跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1441#
發表於 07-9-17 08:41 |只看該作者
俾面你個friend, 唔好怪d咁o既auntie 啦
原文章由 tupytupy 於 07-9-16 22:05 發表
真係做人難,做好人仲難.......激到我直頭想

我個friend個阿媽尋日off,過左黎我度睇佢個女,咁我一家3口要去聽講座,咪趁auntie係度陪住佢個女,我就出去囉,點知頭先返黎,阿aunt ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1442#
發表於 07-9-17 08:42 |只看該作者
如果上手冇咩問題就唔駛整都得
原文章由 sammifanlp 於 07-9-16 17:45 發表
無呀, 頭先去左置樂問整鋁窗 & 舖地下既價錢囉


水晶宮

積分: 58802


1443#
發表於 07-9-17 08:48 |只看該作者
房署拆晒喇, 地下現在係石尿地黎架
但我好有機會, 只係整地下, 搬左入去先. 因我亞媽怕我62突然XX, 我又將近生 / 坐緊月, 對我同bb都唔係太好, 希望佢呢1-2個week call我拎key啦

原文章由 joannelai930 於 2007/9/17 08:42 發表
如果上手冇咩問題就唔駛整都得


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1444#
發表於 07-9-17 08:51 |只看該作者
應該好快拎key 啦
原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 08:48 發表
房署拆晒喇, 地下現在係石尿地黎架
但我好有機會, 只係整地下, 搬左入去先. 因我亞媽怕我62突然XX, 我又將近生 / 坐緊月, 對我同bb都唔係太好, 希望佢呢1-2個week call我拎key啦

...


水晶宮

積分: 58802


1445#
發表於 07-9-17 08:53 |只看該作者
見佢整就應該整晒囉, 但現在佢係細過定龍2x呎架,
亞媽話果時定龍係試範單位, 所以專登起得大d架

原文章由 joannelai930 於 2007/9/17 08:51 發表
應該好快拎key 啦


水晶宮

積分: 58802


1446#
發表於 07-9-17 08:54 |只看該作者
甜筒佢點呀, 戒奶咀kelly都好慢架, 到現在佢都好有心引想食返架


侯爵府

積分: 20493


1447#
發表於 07-9-17 08:57 |只看該作者
good morning


水晶宮

積分: 58802


1448#
發表於 07-9-17 08:58 |只看該作者
酌媽你點呀, 心情好返d未呀 ?


水晶宮

積分: 58802


1449#
發表於 07-9-17 08:59 |只看該作者
今日下午又返tmh覆佢揀開刀定試生喇


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1450#
發表於 07-9-17 09:07 |只看該作者
我咪冇覺好訓囉, 一時碌去床頭, 一時床尾
原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 08:54 發表
甜筒佢點呀, 戒奶咀kelly都好慢架, 到現在佢都好有心引想食返架


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1451#
發表於 07-9-17 09:13 |只看該作者
你都有答案啦
原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 08:59 發表
今日下午又返tmh覆佢揀開刀定試生喇


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1452#
發表於 07-9-17 09:14 |只看該作者
除左酌b, 你地d小朋友有冇仲用緊奶樽飲奶架


水晶宮

積分: 58802


1453#
發表於 07-9-17 09:14 |只看該作者
係咁架, 佢地心引, 囉囉彎, 訓唔林架. 希望甜筒佢快d戒到啦

原文章由 joannelai930 於 2007/9/17 09:07 發表
我咪冇覺好訓囉, 一時碌去床頭, 一時床尾


水晶宮

積分: 58802


1454#
發表於 07-9-17 09:15 |只看該作者
係呀, 但開始有d驚囉

原文章由 joannelai930 於 2007/9/17 09:13 發表
你都有答案啦


水晶宮

積分: 58802


1455#
發表於 07-9-17 09:16 |只看該作者
kelly都仲用緊架

原文章由 joannelai930 於 2007/9/17 09:14 發表
除左酌b, 你地d小朋友有冇仲用緊奶樽飲奶架


男爵府

積分: 8509


1456#
發表於 07-9-17 09:47 |只看該作者
早晨
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1457#
發表於 07-9-17 09:55 |只看該作者
joanne

孖b都仲用奶樽飲奶架!


原文章由 joannelai930 於 07-9-17 09:14 發表
除左酌b, 你地d小朋友有冇仲用緊奶樽飲奶架
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 20493


1458#
發表於 07-9-17 10:00 |只看該作者
比酌爸話我囉,心情係差d喇,佢話我好做唔做喎,唉,本來酌爸都撐我,話叫我朋友放心住住先,點知佢自己阿媽黎搞破壞

原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 08:58 發表
酌媽你點呀, 心情好返d未呀 ?


侯爵府

積分: 20493


1459#
發表於 07-9-17 10:01 |只看該作者
你揀邊野呢

原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 08:59 發表
今日下午又返tmh覆佢揀開刀定試生喇


侯爵府

積分: 20493


1460#
發表於 07-9-17 10:03 |只看該作者
唉,成2x年老c喇,點會唔明喎,所以佢都好尷尬,我無嬲我個friend,係佢阿媽乞人憎嗟:tongue: :tongue:

原文章由 sammifanlp 於 07-9-16 22:51 發表
唔好咁嬲啦, 佢亞媽唔識做o者, 最mainly你朋友覺得你對佢點咪得囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo