立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 192715
原文章由 tupytupy 於 07-9-16 22:05 發表 真係做人難,做好人仲難.......激到我直頭想 我個friend個阿媽尋日off,過左黎我度睇佢個女,咁我一家3口要去聽講座,咪趁auntie係度陪住佢個女,我就出去囉,點知頭先返黎,阿aunt ...
原文章由 sammifanlp 於 07-9-16 17:45 發表 無呀, 頭先去左置樂問整鋁窗 & 舖地下既價錢囉
水晶宮
積分: 58802
原文章由 joannelai930 於 2007/9/17 08:42 發表 如果上手冇咩問題就唔駛整都得
原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 08:48 發表 房署拆晒喇, 地下現在係石尿地黎架 但我好有機會, 只係整地下, 搬左入去先. 因我亞媽怕我62突然XX, 我又將近生 / 坐緊月, 對我同bb都唔係太好, 希望佢呢1-2個week call我拎key啦 ...
原文章由 joannelai930 於 2007/9/17 08:51 發表 應該好快拎key 啦
侯爵府
積分: 20493
原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 08:54 發表 甜筒佢點呀, 戒奶咀kelly都好慢架, 到現在佢都好有心引想食返架
原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 08:59 發表 今日下午又返tmh覆佢揀開刀定試生喇
原文章由 joannelai930 於 2007/9/17 09:07 發表 我咪冇覺好訓囉, 一時碌去床頭, 一時床尾
原文章由 joannelai930 於 2007/9/17 09:13 發表 你都有答案啦
原文章由 joannelai930 於 2007/9/17 09:14 發表 除左酌b, 你地d小朋友有冇仲用緊奶樽飲奶架
男爵府
積分: 8509
原文章由 joannelai930 於 07-9-17 09:14 發表 除左酌b, 你地d小朋友有冇仲用緊奶樽飲奶架
原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 08:58 發表 酌媽你點呀, 心情好返d未呀 ?
原文章由 sammifanlp 於 07-9-16 22:51 發表 唔好咁嬲啦, 佢亞媽唔識做o者, 最mainly你朋友覺得你對佢點咪得囉
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy