烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


1421#
發表於 13-5-1 12:06 |只看該作者

引用:Quote:mosquitomon1031+發表於+13-4-30+11:

原帖由 rose-mag 於 13-05-01 發表
初初浸你唔會忍得手唔日日去搞吓架啦,最初幾日可以好簡單反轉下個樽,
左右碌下就得,唔好大力CHO ...
浸菠蘿,手多放咗D青梅同青檸入去,只係每層加蜜糖,水位升咗唔識起泡甘,鬆咗蓋滴咗出嚟發覺幾酸下:;pppp:有冇得補救一定要加冰糖?而家先加得嗎?(尋日浸)




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1422#
發表於 13-5-1 12:16 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-5-1 00:33
街市賣蛋果D會有,但貴過雞蛋,搵唔到用雞蛋都得,只係浸好冇咁香。
我上次浸果陣,我媽話去買咸蛋仲平, ...
鴨蛋$2隻,咸蛋$5有3隻,有朋友教加少少醋浸蛋黃油d香d


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1423#
發表於 13-5-1 12:18 |只看該作者
本帖最後由 Veronique@chan 於 13-5-1 12:21 編輯
fongannie 發表於 13-5-1 01:38
比番個正面你看看

都係唔正面試下打横影再po


複式洋房

積分: 306


1424#
發表於 13-5-1 13:46 |只看該作者

引用:Quote:fongannie+發表於+13-4-30+09:36+我

原帖由 rose-mag 於 13-05-01 發表
青梅浸酒好好多,因為浸嘅時間長,已經黃同熟嘅梅較易爛,
浸酒要咁耐時間,如果衰咗就唔抵。相對醋同梅子 ...
我想問呢。你浸左梅醋後d梅點處理好?醋就可以溝水或加蜜糖,但d梅我估都好酸下。用黎整料理??



複式洋房

積分: 306


1425#
發表於 13-5-1 13:47 |只看該作者

引用:Quote:fongannie+發表於+13-5-1+01:38+比番

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-01 發表
本帖最後由 Veronique@chan 於 13-5-1 12:21 編輯
其實我橫影左家,但唔知點解張相訓底左。
1367387240684.jpg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1426#
發表於 13-5-1 13:48 |只看該作者
fongannie 發表於 13-5-1 13:47
其實我橫影左家,但唔知點解張相訓底左。


男爵府

積分: 6417


1427#
發表於 13-5-1 14:07 |只看該作者

回覆:fly2happy 的帖子

要拎出黎放雪櫃嫁!半年内食完最好,之前浸左成30隻




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1428#
發表於 13-5-1 17:26 |只看該作者
Sarahsiuwong 發表於 13-5-1 14:07
要拎出黎放雪櫃嫁!半年内食完最好,之前浸左成30隻

一次浸唔會浸咁多,個樽裝得11隻收成再跟手再浸11隻


男爵府

積分: 8797


1429#
發表於 13-5-1 18:28 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

酵素新手第三回:紅菜頭 + 蕃茄 + 檸檬 + 黑糖
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5970


1430#
發表於 13-5-1 21:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-05-01+發表初

原帖由 a-mi 於 13-05-01 發表
浸菠蘿,手多放咗D青梅同青檸入去,只係每層加蜜糖,水位升咗唔識起泡甘,鬆咗蓋滴咗出嚟發覺幾酸下 ...
可以咼,你浸左幾多日呀


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1431#
發表於 13-5-1 21:48 |只看該作者

引用:Quote:mosquitomon1031+發表於+13-4-30+11:

原帖由 rose-mag 於 13-05-01 發表
後加係可以嘅,你糖同梅比例係幾多?通常係1比1,一包冰糖有幾多?
rose,梅子液係米唔夠糖


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1432#
發表於 13-5-1 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-05-01+發表後

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-01 發表
rose,梅子液係米唔夠糖
補相
1367416136610.jpg


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


1433#
發表於 13-5-1 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+a-mi+於+13-05-01+發表浸菠蘿

原帖由 菠蘿包包 於 13-05-01 發表
可以咼,你浸左幾多日呀
一日。請問係味一定要加冰糖之類只加蜜糖唔得?
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5970


1434#
發表於 13-5-2 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+菠蘿包包+於+13-05-01+發表可

原帖由 a-mi 於 13-05-01 發表
一日。請問係味一定要加冰糖之類只加蜜糖唔得?
可以加蜜糖,但比較貴,初做先用糖,成功後有經驗才試蜜糖


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1435#
發表於 13-5-2 02:09 |只看該作者
a-mi 發表於 13-4-30 20:06
浸菠蘿,手多放咗D青梅同青檸入去,只係每層加蜜糖,水位升咗唔識起泡甘,鬆咗蓋滴咗出嚟發覺幾酸下 ...

你浸咗一日,後加糖可以架,都係果句,器具要乾淨冇水冇油,
唔一定要冰糖,我都用黃糖多,蜜糖係可以架,但蜜糖貴嘛,
要咁多份量好重皮,慳家D可以兩溝,我試過2/3黃糖加1/3份量黃糖,
有蜜糖香味,D汁又杰身D。

我試過覺得生果太少,第二日追加多一層生果、檸檬同糖。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1436#
發表於 13-5-2 02:13 |只看該作者
Veronique@chan 發表於 13-4-30 20:16
鴨蛋$2隻,咸蛋$5有3隻,有朋友教加少少醋浸蛋黃油d香d

就係咁囉,我阿媽話搵工夫嚟做,仲要等成個幾月,我話起碼冇添加嘛。
用醋我未試過,但我用酒搽過蛋再浸,就係話個蛋黃會靚D,
下次等我試用醋先。但我冇樽浸啦,我就嚟俾我老公出禁制令,
佢已經好唔like我整到一樽二樽,我要買個大少少樽浸鹹蛋,
上次用呢D 900ml樽只可以整到三買隻雞蛋,成本唔化算。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1437#
發表於 13-5-2 02:18 |只看該作者
fongannie 發表於 13-4-30 21:46
我想問呢。你浸左梅醋後d梅點處理好?醋就可以溝水或加蜜糖,但d梅我估都好酸下。用黎整料理??

...
我冇浸過梅醋架,不過酸梅煮餸就有......
梅子蒸排骨、梅子醋汁浸車厘茄有冇試過?仲可以搗爛整酸甜醬用,
好味架,不過每次唔係用好多梅子,一樽都有排用架。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1438#
發表於 13-5-2 02:20 |只看該作者
Veronique@chan 發表於 13-5-1 05:48
補相

都唔係呀,你D糖都未溶晒,梅子汁都應該未出晒,所以好似未浸到梅子面啫,
得閒反轉下個樽,細細力搖下等D糖溶就OK架啦。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1439#
發表於 13-5-2 08:08 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-5-2 02:20
都唔係呀,你D糖都未溶晒,梅子汁都應該未出晒,所以好似未浸到梅子面啫,
得閒反轉下個樽,細細力搖下等D ...
昨日係生果檔買3個刨左皮波蘿,有陣味唔夠胆浸益左垃圾桶


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1440#
發表於 13-5-2 10:48 |只看該作者

引用:Quote:Veronique@chan+發表於+13-5-1+05:48

原帖由 rose-mag 於 13-05-02 發表
都唔係呀,你D糖都未溶晒,梅子汁都應該未出晒,所以好似未浸到梅子面啫,
得閒反轉下個樽,細細力搖下等D ...
成日見你地話波蘿好香,今朝見到新鮮未刨皮,買兩個自己刨一陣整波籮酵素,波籮,檸檬,冰糖,請問仲要加乜?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo