跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5742


1421#
發表於 06-4-5 01:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

嘩一上黎果果都大肚, 好熱鬧呀

googoo:
weekend時,如有需要,我會同一時間餵兩個,咁mimi就唔會呷醋了 母愛真偉大


男爵府

積分: 5742


1422#
發表於 06-4-5 01:12 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che:

4. Royal Health Spa - located at 36/F of Intercontinental Hotel with a good view of the city; everything is OK; price is more expensive than no.3 above
請問lee間大約咩價錢??


子爵府

積分: 12388


1423#
發表於 06-4-5 03:46 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

car
做左人阿媽後更覺母親的偉大
咁高興你又整返個丫

re: no 3
我都唔抗拒嫁


禁止訪問

積分: 6817


1424#
發表於 06-4-5 11:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6817


1425#
發表於 06-4-5 11:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10461


1426#
發表於 06-4-5 20:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

MEI & ALL, 你地仲有無人訂 衫呀. 我想訂呀


子爵府

積分: 12388


1427#
發表於 06-4-5 23:19 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tanny
有, 訂時call你丫

che
會搵佢接生嗎? 平時覆診應該要等好耐bor.
陀卓渝時我去Dr Wan度抽, 盛為$5500, 仲要cash, 勁赤 :-( :-(


子爵府

積分: 10461


1428#
發表於 06-4-5 23:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei, thank you. 你好後生呀why 抽洋水呀 ....


子爵府

積分: 12388


1429#
發表於 06-4-6 00:04 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tanny
咪係個c人blood test result..... reflect high risk......去到醫生度detail scan before amnio...... 阿妹個鼻又短 (鼻骨短係downs其中一個symptoms)


子爵府

積分: 10461


1430#
發表於 06-4-6 08:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei, 阿妹張新大頭相好正, 笑容so sweet... 仲show 出你買左好多髮夾tim


侯爵府

積分: 23362


1431#
發表於 06-4-6 09:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

MEI
cy唔再做殺亞人, 可以扎鞭lu

CHE
睇唔出你係高0產婦


珍珠宮

積分: 34740


1432#
發表於 06-4-6 09:53 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Carcar

你唔好咁讚我啦 其實我都係有d任性,想學下其他母乳媽媽同一時間餵兩個既滋味.試過一次後,mimi就想有第二次,第三次...


子爵府

積分: 12388


1433#
發表於 06-4-6 09:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早晨 ))))))

tanny
hehe咁都比你睇到d夾
阿妹已經有1盒仔髮夾但vin話有9x無用 :evil: :tongue:
卓渝真係好鬼鐘意笑嫁, 你都生返個啦


佢依家步入少女期


子爵府

積分: 10461


1434#
發表於 06-4-6 10:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei, 我唔同你,我係高0 產婦啦. 仲生... 我無力同細個個玩啦.... 我鍾意玩人個d. 仲有我身邊好多朋友大肚呀. 上bk 一組 non-bk 一組. 我諗狗年係計龍年之後d 幼稚園及小學 一定好爆. 我唔想再擔心同負責任啦留比你地啦... ian-king 係我個仔, 亦係我個女..


子爵府

積分: 12388


1435#
發表於 06-4-6 10:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tanny
:cry: :cry: :cry: :cry:
有幾高? 講黎聽下丫 :mrgreen:
我依家好卑觀, 唔生怕身第日自己唔係度卓泓會好慘, 又或者咁講, 第日自己唔係度都多個仔女陪vin & vice versa :cry:


男爵府

積分: 8163


1436#
發表於 06-4-6 10:16 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))

姑姑
你係我認識最捧的母乳媽咪


3個 cy笑得好甜好可愛

Tanny
我都有同感


子爵府

積分: 10461


1437#
發表於 06-4-6 10:19 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei, 我有o甘諗過.最想再生個時係ian 1.5 歲左右. 因佢好得意好好玩. 但依家諗真d 真係唔dim. 怕生多個無時間理佢地. 唔識handle. 累左ian 仲死. 我成日同我hubby 講你要記住長命過我. 因我唔想你走先. 留低個個好悶ka. 我怕... 佢成日笑笑口答chi 線


珍珠宮

積分: 34740


1438#
發表於 06-4-6 10:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

歌:

thank you


大宅

積分: 2696


1439#
發表於 06-4-6 10:41 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo
thanks! 兩個一齊餵, 好sweet呀

che
咪講笑拉, 我都見過你ge ma, 你好後生, 高齡產婦好似係我似多D woo.

a 媽, Carcar
你地仲趕到做狗mami. 努力拉

mei
3 個, 好呀, may be 我都會.


珍珠宮

積分: 34740


1440#
發表於 06-4-6 11:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

琴日帶mimi同myron入赤柱行下,溜左個手袋係巴士到.好番係總站搵番.帶住兩個細路+車仔,仲辛苦個做gym,成身散晒. 見到d baby gap幾靚,但冇買,因一係冬天3,一係myron未岩著. :tongue: :tongue:

che
而家要入赤柱買baby gap lu. :-( :-( :-( :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo