媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13774


1441#
發表於 04-4-7 17:47 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy: 妹豬就到而家都重係好錫猴子,mud都預埋佢可能係放假先見到面,就寧捨痴纏啦:-P


子爵府

積分: 14786


1442#
發表於 04-4-7 17:49 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: 係播, 一下子諗唔到添. 我剩係指住毛仔個咀同佢講, 毛仔咪笑緊囉.

我都諗唔到食咩播 好彩唔駛我煩惱.


複式洋房

積分: 318


1443#
發表於 04-4-7 17:55 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

你地都未收工, 我點敢開工丫.

抄左橋 : 糖醋雞翼


子爵府

積分: 13774


1444#
發表於 04-4-7 17:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

走喇~
今晚要先落荃灣幫妹豬配氣管藥!
天熱見:-P


伯爵府

積分: 16977


1445#
發表於 04-4-7 20:57 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

hello everybody.

We'll go to macau tomorrow la. but I'm quite worried about the weather -- storm & rain :-( hope we won't "wen long". :-( :-(

see you all next Tuesday. :-P


子爵府

積分: 14786


1446#
發表於 04-4-8 09:35 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bMom: 你真係乖喇, 臨過大海前都上黎探下我地.

得意爸: cissy張新相又幾盞播, 不過佢依個姿勢同影相角度, 配合低胸吊帶小背心就更有睇頭


子爵府

積分: 14786


1447#
發表於 04-4-8 09:41 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

報告報告, 恆恆禽日無賴濕呀, 只係食訓前餐奶前, 我已經同佢著片, 食完後佢話要痾shu, 點知已經係片片解決咗.

禽晚恆恆第一次唱哂成首太陽伯伯

訓前, 恆恆要我坐係床, 跟手坐係我大脾, 再叫我曖下佢喎 原來佢要我好似佢bb時咁唱我自創既曖豬歌. :-P 又要我一面拍佢pat pat, 不知幾陶醉.


子爵府

積分: 13774


1448#
發表於 04-4-8 09:56 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bmom: 真係乖喇~放假都探下我地:-P
玩得開心D啦!下星期二見

Wendy: cissy既相已經係波波池background架喇!!!
我諗我地係有時差你講既唔同左角度泳裝look,已經唔豬係尋日上定下晝已轉左架喇~


子爵府

積分: 14786


1449#
發表於 04-4-8 10:03 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 我咪就係講緊波波池果張囉. 你唔覺得從高角度, cissy微微向下彎身, 頭向上望依個姿勢好誘人咩 :-P


複式洋房

積分: 318


1450#
發表於 04-4-8 10:08 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

morning~morning~morning~morning~

我sense到芸迪係話波波池o個張喎!


子爵府

積分: 13774


1451#
發表於 04-4-8 10:10 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy:照睇恆恆既戒片過程都好輕鬆播!幾叻仔丫!

自從2月妹豬入過醫院,佢果時因為平躺zzz就會抖氣好辛苦,所以係醫院時就要抱住佢訓,之後,妹豬就久唔久都要我用咁姿勢去暖佢覺覺豬,佢自己重叫呢樣做“僕僕訓”

我都有一隻自創既暖豬歌,不過而家好少唱lu~

恆恆咁好野!唱哂成首歌仔!你又冇做伴唱呀
原來妹豬已經可以唱到“do,ri,mi….do”8個音喇!冇刻意去教,但可能真係潛移默化.已經入左佢個小腦袋~


子爵府

積分: 13774


1452#
發表於 04-4-8 10:16 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy:哦!鎖你~鎖你~唔hou意思:-P

得意爸:咁早晨既


子爵府

積分: 14786


1453#
發表於 04-4-8 10:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: mud今朝咁早

Miu: 可能因為恆恆咁大先同佢戒, 器官發展成熟就易d囉.

我無伴唱呀, 佢唱哂成首前, 我就只係唱每句既第一個字.

妹豬識哂8個音咁叻女


複式洋房

積分: 318


1454#
發表於 04-4-8 10:26 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

差唔多啦, 係有時冇朝早浦頭遮, 你地o係到互讚呀!

恆恆又真係幾乖喎, 比d心理準備你, 有可能遲d特登玩賴尿 :-P


複式洋房

積分: 318


1455#
發表於 04-4-8 10:29 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu > "do,ri,mi….do”8個音, cissy 米就係識你打出黎o個幾個之嘛


男爵府

積分: 5370


1456#
發表於 04-4-8 10:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu:昨午同晴晴去見救世軍同明愛, 兩間都收晴晴呀(仲即刻收)! , 其實晴晴表現好差.

係救世軍見園長, 晴晴又話要食糖呀, 又話要飲維他奶, 園長問平時係未婆婆揍, 晴晴又即刻話唔可以叫婆婆呀(完全係野蠻既表現, 只係佢先可以叫, 因為婆婆係屬於晴晴). 講真可能約見只係睇下小朋友健康情況同父母既意願 (最緊要係佢地有無位), 我只係係後補位置好彩排到. 但Daddy已經開心到不得了.

係明愛見老師, 個環境幾好, 因為有戶外操場, 晴晴都比較投入,但講系統同衛生就救世軍好少少.

後尾Daddy問晴晴你想唔想返學呀, 晴晴話唔想, 但同佢講係學校情境, 佢又記得晒講比Daddy知, 都幾開心tim.

上次去海洋公園, 有樣野幾好笑, 晴晴話想食雪糕, Daddy話一陣間見到就買啦. 點知到我地買左雪糕, 晴晴就係BB車到訓左覺, 叫佢又唔應, Daddy將支甜筒查係晴晴個咀到, 晴晴都仲係唔so我地, 繼續訓. 但佢一訓醒彈起身就講"買雪糕呀!" 比佢笑死.

得意媽: o甘早? 昨晚煮左糖醋雞Wing?
:-D


大宅

積分: 4677


1457#
發表於 04-4-8 10:55 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

各位>>早呀

芸迪>>恆恆好叻仔喎. 唔好介意我問


複式洋房

積分: 318


1458#
發表於 04-4-8 11:00 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

toky > 你放低碟餸就走喇!

都幾好味丫, 開飯時d味淡d, arm 2母女食, 等到daddy'燒'夜時d 味濃d 重好味.


子爵府

積分: 13774


1459#
發表於 04-4-8 11:03 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Toky: 咁唔駛頭痕啦!一於救世軍啦!


子爵府

積分: 14786


1460#
發表於 04-4-8 11:06 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Michelle: so far我同恆恆去痾shu shu都係逗佢咋, 但嫲嫲就試過俾佢企係度囉.

其實你朋友既問題我都有諗過, 如果俾佢坐廁所仔, 好容易射到一地都係. 但聽Marie講有款廁所仔專俾男仔用, 話前面有個yim, 唔怕d shu shu射出黎喎.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo