跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


14381#
發表於 14-8-6 16:25 |只看該作者
lokwai 發表於 14-8-6 16:15
我食完唔接架啦,有佢係婆婆度過夜

你都係啦,唔洗夜媽媽接女嘛
唔啦.....費時婆婆湊....同埋WED LY都有野要上....


水晶宮

積分: 56663


14382#
發表於 14-8-6 16:27 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:23
堅架>>>> 早做早有效, 遲早冇咩效

所以今年要加油...如果唔係就好似亞媽咁:-(:-(


水晶宮

積分: 74100


14383#
發表於 14-8-6 16:27 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:25
係咪上次你bbq講食得好健康個個
上次果個係朋友個女, 都係P4....
家下講係另一個....


水晶宮

積分: 56663


14384#
發表於 14-8-6 16:28 |只看該作者
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:25
學校度都係13x, 出去食野都仲係可以食到小童價,過左140就收大人錢,爭好遠



...

孖b食小童價真係包無蝕


琥珀宮

積分: 157651

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14385#
發表於 14-8-6 16:28 |只看該作者

引用:+本帖最後由+lokwai+於+14-8-6+16:25+編輯+

原帖由 lokwai 於 14-08-06 發表
本帖最後由 lokwai 於 14-8-6 16:25 編輯
姑娘就係話同大碼都仲有個距離,所以5水減肥,不過可以食少d 都無妨 or 多返d 運動




琥珀宮

積分: 165356


14386#
發表於 14-8-6 16:29 |只看該作者
lokwai 發表於 14-8-6 16:27
所以今年要加油...如果唔係就好似亞媽咁
你咪亂up 啦
我總覺得女仔細粒5緊要

男仔就真係驚d囉(要襯女架嘛)


水晶宮

積分: 56663


14387#
發表於 14-8-6 16:29 |只看該作者
fw5775 發表於 14-8-6 16:25
唔啦.....費時婆婆湊....同埋WED LY都有野要上....

咁真係辛苦你喇


琥珀宮

積分: 165356


14388#
發表於 14-8-6 16:30 |只看該作者
fw5775 發表於 14-8-6 16:27
上次果個係朋友個女, 都係P4....
家下講係另一個....


咁佢地幾歲開始換牙 ?????


水晶宮

積分: 56663


14389#
發表於 14-8-6 16:31 |只看該作者
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:28
姑娘就係話同大碼都仲有個距離,所以5水減肥,不過可以食少d 都無妨 or 多返d 運動



...

你對仔都有游下水,夠曬運動量

ww齋ballet....佢連jazz勁少少都唔like


琥珀宮

積分: 157651

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14390#
發表於 14-8-6 16:31 |只看該作者

引用:Quote:keroppipooh+發表於+14-8-6+16:25+學

原帖由 lokwai 於 14-08-06 發表
孖b食小童價真係包無蝕
係呀,所以今個星期五我地book左去食放題,大人小童爭$110再加10%,真係爭好遠




水晶宮

積分: 56663


14391#
發表於 14-8-6 16:33 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:29
你咪亂up 啦
我總覺得女仔細粒5緊要

咁男仔高大就始終殺食d既


琥珀宮

積分: 165356


14392#
發表於 14-8-6 16:33 |只看該作者
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:28
姑娘就係話同大碼都仲有個距離,所以5水減肥,不過可以食少d 都無妨 or 多返d 運動



...
孖b聽到最happy


琥珀宮

積分: 165356


14393#
發表於 14-8-6 16:34 |只看該作者
lokwai 發表於 14-8-6 16:33
咁男仔高大就始終殺食d既
梗係啦


水晶宮

積分: 74100


14394#
發表於 14-8-6 16:34 |只看該作者
lokwai 發表於 14-8-6 16:29
咁真係辛苦你喇
冇辦法.....所以我會睇時間走.....


琥珀宮

積分: 165356


14395#
發表於 14-8-6 16:35 |只看該作者
fw5775 發表於 14-8-6 16:34
冇辦法.....所以我會睇時間走.....
ly 第2日好早學野???


水晶宮

積分: 56663


14396#
發表於 14-8-6 16:35 |只看該作者
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:31
係呀,所以今個星期五我地book左去食放題,大人小童爭$110再加10%,真係爭好遠



...

襯佢2過未超過就好帶佢地去食多2轉啦

你乜都x2好襟計



水晶宮

積分: 74100


14397#
發表於 14-8-6 16:36 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:30
咁佢地幾歲開始換牙 ?????
吓...又關牙事?
LY家下甩左12隻


水晶宮

積分: 74100


14398#
發表於 14-8-6 16:37 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:35
ly 第2日好早學野???
又唔係....10:15...
不過又要婆婆同佢訓, 會攪到婆婆冇得訓......

第日又要一早返過TP


琥珀宮

積分: 165356


14399#
發表於 14-8-6 16:43 |只看該作者
fw5775 發表於 14-8-6 16:37
又唔係....10:15...
不過又要婆婆同佢訓, 會攪到婆婆冇得訓......
叫LY ZZZ 地下囉
ANSON 夏天返婆婆到佢ZZZ 地下


琥珀宮

積分: 165356


14400#
發表於 14-8-6 16:46 |只看該作者
fw5775 發表於 14-8-6 16:36
吓...又關牙事?
LY家下甩左12隻
5係.....我見D人講早D 甩牙跟住咩都早D
表姐就好遲先換牙佢都係升中1先M到

咁我咪問吓係咪有關囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo