親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 11708


1441#
發表於 08-11-7 07:54 |只看該作者
你好!
我想聖誕節去墾丁住民宿, 請問可否給我意見? 另請問墾丁有冇適合一家大細活動? 我第一次去台灣, 好担心唔識路 , 去到唔知做咩好? 你去左邊處玩呀? 謝謝幫忙!!
原文章由 vane 於 08-11-6 20:44 發表
HI...chrischris
我係路過...見妳說墾丁還未BOOK 住宿...
我剛7月去過墾丁,有小許經驗可以給妳....
1)如果妳要BOOK酒店的話,台灣有些酒店網會有得BOOK優惠價酒店KA....可以VISA比錢

http://www.easytravel.com.tw/t ...


子爵府

積分: 12743


1442#
發表於 08-11-7 09:55 |只看該作者
請問如果我以下行程想加插兒童育樂中心,應該要點加呢?

(六)國父紀念館->忠孝敦化一帶吃mummum->誠品睇下書->晚飯:談話家常
(日)動物園->晚飯:101欣葉
(一)淡水->美麗華/家樂褔->士林夜市->晚飯:牛角+hello kitty
(二)九份/金瓜石->晚飯:青葉
(三)中正紀念堂->永康街一帶吃mummum->台灣故事館/台北車站一帶

我本來係想擺係淡水後,但星期一育樂中心close wor..., 九份返黎再去會太趕嗎?


男爵府

積分: 9345


1443#
發表於 08-11-7 12:08 |只看該作者
jenniferkwok,

咁你可唔可以將(星期一)及(星期二)兩日的行程倒轉呢?咁咪可以星期二去完淡水之後去育樂中心囉


原文章由 jenniferkwok 於 08-11-7 09:55 發表
請問如果我以下行程想加插兒童育樂中心,應該要點加呢?

(六)國父紀念館->忠孝敦化一帶吃mummum->誠品睇下書->晚飯:談話家常
(日)動物園->晚飯:101欣葉
(一)淡水->美麗華/家樂褔->士林夜市->晚飯:牛角+hello kitty
(二)九 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1444#
發表於 08-11-7 14:03 |只看該作者
http://www.hotkt.com/inn/9.htm

呢度有好介紹,收PM啦

我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


子爵府

積分: 12743


1445#
發表於 08-11-7 14:26 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-11-7 12:08 發表
jenniferkwok,

咁你可唔可以將(星期一)及(星期二)兩日的行程倒轉呢?咁咪可以星期二去完淡水之後去育樂中心囉



可以當然可以la

但係係未安排同淡水同一日係ok呢?


子爵府

積分: 11547


1446#
發表於 08-11-7 15:27 |只看該作者
many thx fi-fi,

乜原來去九份都要用咁多時間架! 我仲諗我可唔可以抽少少時間同D舊同事/朋友食飯添, 睇嚟我個行程都幾TIGHT喎.....

我晌度諗可能放棄BABYBOSS, 因為對大仔嚟講都可能悶....

另外松山站饒河夜市係咪有D似士林夜市咁架? 妳去過美麗華百樂園嗎? 值得去嗎?

原文章由 fi-fi 於 08-11-6 21:13 發表
yatjeh

哈...我唔係有心漏覆你嫁,我通常習慣會一次過睇哂d post先慢慢覆嫁...sorry!!!

至於九份呢, 我都想試吓坐火車架, 所以多數都係自己去囉, 唔知TOTAL車程要幾耐到呢?
台北車站->瑞芳 : 搭自強號列車,快則半小 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1447#
發表於 08-11-7 15:42 |只看該作者
sure ok啦...我都係同一day 育樂中心→淡水→士林夜市....順路麻
原文章由 jenniferkwok 於 08-11-7 14:26 發表



可以當然可以la

但係係未安排同淡水同一日係ok呢?


子爵府

積分: 12743


1448#
發表於 08-11-7 16:08 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-11-7 15:42 發表
sure ok啦...我都係同一day 育樂中心→淡水→士林夜市....順路麻


oh 我係怕一日唔夠時間麻!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1449#
發表於 08-11-7 16:47 |只看該作者

vane...誠邀你多d入來答高雄+墾丁的問題
因為..我真係唔熟...
近來高雄999機票
真係多左人來問

原文章由 vane 於 08-11-7 14:03 發表
http://www.hotkt.com/inn/9.htm

呢度有好介紹,收PM啦


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1450#
發表於 08-11-7 23:11 |只看該作者
ABCD 媽咪:
我會ka la.,大家交流吓啦!..我一得閒就搵料/報料.. .....近日公司好多野做,跟本連上bk的時間都少左.....

我都好鍾意高雄和墾丁,d人比較純樸,又好大自然..
..仲有亞仔喜愛的陽光海灘做主打....再加碗勁好味的 芒果沙冰 就更正....

我好大機會明年再去一次,到時想加2日台北或其他tim...



原文章由 ABCD媽咪 於 08-11-7 16:47 發表

vane...誠邀你多d入來答高雄+墾丁的問題
因為..我真係唔熟...
近來高雄999機票
真係多左人來問
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


子爵府

積分: 11708


1451#
發表於 08-11-7 23:15 |只看該作者
你好!
我會一家大細聖誕節去高雄, 因第一次去, 民宿和交通方面都很陌生, 請你給我資料, 可以嗎? 如果高雄, 住酒店還是民宿好呢? 聖誕節會凍嗎? 在墾丁, 住海邊還是住農場民宿? 我會去6天, 請問如何打發? 我怕會悶, 唔知做咩? 謝謝幫忙!
原文章由 vane 於 08-11-6 20:44 發表
HI...chrischris
我係路過...見妳說墾丁還未BOOK 住宿...
我剛7月去過墾丁,有小許經驗可以給妳....
1)如果妳要BOOK酒店的話,台灣有些酒店網會有得BOOK優惠價酒店KA....可以VISA比錢

http://www.easytravel.com.tw/t ...


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1452#
發表於 08-11-8 00:19 |只看該作者
1,其實要看成員有咩年紀....有老人家和小朋友就要安排得好d

2,住方面妳們要什麼要求,我上次去高雄是住(2晚85大樓金典酒店+中華機票)7月份去2人約$4,480已包稅款不包接送..機場有捷運R8三多商圈站(2號出口)下車約$30-40台幣...落車步行6/7分鐘到酒店,
我們4人搭的直達台幣約$300大元

#酒店有美景好味..自助早餐跟都好底ka...

後來在yahoo找到原來85大樓有幾間民宿...仲底約$1000-1500台幣好常會仲有特價,但我們已有酒店,所以沒有住宅區民宿..
http://tw.myblog.yahoo.com/ourhouse-888/article?mid=915&prev=917&next=888&l=a&fid=15
玩就看旅遊書好易玩....旗津/打狗領事館/行多圈
食沙冰/好多小食....

聖誕節在墾丁不太凍(係全年都熱的), 出發前看天氣就得la
http://www.cwb.gov.tw/


墾丁住海邊還是住農場民宿..係看妳喜歡海/定動物law
目方面....勁多海上活動
老人/小朋友...可看海生館/出火/古城/海灘玩沙/水上樂園都得
年青人...玩水上多種活動/高卡車/大腳8玩沙/爬山看瀑布都得
情侶..溫泉/看海/日落/吊橋/牧場/
等等
食就有勁底食魚生(生魚片)./.台菜/魯肉/.....

入墾丁的車可叫民宿代安排.(yahoo都有得搵ka)...幾個人可包車,高雄機場有好多的士搵客ka...人頭計或包車...一定平過搭大巴入去,而且時間短一個鐘頭,






原文章由 worldpeace 於 08-11-7 23:15 發表
你好!
我會一家大細聖誕節去高雄, 因第一次去, 民宿和交通方面都很陌生, 請你給我資料, 可以嗎? 如果高雄, 住酒店還是民宿好呢? 聖誕節會凍嗎? 在墾丁, 住海邊還是住農場民宿? 我會去6天, 請問如何打發? 我怕會悶, ...

[ 本文章最後由 vane 於 08-11-8 00:31 編輯 ]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1453#
發表於 08-11-8 00:26 |只看該作者
worldpeace:

其實妳去yahoo 打墾丁就會找到好多資..
去yahoo blog 打墾丁,就有好多好野搵到
要找85大樓民宿...yahoo都有好幾間ka...
至於點比錢..妳e-mail去問啦!
上網搵料都係好有樂趣ka
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 5746


1454#
發表於 08-11-8 16:43 |只看該作者
vane

可否介紹墾丁有什麼地方好玩?因有好多人去了一次,會再想去多一次?是否週圍景好靚?有好多嘢玩嗎?

我之前看了一套台劇(我在墾丁的日子)妳有设有睇?
見到有很多水上活動,南門,郵局,還有......(唔記得添)

所以想知道還有什麼野玩?

如果高雄住1晚or2晚,墾丁住3晚,ok嗎?


謝謝


大宅

積分: 1337


1455#
發表於 08-11-8 16:58 |只看該作者
Vane,

我一家四口, 兩大兩小, 七日六晚, 台北入台北走, 想玩台北+高雄+墾丁, 時間足夠嗎? 可否退介一些景點呢 ??


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1456#
發表於 08-11-9 10:29 |只看該作者
YAHOO中有很多人去完墾丁之後都會寫BLOG介紹的,而且還有好多美麗的相片....有些人還會介紹點玩,有乜又平又好食的店舖

http://hk.search.yahoo.com/search/unified?p=%E5%A2%BE%E4%B8%81&vertical=blog&ei=UTF-8&searchby=all&sortby=relevance&property_search=BLOG+%E6%90%9C%E5%B0%8B

我上次去墾丁,BOOK民宿時還認識了一些當地人..佢D好好,
大家可以看看D ,BLOG就知墾丁好玩之處ka la..

呢個blog主yy(好勁ka....yahoo 旅遊blog 的no.1,和幾個朋友仔去台灣27日環島遊....佢係把我引到墾丁的人,我看墾丁blog中最好看,又攪笑的方式寫的..佢d上過電台介紹.而且佢下星期會出書tim

http://hk.myblog.yahoo.com/yykeri/article?mid=2708


呢個叫david哥,佢在墾丁開7仔的高雄人...佢d廣東話講得幾好ka,佢好鍾意學廣東話....
http://hk.myblog.yahoo.com/cdw0516/index?l=f&id=5

呢個叫李小姐,係民宿女主人,佢好好人ka..我住左4日3夜向海房..但要留意....佢常客滿..所以要預早book
http://hk.myblog.yahoo.com/liyake222/article?mid=89

以下是一些近期的墾丁blog
http://hk.myblog.yahoo.com/carol-andy/article?mid=416

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!FT1wwOyaFRu_bHLTpV228K0HeEk-/article?mid=587

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!Odw2ORuBHhiEDvfq1kaolE6WYg--/article?mid=1558

我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1457#
發表於 08-11-9 10:45 |只看該作者
墾丁活動

http://www.hotkt.com/activity/index.htm

大/小朋友...可看海生館/出火/古城/海灘玩沙/水上樂園/
玩水上多種活動/高卡車/大腳8玩沙/爬山看瀑布都得
溫泉/看海/日落/吊橋/牧場/


墾丁記得要食魚生(生魚片)./.台菜/魯肉/魯味/.....

如果係台北咪會浪費車錢和時間,因有些機票是台北,高雄走的,(不走回頭路)

但無得選擇的話,最好係早機去..直搭高鐵左營包車約2小時入墾丁,因4人包車快大巴1小時而且差不多價錢....回程一早由墾丁回高雄再出台北後走...

..高雄要玩的不太多,搭捷運和的士都方便
妳可plan 2-3晚墾丁+1-2晚高雄+2-3晚台北



原文章由 wsc 於 08-11-8 16:58 發表
Vane,

我一家四口, 兩大兩小, 七日六晚, 台北入台北走, 想玩台北+高雄+墾丁, 時間足夠嗎? 可否退介一些景點呢 ??

我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1458#
發表於 08-11-9 10:47 |只看該作者
台劇當然有看啦...好多靚仔ka ...仲有香港快上話的(海三角7號).和仔仔拍的.(這裡發現愛)..都有墾丁靚風景ka

墾丁玩

http://www.hotkt.com/activity/index.htm



http://www.hotkt.com/inn/index.htm

http://www.hotkt.com/shop/fd111.htm
http://www.hotkt.com/food/index.htm

原文章由 Man04 於 08-11-8 16:43 發表
vane

可否介紹墾丁有什麼地方好玩?因有好多人去了一次,會再想去多一次?是否週圍景好靚?有好多嘢玩嗎?

我之前看了一套台劇(我在墾丁的日子)妳有设有睇?
見到有很多水上活動,南門,郵局,還有......(唔記得添)

所以想知道還有 ...

[ 本文章最後由 vane 於 08-11-9 10:52 編輯 ]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


子爵府

積分: 11708


1459#
發表於 08-11-9 11:45 |只看該作者
多謝你!
你d資料好豐富且極之有用.....
原文章由 vane 於 08-11-8 00:19 發表
1,其實要看成員有咩年紀....有老人家和小朋友就要安排得好d

2,住方面妳們要什麼要求,我上次去高雄是住(2晚85大樓金典酒店+中華機票)7月份去2人約$4,480已包稅款不包接送..機場有捷運R8三多商圈站(2號出口)下車約$30 ...


珍珠宮

積分: 39736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1460#
發表於 08-11-9 11:48 |只看該作者
各位媽咪:

大家好! 我一家三口(2大1小8歲)坐長榮,會喺12月21日早機去台北, 25日晚機由台北走, 住台北車站附近的懷寧旅店。
行程打算如下:
DAY 1 落機後先check-in、誠品、與朋友聚餐;
DAY 2 淡水、溫泉(諗住用台灣觀光協會的贈券到春天浸)、美麗華百樂園、士林;
DAY 3 六福村、西門町、家樂福(買手信);
DAY 4 木柵動物園、101、饒河街夜市;
DAY 5 台北車站附近Shopping、兒童育樂中心(請問這裡有車到機場嗎?)
麻煩大家幫我看看這樣的行程會否很緊迫? 有沒有那裡需要更改? 謝謝!

[ 本文章最後由 wyl 於 08-11-9 11:50 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo