跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 676


1441#
發表於 08-7-9 15:21 |只看該作者
我都收到Ms CC電話啦,都知道大概的情況,我諗可能會小小驚,不過唔緊要啦,有Cherry & Jane陪,而Ms Sandy會係後台帶住佢哋去攞獎.

星期六見啦!


等待驗證會員

積分: 935


1442#
發表於 08-7-9 16:02 |只看該作者
haha.. 4位小朋友.. 唔知重有一位.. 係邊個呢..
真係好緊張呀.. 要咁細個的小朋友上台拎獎呀..一定好驚.. (比我都驚喇.. 咁多人)


大宅

積分: 1421


1443#
發表於 08-7-9 16:27 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-7-9 16:02 發表
haha.. 4位小朋友.. 唔知重有一位.. 係邊個呢..
真係好緊張呀.. 要咁細個的小朋友上台拎獎呀..一定好驚.. (比我都驚喇.. 咁多人)

係呢...樂樂媽你會唔會去架,隔離TOPIC好似有講番你既回應wow,如果我响隔離留言的話一定冇咁客氣....到時可能會係bk到舌戰


等待驗證會員

積分: 935


1444#
發表於 08-7-9 16:47 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-7-9 16:27 發表

係呢...樂樂媽你會唔會去架,隔離TOPIC好似有講番你既回應wow,如果我响隔離留言的話一定冇咁客氣....到時可能會係bk到舌戰


Ms. CC..無通知我去呀..
我又無可能.. 打去問人嘛... haha..我都好想去呢.. (好似要飛)
不過我個心都在想.. 如果.. 樂樂呢個月返學.. 第4個拎獎的小朋友.. 唔知會唔會係樂樂呢..

我都唔想係 bk.. 開戰.. 個位..媽媽真係好搞笑.. haha.. 排全日, 無紅假.. 優先.. 比個小朋友過埋夜好唔好 :p haha..
係呢邊講好喇.. 一陣.. 我又比人話.. haha...


子爵府

積分: 10563


1445#
發表於 08-7-9 17:00 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-7-9 16:02 發表
haha.. 4位小朋友.. 唔知重有一位.. 係邊個呢..
真係好緊張呀.. 要咁細個的小朋友上台拎獎呀..一定好驚.. (比我都驚喇.. 咁多人)



我都好想知仲有一個係邊個架(我都幾8)…哈哈


要佢地上台拎獎真係好好好笑呀我個女實驚啦原本我唔諗住去架今次由爸爸代表但係睇黎我都係親自出馬喇

樂媽你係咪想去呀?? 我羅左3張飛因為唔知Cherry要唔要飛睇黎佢都唔水架啦所以我多張一張有無興趣??


子爵府

積分: 10563


1446#
發表於 08-7-9 17:05 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-7-9 16:47 發表


Ms. CC..無通知我去呀..
我又無可能.. 打去問人嘛... haha..我都好想去呢.. (好似要飛)
不過我個心都在想.. 如果.. 樂樂呢個月返學.. 第4個拎獎的小朋友.. 唔知會唔會係樂樂呢..

我都唔想係 bk.. 開戰.. 個位. ...



我都想樂樂一齊羅獎架....


諗起喱個豬肉獎...再加當日既情況...真係幾好笑...第日佢地大個睇番真係一個不錯既回憶...話哂第一次...仲有熟悉既朋友仔一齊羅添...


等待驗證會員

積分: 935


1447#
發表於 08-7-9 17:09 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-9 17:00 發表



我都好想知仲有一個係邊個架(我都幾8架)…哈哈


要佢地上台拎獎真係好好好笑呀…我個女實驚啦…原本我唔諗住去架…今次由爸爸代表…但係睇黎我都係親自出馬喇…

樂媽…你係咪想去呀?? 我羅左3張飛…因為唔知Ch ...


e.. 好喎..
不過我想問下係幾多號
呢個星期六呀.. ??
上午定下午呀?
如果.. 上午..我估我 ok 喎..
下午就唔得喇..
樂樂.. 新學校.. 家長日喎..


等待驗證會員

積分: 935


1448#
發表於 08-7-9 17:11 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-9 17:05 發表



我都想樂樂一齊羅獎架....


諗起喱個豬肉獎...再加當日既情況...真係幾好笑...第日佢地大個睇番真係一個不錯既回憶...話哂第一次...仲有熟悉既朋友仔一齊羅添... ...


haha.. 樂樂.. 咁頑皮.. 又點會有獎呀.. 只係.. 我發夢喇..
你地可以.. 問下 Ms. CC 呀.. haha.. 不過.. 比我估下先.. 會唔會係.. kimmy 呀.?


等待驗證會員

積分: 935


1449#
發表於 08-7-9 17:14 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-9 17:05 發表



我都想樂樂一齊羅獎架....


諗起喱個豬肉獎...再加當日既情況...真係幾好笑...第日佢地大個睇番真係一個不錯既回憶...話哂第一次...仲有熟悉既朋友仔一齊羅添... ...


點會係.. 豬肉獎呀.. 一班得 4個之喎..


大宅

積分: 1421


1450#
發表於 08-7-9 17:16 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-7-9 16:47 發表


Ms. CC..無通知我去呀..
我又無可能.. 打去問人嘛... haha..我都好想去呢.. (好似要飛)
不過我個心都在想.. 如果.. 樂樂呢個月返學.. 第4個拎獎的小朋友.. 唔知會唔會係樂樂呢..

我都唔想係 bk.. 開戰.. 個位. ...

咁又係....咁又係.....
係呢camy有飛多咗,如果有時間未嚟law,初頭諗住唔去架,心諗畢業典禮幾時輪到我個女吖,後來先到有獎攞o個o的小朋友一定要去,所以我一定要去撐我個女和同學仔場架~~都幾好架,話晒都真係第一次呀嘛


子爵府

積分: 10563


1451#
發表於 08-7-9 17:17 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-7-9 16:47 發表


Ms. CC..無通知我去呀..
我又無可能.. 打去問人嘛... haha..我都好想去呢.. (好似要飛)
不過我個心都在想.. 如果.. 樂樂呢個月返學.. 第4個拎獎的小朋友.. 唔知會唔會係樂樂呢..

我都唔想係 bk.. 開戰.. 個位. ...



佢咪話可以PM有關新一代既野比人睇既….其實我都好想知係嘜黎架

我都好明每日都有唔同對學校既要求所謂大家道不同不相為謀新一代只不過唔係佢杯茶姐…哈哈哈


子爵府

積分: 10563


1452#
發表於 08-7-9 17:21 |只看該作者
Lok Ma, this Sat ar...好似11:00am...TM大會堂...你去到call我啦...(今晚返去look下張ticket...再話你知)

我估第4個係Yannie....

[ 本文章最後由 hello_mimi 於 08-7-9 17:23 編輯 ]


等待驗證會員

積分: 935


1453#
發表於 08-7-9 17:29 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-9 17:21 發表
Lok Ma, this Sat ar...好似11:00am...TM大會堂...你去到call我啦...(今晚返去look下張ticket...再話你知)

我估第4個係Yannie....


好.. 我返去.. 睇睇樂樂.. 新學校. 個家長會幾點先..
第4個.. 等你地.. 星期六去完就知..
我估.. Kimmy (晴晴, 即另一個同樂樂一齊坐的小朋友, 你睇返相呀)


等待驗證會員

積分: 935


1454#
發表於 08-7-9 17:31 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-9 17:17 發表



佢咪話可以PM有關新一代既野比人睇既….其實我都好想知係嘜黎架…

我都好明…每日都有唔同對學校既要求…所謂大家道不同不相為謀…新一代只不過唔係佢杯茶姐…哈哈哈 ...


係喇.. 我都好想知.. 佢 pm人咩囉..
tony 媽係唔係知呢.. 我見佢.. 有係入面傾的..

對喇.. 大家道不同不相為謀
其他學校我覺得唔好.. 不過佢地覺得好.. 大家要求的不同..


大宅

積分: 1421


1455#
發表於 08-7-9 17:46 |只看該作者
係o羅...我都想知係咩咁秘密要pm的,就算係更衰既醜聞都已在兩年前發生完啦!都只不過係換校長改制度,當時的確有o的亂但都不影響小朋友讀書呀~諗深一層只要唔影響小朋友的話,is ok....咁佢而家轉制都係轉全英語o者,附合番佢英文幼稚園的要求呀..這正是我杯茶..


子爵府

積分: 10563


1456#
發表於 08-7-9 17:55 |只看該作者
大家都想知的話可能要等tony 媽跟我地分享一下喇....


等待驗證會員

積分: 935


1457#
發表於 08-7-10 11:08 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-9 17:55 發表
大家都想知的話可能要等tony 媽跟我地分享一下喇....


我想.. 會否是.. 幾年前.. 同 oscar有關.. 的事呀~?


大宅

積分: 1421


1458#
發表於 08-7-10 11:34 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-7-10 11:08 發表


我想.. 會否是.. 幾年前.. 同 oscar有關.. 的事呀~?

應該係啦....果陣時有兩班mami係度罵戰呀嘛,我朋友個女讀緊k3,所以我都清楚發生咩事,兩間學校合併,更有凹叫,公說公有理,婆說婆有理la.....總之e家close嗰間唔係新一代就ok la...我自己就覺得如果oscar係做得好的話便無需close,梗有原因既.....


子爵府

積分: 10563


1459#
發表於 08-7-10 12:17 |只看該作者
哦...原來以前有罵戰...不過算啦...家陣...除左我地...都無人討論學校既情況既...

不過希望公平D啦...N年前既事...都唔好提啦...

係喎...家長日同Ms. CC傾開...佢話佢自己係大老闆請佢番黎攪好學校架...所以睇黎學校都係有心想攪好間學校...學校又真係請啱人...Ms. CC真係好唔錯...


子爵府

積分: 10563


1460#
發表於 08-7-10 12:23 |只看該作者
Lok Ma...琴日重未收到入場卷...所以話唔到details比你知...睇下今晚有未啦??

話時話....樂樂有無掛住我地Cherry先?? Cherry成日話樂樂無返學...我就解釋都口水都乾樂樂去左第2間學校...哈哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo