肉湯令我濁親,adman o米o係我個肚一齊笑o羅 :mrgreen:
成個米府的人, 包括我99生o個4個仔女都笑, 人o地個女典忍?我弟婦笑到成面都紅晒 :mrgreen:

我其實唔讚成mimi 咁講o架, 佢得2歲幾, 佢對「死亡」o既觀念係魚缸d 魚魚屎o左, 唔郁, 要掉落垃圾桶, 幾廿歲食鹽多過我同小mi 加埋一起食o既米o既99, 為o左2歲幾個孫女一句笑話就嬲成村人, 我跟住完全釋懷 :lol:

多隻蒸生瓜, 呵呵, 一早已經由我99 把口講o左出o黎啦,餐餐 :mrgreen: , 蒸生瓜緊係生蒸生瓜o架啦,我肚入面重有一個,就快過年, 上年mi 佢mit 99 d 桔,佢9唔9都重講, 你話佢………

不過, mimi 好佳o架, 佢o係架車度攬住爺爺講, 爺爺唔好sit 煙…… 爺爺都攬住mimi哈哈笑o架, 重話自己長命百歲, 睇mimi生bb , mimi 又話唔要adman :-( :-(


呢個廣告, 有齊mi 最愛o既食物,最好奇o既動作 ( 食煙 ), 佢次次一聽/睇個廣告,就馬上停晒手上工作, 條件反射講: sit叉燒包

最近, 佢另一最愛係林狗, 第一時間扮聽電話


男爵府

積分: 7055


1433#
發表於 06-1-24 23:44 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

au 緊o既jessssssssssssss :mrgreen:
雪花秀,好嗎

各位杏仁,
努力整ice-cream :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

好喇, 我要避風頭去也……

先在此祝賀各位杏仁, 齋睇唔用聲 ( 我發現呢個數目更多 , 包括你 HI_minnie )

新一年,新希望, 又在bk 過一年 :mrgreen:
來年身體健康, 我們網上情緣甜如蜜 :mrgreen:


大宅

積分: 4462


1434#
發表於 06-1-25 00:36 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

以往我淨係識黑面琶鷺,今日大開眼界認識黑面99.


別墅

積分: 815


1435#
發表於 06-1-25 09:54 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

jessjess 寫道:
mau
好耐好耐以前,我已經毫無保留咁比你地睇過晒佢地全相架啦 :mrgreen:

[quote]

mau 寫道:
講各位識怒

請先將子女玉照 '出賣', 可換取米米印花一枚.
拋子女引痾豬
又或者hack 入米府, 潛伏花盆內, 可目睹小mi公主倒奶奶行徑
~完~
息怒息怒.
[/quote]

jess,
唔算數唔算數, 好耐好耐之前我都未報到 :tongue: :tongue:


大宅

積分: 4334


1436#
發表於 06-1-25 10:38 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

早呀!

好快地講2咀..... 上星期6睇左香港話劇團的 peter pan, 好睇, 因佢地d 台詞講得好好, 不會太廣東話化, 小朋友先會有機會學好中文嘛.

好快又新年啦! 祝大家青春美麗! 大家仲係忙整 ice-cream....... 對於我呢個冇節日感覺的人, 都係一樣, 多數日假期吧. 閃啦!


大宅

積分: 2290


1437#
發表於 06-1-25 11:10 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

昨晚,


大宅

積分: 3399


1438#
發表於 06-1-25 11:28 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

梨梨,
乖乖, 唔好au 唔好喊, 牛一, mau ee文學題幫唔你, 我請你sit 雪糕, 又請 生(其實我睇唔到'生'字隔離果個字 ), sit 叉燒包好唔好 :mrgreen:
咁我祝唔祝你年年有琴日好呀
我祝你年年都廿五, 青春迫人, 慧質蘭心, 身體健康, 龍馬精神


大宅

積分: 2290


1439#
發表於 06-1-25 11:35 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

好! 最好阿米肯借出屎 mimi 同佢飲茶, sit 叉燒包哽 c 佢, sit 灌湯餃淥熟佢條


別墅

積分: 815


1440#
發表於 06-1-25 11:39 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo