跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


1441#
發表於 08-3-26 09:21 |只看該作者
all ~ good morning


伯爵府

積分: 17542


1442#
發表於 08-3-26 09:28 |只看該作者
早晨!

今朝得16度, 但晏d有22度, mud差咁多, 都唔知著mud好, 麻煩.


水晶宮

積分: 54392


1443#
發表於 08-3-26 09:29 |只看該作者
係ar....加上有d雨...所以好討厭ar
原文章由 karencircle 於 08-3-26 09:28 發表
早晨!

今朝得16度, 但晏d有22度, mud差咁多, 都唔知著mud好, 麻煩.


伯爵府

積分: 17542


1444#
發表於 08-3-26 09:47 |只看該作者
油媽,
好玩嗎? 幾時有靚相睇
原文章由 tszyau2000 於 08-3-26 09:29 發表
係ar....加上有d雨...所以好討厭ar


大宅

積分: 1446


1445#
發表於 08-3-26 10:36 |只看該作者
Good morning everybody!!!!
又濕又涼左,著多件外套!


男爵府

積分: 7977


1446#
發表於 08-3-26 10:39 |只看該作者
thanks 我印象中已落了五年啦


原文章由 cherrybibi 於 08-3-26 09:07 發表
早呀

校長 >> 今日真係一定落雨呀 , 祝梁生生日快樂, 身體健康, 更更更錫妳 & 琳琳 .


水晶宮

積分: 54392


1447#
發表於 08-3-26 11:16 |只看該作者
今次行程好好玩....好relax...亞囡當然勁開心la..日日就去游水...而我同老公就最喜歡食海鮮同埋去按摩....反而曼谷就覺得麻麻地...shopping 多...吾係甘岩亞囡...話甘快就玩完e幾日假期..如果再去kei 話只去芭堤雅未住ar..

.尋晚10點至到機場...今早都吾多願返工

你呢..尋晚見你kei blog 未有相睇...



原文章由 karencircle 於 08-3-26 09:47 發表
油媽,
好玩嗎? 幾時有靚相睇

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-26 11:17 編輯 ]


伯爵府

積分: 17542


1448#
發表於 08-3-26 11:17 |只看該作者
校長,

嘩咁好...水多財满, 佢賺多d比你花多d.

祝梁生: 生日快樂!
原文章由 校長 於 08-3-26 10:39 發表
thanks 我印象中已落了五年啦


伯爵府

積分: 17542


1449#
發表於 08-3-26 11:19 |只看該作者
有呀, 我24號一早就返到來啦, 那晚有寫blog呀, 寫左第一同第二日, 不過d相就load load下個web down左, 所以得第一日先有相睇.
原文章由 tszyau2000 於 08-3-26 11:16 發表
未住ar...尋晚10點至到機場...今早都吾多願返工

你呢..尋晚見你kei blog 未有相睇...


侯爵府

積分: 20954


1450#
發表於 08-3-26 11:19 |只看該作者
之之, 生日快樂, 聰明伶俐, 學業進步.


伯爵府

積分: 17542


1451#
發表於 08-3-26 11:21 |只看該作者
好正, 好舒服wow. 我未去過泰國, 人地話唔鐘意wor, 都係要想下辦法屈下佢陪我去先得.
原文章由 tszyau2000 於 08-3-26 11:16 發表
今次行程好好玩....好relax...亞囡當然勁開心la..日日就去游水...而我同老公就最喜歡食海鮮同埋去按摩....反而曼谷就覺得麻麻地...shopping 多...吾係甘岩亞囡...話甘快就玩完e幾日假期..如果再去kei 話只去芭堤雅未 ...


水晶宮

積分: 54392


1452#
發表於 08-3-26 11:28 |只看該作者
好ar...今晚返屋企慢慢睇...我又希望有空upload 到d相比大家睇
原文章由 karencircle 於 08-3-26 11:19 發表
有呀, 我24號一早就返到來啦, 那晚有寫blog呀, 寫左第一同第二日, 不過d相就load load下個web down左, 所以得第一日先有相睇.


水晶宮

積分: 54392


1453#
發表於 08-3-26 11:34 |只看該作者
你氹"人地"去芭堤雅玩law...陽光與海灘真係大人細路都like ka...d海風吹埋lai 好鬼舒服好鬼relax ka...我地仲晒黑左返lai tim ar...



原文章由 karencircle 於 08-3-26 11:21 發表
好正, 好舒服wow. 我未去過泰國, 人地話唔鐘意wor, 都係要想下辦法屈下佢陪我去先得.


水晶宮

積分: 54392


1454#
發表於 08-3-26 11:36 |只看該作者
我一次過祝晒3月份生日kei 大人細路....
..happy birthday


伯爵府

積分: 16163


1455#
發表於 08-3-26 12:31 |只看該作者
午安呀
祝各位3月份生日壽星公壽星婆壽星仔壽星女"生日快樂,健健康康"


伯爵府

積分: 16163


1456#
發表於 08-3-26 14:49 |只看該作者
小朋友終於放完個悠長既復活節假期,下星期復課啦


水晶宮

積分: 54392


1457#
發表於 08-3-27 09:08 |只看該作者
good morning


水晶宮

積分: 54392


1458#
發表於 08-3-27 09:28 |只看該作者
點止ar...tszyau 409考試tim la
原文章由 reginang 於 08-3-26 14:49 發表
小朋友終於放完個悠長既復活節假期,下星期復課啦


男爵府

積分: 7977


1459#
發表於 08-3-27 10:16 |只看該作者
早晨

今個星期有可以去邊癲呢


男爵府

積分: 7977


1460#
發表於 08-3-27 10:17 |只看該作者
輪到我是一定有壓力,有壓力

原文章由 tszyau2000 於 08-3-27 09:28 發表
點止ar...tszyau 409考試tim la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo