


謝謝幫忙!
入墾丁的車可叫民宿代安排.(yahoo都有得搵ka)...幾個人可包車,高雄機場有好多的士搵客ka...人頭計或包車...一定平過搭大巴入去,而且時間短一個鐘頭,原文章由 worldpeace 於 08-11-7 23:15 發表
你好!
我會一家大細聖誕節去高雄, 因第一次去, 民宿和交通方面都很陌生, 請你給我資料, 可以嗎? 如果高雄, 住酒店還是民宿好呢? 聖誕節會凍嗎? 在墾丁, 住海邊還是住農場民宿? 我會去6天, 請問如何打發? 我怕會悶, ...




...仲有香港快上話的(海三角7號).和仔仔拍的.(這裡發現愛)..都有墾丁靚風景ka
原文章由 Man04 於 08-11-8 16:43 發表
vane
可否介紹墾丁有什麼地方好玩?因有好多人去了一次,會再想去多一次?是否週圍景好靚?有好多嘢玩嗎?
我之前看了一套台劇(我在墾丁的日子)妳有设有睇?
見到有很多水上活動,南門,郵局,還有......(唔記得添)
所以想知道還有 ...
