跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2224


1441#
發表於 08-8-15 11:53 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-8-13 17:31 發表
今朝帶左思思去tuen門市中心有mickey 奧運玩 ..
佢係度走黎走去好得意 ..

你地有無玩 facebook架 ?


有玩 facebook架


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1442#
發表於 08-8-15 18:57 |只看該作者
我add左你喇 ..


原文章由 lic9 於 08-8-15 10:40 發表
pm左我facebook account 個email比你地喇﹗等你地add我先﹗


大宅

積分: 3246


1443#
發表於 08-8-16 16:37 |只看該作者
o岩o岩同心b去左123影相,d服務都好ok,哥哥姐姐們好有心機令心b笑。相就未睇到,因為心爸趕住有d野搞,一陣先出去拎。好緊張添......


大宅

積分: 3513


1444#
發表於 08-8-18 09:50 |只看該作者
原文章由 lic9 於 08-8-16 16:37 發表
o岩o岩同心b去左123影相,d服務都好ok,哥哥姐姐們好有心機令心b笑。相就未睇到,因為心爸趕住有d野搞,一陣先出去拎。好緊張添......

哈哈... 因為教會有gathering, 我已經睇左啦, 心b 真係好可愛呀


大宅

積分: 3513


1445#
發表於 08-8-18 09:58 |只看該作者
sat morning我同臭臭去左游水, 由於冇人, 變左我同臭臭嘅私家池, 不過可憐臭臭成日問點解冇哥哥嘅... 成人池都有小朋友學游水, 臭臭就成日想過去, 不過佢唔肯穿水泡, 加上得我一個, 所以唔敢同佢過去啦....


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1446#
發表於 08-8-18 13:53 |只看該作者
籌先係屋企睇住劉翔整親跑唔到好唔開心呀 ...


大宅

積分: 3513


1447#
發表於 08-8-18 15:36 |只看該作者
我地都講梗呢單野, 真係好可惜


大宅

積分: 3246


1448#
發表於 08-8-18 22:42 |只看該作者
係好可惜,佢真係好痛。希望佢快d重拾信心,再跑過啦﹗

原文章由 zoesychan 於 08-8-18 13:53 發表
籌先係屋企睇住劉翔整親跑唔到好唔開心呀 ...


大宅

積分: 3513


1449#
發表於 08-8-19 09:44 |只看該作者
原文章由 lic9 於 08-8-18 22:42 發表
係好可惜,佢真係好痛。希望佢快d重拾信心,再跑過啦﹗

昨日都收到一個唔好消息, 有個fr剛剛冇左個bb(2個月), 佢都小小想有2nd bb, 佢老公就麻麻, 不過意外有左, 好開心... 可惜e+咁... 佢話佢都大年紀, 唔會再博....
所以大家想有(&有能力有)2nd bb, 應該早d啦...


大宅

積分: 3246


1450#
發表於 08-8-19 12:11 |只看該作者
係﹗呢個係真﹗

我上星期三先去左個朋友o既第四個仔個追悼會,出世八日就返左天堂。個心好痛﹗

有健康o既下一代,真係唔易﹗係好有恩典.......加上我地大家都後生,要諗就真係快d喇﹗

原文章由 pangchaimami 於 08-8-19 09:44 發表

昨日都收到一個唔好消息, 有個fr剛剛冇左個bb(2個月), 佢都小小想有2nd bb, 佢老公就麻麻, 不過意外有左, 好開心... 可惜e+咁... 佢話佢都大年紀, 唔會再博....
所以大家想有(&有能力有)2nd bb, 應該早d ...


大宅

積分: 3246


1451#
發表於 08-8-19 15:43 |只看該作者
呵呵~~~頭先同老公o係又一城食lunch,行街街時,見到zoe喎﹗


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1452#
發表於 08-8-19 17:40 |只看該作者
係呀 .. 甘岩阿婆唔使揍表哥仔咪黎搵思思行街街lor ..

思思重係uniqlo 買左衫仔tim呀 .

重有就係係反x城門口瀨左篤尿 ..
都係阿媽衰 .. 掛住行街 ..
人地飲左4安水水都唔同人換片 ...
真係

原文章由 lic9 於 08-8-19 15:43 發表
呵呵~~~頭先同老公o係又一城食lunch,行街街時,見到zoe喎﹗


大宅

積分: 3513


1453#
發表於 08-8-20 11:37 |只看該作者
原文章由 lic9 於 08-8-19 15:43 發表
呵呵~~~頭先同老公o係又一城食lunch,行街街時,見到zoe喎﹗

咁好... 可以同老公行街食lunch


大宅

積分: 3513


1454#
發表於 08-8-20 11:40 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-8-19 17:40 發表
係呀 .. 甘岩阿婆唔使揍表哥仔咪黎搵思思行街街lor ..

思思重係uniqlo 買左衫仔tim呀 .

重有就係係反x城門口瀨左篤尿 ..
都係阿媽衰 .. 掛住行街 ..
人地飲左4安水水都唔同人換片 ...
真係

...

哈哈... 我都試過.... 瀨到條褲都濕埋(有穿片)
思思開始介片???


大宅

積分: 3513


1455#
發表於 08-8-20 11:42 |只看該作者
今個friday我都放假, 同臭臭去威爾斯覆診, 只係細個d case follow up, 都冇咩. 下午都係同婆婆去tst shopping


大宅

積分: 3513


1456#
發表於 08-8-20 11:45 |只看該作者
知唔知藥房有冇baby food買呀???


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1457#
發表於 08-8-20 19:02 |只看該作者
1號風球呀 ..
聽晚開始有雨呀 ...

到時你唔出去咪約思思玩下lor ...

我今日都同婆婆去左tst, 去左反x城行 ..
思思玩得好開心..
我地特登搵左架小朋友購物車比佢自己推 ..
佢不知幾happy ... 又可以自己周圍走 ..

你去tst都帶臭臭去玩呀 .. 又有冷氣 ..


原文章由 pangchaimami 於 08-8-20 11:42 發表
今個friday我都放假, 同臭臭去威爾斯覆診, 只係細個d case follow up, 都冇咩. 下午都係同婆婆去tst shopping


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1458#
發表於 08-8-20 19:04 |只看該作者
1號風球呀 ..
聽晚開始有雨呀 ...

到時你唔出去咪約思思玩下lor ...

我今日都同婆婆去左tst, 去左反x城行 ..
思思玩得好開心..
我地特登搵左架小朋友購物車比佢自己推 ..
佢不知幾happy ... 又可以自己周圍走 ..

你去tst都帶臭臭去玩呀 .. 又有冷氣 ..


原文章由 pangchaimami 於 08-8-20 11:42 發表
今個friday我都放假, 同臭臭去威爾斯覆診, 只係細個d case follow up, 都冇咩. 下午都係同婆婆去tst shopping


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1459#
發表於 08-8-20 19:06 |只看該作者
好似無架wor . manning 就有 ...



原文章由 pangchaimami 於 08-8-20 11:45 發表
知唔知藥房有冇baby food買呀???


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1460#
發表於 08-8-21 09:19 |只看該作者
一陣山長水遠帶思思去中環上唔使錢trial playgroup lesson ..
希望唔好落雨....
唔知好唔好玩 ..
好似係講英文tim ..唔知思思會唔會一舊飯 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo