跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1529


1421#
發表於 07-5-17 11:42 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hellio!! Good Morning!!


男爵府

積分: 5773


1422#
發表於 07-5-17 12:39 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihihi~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 5942


1423#
發表於 07-5-17 13:20 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

你地o係回歸日會唔會去海濱公園呀? o個日好似有好多野睇呀! 我都諗住同晉晉去慶回歸


大宅

積分: 1529


1424#
發表於 07-5-17 17:00 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

嘩.....熱那死.........



大宅

積分: 1529


1425#
發表於 07-5-18 09:28 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning....


大宅

積分: 1331


1426#
發表於 07-5-18 11:26 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning....
大埔開咗個水陸墟呀今個星期六日免費,之後要入場費$10
http://www.ntascs.org.hk/03_detail.asp?ID=32


男爵府

積分: 5773


1427#
發表於 07-5-18 11:50 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

係米7月1日


男爵府

積分: 5942


1428#
發表於 07-5-18 14:17 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

好似唔錯噃.....等我去下先.
eudoraBB 寫道:
good morning....
大埔開咗個水陸墟呀今個星期六日免費,之後要入場費$10
http://www.ntascs.org.hk/03_detail.asp?ID=32


男爵府

積分: 5942


1429#
發表於 07-5-18 14:18 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

唔知係6月30定7月1呢 [quote]
chu87377 寫道:
係米7月1日


大宅

積分: 1529


1430#
發表於 07-5-18 17:51 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

不過今個星期六日落雨喎....

henhen 寫道:
好似唔錯噃.....等我去下先. [quote]
eudoraBB 寫道:
good morning....
大埔開咗個水陸墟呀今個星期六日免費,之後要入場費$10
http://www.ntascs.org.hk/03_detail.asp?ID=32
[/quote]


男爵府

積分: 5942


1431#
發表於 07-5-21 12:31 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

唉.....落左幾日雨, 幾時先落完呀......


大宅

積分: 1529


1432#
發表於 07-5-21 12:35 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hello!!


男爵府

積分: 5773


1433#
發表於 07-5-21 12:46 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihihhi!!!!!!!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 10056


1434#
發表於 07-5-21 12:49 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Hi~~


大宅

積分: 1529


1435#
發表於 07-5-22 09:15 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Good Morning....
雨季黎啦.........


男爵府

積分: 5773


1436#
發表於 07-5-22 11:59 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihihihi~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 5942


1437#
發表於 07-5-22 13:41 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

唉....落雨同阿仔出街好煩呢..........

已經多野攞, 仲要拎住把遮
chicchic05 寫道:
Good Morning....
雨季黎啦.........


男爵府

積分: 5773


1438#
發表於 07-5-22 20:28 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

好悶


大宅

積分: 1529


1439#
發表於 07-5-23 10:34 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning:

聽日放假lu.......


男爵府

積分: 5942


1440#
發表於 07-5-23 11:11 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

yeah....放假喇!!!!
希望唔好落雨啦........
chicchic05 寫道:
good morning:

聽日放假lu.......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo