立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 121429
原帖由 fannychan1213 於 13-06-28 發表 次次公司請食飯我就煩~名王例遲上次等我個幾鐘~老闆係度我都照黑面~成十點先見人 ...
伯爵府
積分: 17996
fannychan1213 發表於 13-6-28 12:03 以不變應萬變煮到埋來先算
cmsm 發表於 13-6-28 12:06 我都係廠喎
水晶宮
積分: 55089
原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表 成日被人鬧到喊? 佢有無打算轉工呀! 好可能果個女人係針對你同事!!
原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表 叫佢睇開d,呢d人唔使俾反影佢,唔出聲,佢鬧到無癮,就唔鬧,亦都唔會再揾你鬧 ...
珍珠宮
積分: 42409
寶貝GG 發表於 13-6-28 11:47 今日勁悶呀! 我都叫做好彩. 我公司d 同事唔理我的, 加上我做得耐, 都做左成7年. 都算半個老屎弗
原帖由 Small_i 於 13-06-28 發表 唔會走啦,做左好多年
公爵府
積分: 27224
原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表 係! 一於鬧爆佢之後博炒, 東家唔打, 打西家者
原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表 唔使我俾$就唯有忍啦
原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表 都係.. 如果佢執.. 我都有遺散費 都係諗唔到太多!
SamSam2003 發表於 13-6-28 12:26 不過我唔係廠, 係trading
fannychan1213 發表於 13-6-28 12:33 最緊要日日開心上來傾計~今日出糧
原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表 俾人鬧咗咁多年都唔走,勁
原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表 今日出糧! good happy ! 之後又有假期
SamSam2003 發表於 13-6-28 12:36 靜到冇倫啦....cut剩幾丁人咋...生意淡薄呀...
fannychan1213 發表於 13-6-28 12:37 找今個月卡數無曬~下月又要做長期涼美
原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表 下個月.. 你唔好買野.. 我唔好網購.. 大家互相提醒
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy