立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74100
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:43 叫LY ZZZ 地下囉 ANSON 夏天返婆婆到佢ZZZ 地下
琥珀宮
積分: 157651
原帖由 fw5775 於 14-08-06 發表 吓...又關牙事? LY家下甩左12隻
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:46 5係.....我見D人講早D 甩牙跟住咩都早D 表姐就好遲先換牙佢都係升中1先M到
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:49 ly 甩左咁多隻 細佬mm 甩第9隻,哥哥就甩左8隻咋
積分: 165356
fw5775 發表於 14-8-6 16:50 禁我又冇問牙既問題...下次問吓先..... 幾時甩牙先叫早?
SZEYUEN 發表於 14-8-6 16:51 我都5 G ANSON 甩左幾隻
原帖由 lokwai 於 14-08-06 發表 襯佢2過未超過就好帶佢地去食多2轉啦 你乜都x2好襟計
原帖由 fw5775 於 14-08-06 發表 係呀....近排都甩左兩隻大個D...."扣"齒
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:53 係呀,到時大人價x3 真係好金
原帖由 fw5775 於 14-08-06 發表 都要面對現實
keroppipooh 發表於 14-8-6 16:56 我56 分咩齒打咩齒
原帖由 fw5775 於 14-08-06 發表 本帖最後由 fw5775 於 14-8-6 17:03 編輯 http://www.toothclub.gov.hk/chi/pnc/pnc_2_2_2_1.html
keroppipooh 發表於 14-8-6 17:05 佢今次甩臼齒
積分: 198236
jcy 發表於 14-8-7 09:42 早
原帖由 SZEYUEN 於 14-08-07 發表 HI HI 琴晚DINNER真係開心
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy