包包&魔怪媽咪 寫道:
我要夜晚先得呀![]()
[quote]
webjen 寫道:
我星期六下午都應該會去行!!
[quote]
JENNYSKY 寫道:
我都未買過年糖果,諗住今晚行下花市買d花tim
係wor,包媽,過唔過黎行花市,就係我屋企對面咋![]()
![]()

包包&魔怪媽咪 寫道:
好呀!
不過天日要努力繼續蒸糕,仲未執屋所以我諗行花市都要年三十先得喇
![]()
![]()
![]()
[quote]
JENNYSKY 寫道:
我都未買過年糖果,諗住今晚行下花市買d花tim
係wor,包媽,過唔過黎行花市,就係我屋企對面咋![]()
![]()
主席公 寫道:
[quote]
webjen 寫道:
年三十晚去滴注尼食 buffet 團年![]()

[/quote]