跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4865


1441#
發表於 08-10-29 08:52 |只看該作者
培正都係一年返上午班, 一年返下午班架.

至於學費, 我要4年後再諗是否讀c校 / 直資啦, 因為而家d $$$$去晒供樓. 4年後就free d 啦
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 01:01 發表
民生好似一年返上午班, 一年返下午班架 !

我就覺得怪怪地囉 ! 叫 d 小朋友點習慣好吖 ! :;pppp:

我走咗個 shipping 同事個女就係讀緊民生, 今年 K3 要揀小一, 諗兩諗都係照直升上去, 費事煩喎 !

不過, d 學費都唔 ...


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


1442#
發表於 08-10-29 08:57 |只看該作者
cash媽,
係呀!培正係中中黎ga!
小學時已經好多功課,dict,test...
我最記得係dict要默unseen...
不過,想當年讀培正時真係好開心ga!
課外活動又多,學校入面又多野玩,
校園又大可以周圍走...
原本我真係好想好想曦曦讀培正ga...
但係我依家有2R,
如果2R都讀o既...
保守估計...
1個月學費,校車費,課外活動,lunch,雜費...
可能要10K呀....
我真係讀唔起喇...
所以寧願比曦曦didi自由發展算喇...
咁樣可能佢地會仲開心....
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:30 發表
不過培正好多功課架 , 仲有成日都 test !!

佢係唔係中文中學 ?? 好似唔係英文架 ?? 我唔多 sure
呀 ??


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


1443#
發表於 08-10-29 09:12 |只看該作者
win,
上星期六我去學校開家長會...
曦曦讀果間禮賢會都有功課ga...
n1小朋友逢星期五會派功課袋,
1個星期做一篇親子閱讀報告,
又有工作紙...
每3星期仲要做1次宗教功課tim..
原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:54 發表
講開功課, 我樓下間ywca, 居然n1已有功課, 每week要寫週記, 唔知點解, 我真係覺得好無謂, 真係攞家長黎搞


男爵府

積分: 8649


1444#
發表於 08-10-29 09:40 |只看該作者
曦豬媽

n1 都有功課咁誇呀? 嵐嵐都係10月2日開始番n1 full day, 而家叫做食埋下午茶先接佢放學, 但係都仲未可以4:30pm 接佢走, 而家佢係學校會打人同咬人, 經過老師既教導, 情況已經減少, 同埋而家都好肯自已jar spoon 食飯, 其實番學真係令到佢自理會好d, 但係因為妹妹既出世, 又令到佢嗲左我多d, 扭計多左...

我都會比嵐嵐讀一間好d 既k1(如果入到既話), 無學卷都係咁話, 等第時入到間好既P1, 都係為細妹舖路, 反而細妹讀咩k1都無所謂..



子爵府

積分: 13639


1445#
發表於 08-10-29 10:35 |只看該作者
呢條路真係幾難行, 真係要付出好多, 又怕同佢選錯學校. 真係要唸得好清楚.

原文章由 yamiyami 於 08-10-29 09:40 發表
曦豬媽

n1 都有功課咁誇呀? 嵐嵐都係10月2日開始番n1 full day, 而家叫做食埋下午茶先接佢放學, 但係都仲未可以4:30pm 接佢走, 而家佢係學校會打人同咬人, 經過老師既教導, 情況已經減少, 同埋而家都好肯自已jar sp ...


子爵府

積分: 13639


1446#
發表於 08-10-29 10:44 |只看該作者
N1 o的功課好多都係父母做,找顏色,剪貼呢o的野全部都係要父母, 你咪最多叫佢貼下. 但如果無功課,家長又覺得唔知佢地返學校做乜. 其實培養佢閱讀習慣係好重要.

原文章由 yamiyami 於 08-10-29 09:40 發表
曦豬媽

n1 都有功課咁誇呀? 嵐嵐都係10月2日開始番n1 full day, 而家叫做食埋下午茶先接佢放學, 但係都仲未可以4:30pm 接佢走, 而家佢係學校會打人同咬人, 經過老師既教導, 情況已經減少, 同埋而家都好肯自已jar sp ...


子爵府

積分: 13639


1447#
發表於 08-10-29 10:49 |只看該作者
小貓,
我而家正正係咁law, 只係返工有小小時間上下網,返屋企就同仔仔check 功課, 同埋佢而家o的功課佢係未明曬o的題目,又要讀比聽先做到, 跟住又話要默書. 10:00又要訓, 短短返屋企3個半鐘只係做呢o的野,你話點會有時間睇電視. 而家連淳淳去考幼稚園都無時間同佢rehersal,真係考佢天才啦.

原文章由 小貓老師 於 08-10-29 10:43 發表



wawa,

當然做父母都想子女入到好既學校.....同時我都會問自己我會唔會陪佢一齊行呢條路, 入到好學校, 除左小朋友付出, 父母也要付出呀, 考試測驗唔在講, 生活習慣呢? 唔睇tv, or 只睇有益既節目....多培養, 又 ...


複式洋房

積分: 2075


1448#
發表於 08-10-29 11:18 |只看該作者
番左學真係好似易餓--->我都覺得係

信信5pm返到屋企食一塊麵包+一盒mini麥精,到7pm食一小碗飯(佢有d飽,唔肯食),然後8PM食多一碗飯+好多菜......但都唔飽,係要食多4塊餅先肯...... 真係嚇死人


原文章由 <i>chickenwing2006</i> 於 08-10-29 00:29 發表
佢甘為食 ..... 點解唔恨食飯呢 ??

cash 6:30 食完自己個 d , 到 8:00 我地食佢又咩都
要食 .... fish , 才 , 牛肉都要食架 , 番左學真係好似易餓
好多甘架 !!
Isaac成長篇
baby Isaac's album
教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1449#
發表於 08-10-29 11:36 |只看該作者
hehe ...

妳噤樣寫, 令我諗起今朝早撞到我屋企樓下果個 "跑步 c 9" 呀 !

呢個 c 9 得一個女, 由小學到依家升上中學, 每朝早都趕頭趕命帶個女返學, 一出 lift 就起步跑架啦, 但係佢個身型有 d 肥嘟嘟, 真係戥佢辛苦囉 !

如果個朝佢老公有時間的話, 佢老公要一早攞定車泊喺我哋樓下, 等佢兩母女架 !

我老公見到就話戥佢老公慘多 d 囉, 有個咁嘅老婆 & 亞女 !

其實係咪應該 adjust 番 d 時間, 等自己 & 小朋友有充裕 d 時間返學呢 !



原文章由 winwin815 於 08-10-29 07:10 發表
每朝早都要以9秒9既速度, 抱住個仔, 行返學校, 係咪揀個輕d既, 唔使咩野function, 唔使咩野襟唔襟會好d呀


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1450#
發表於 08-10-29 11:40 |只看該作者
啱架, 家校合作嘛 !

原文章由 小貓老師 於 08-10-29 11:29 發表
wawa,

我睇到既係我學校既學生的家庭背景, 無support既, 屋企人父母就只顧自己, 我地叫學生睇下英文新聞, 佢地話阿爸阿媽要睇電視劇.....o哂咀囉....父母同我地講又話自己個仔英文唔得, 大佬, 一讀就曉咩英文, ...


男爵府

積分: 8649


1451#
發表於 08-10-29 11:51 |只看該作者
wawa, 小貓老師

我朋友都同我講, 你要同佢揀top 既小學, 你預左要同佢一齊讀, 一齊溫書, 夜晚唔會有電視睇, 總之條路就同佢一齊行, 家長既support 好緊張, 我聽到打左個冷震, 我最怕就讀書, 出黎做野我不知幾開心.... 而家仲要讀多十幾年書...


子爵府

積分: 13639


1452#
發表於 08-10-29 12:05 |只看該作者
我都係咁話, 點解要攪到時間咁tight. 自己辛苦時,個囡又細到大都會係咁.

原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 11:36 發表
hehe ...

妳噤樣寫, 令我諗起今朝早撞到我屋企樓下果個 "跑步 c 9" 呀 !

呢個 c 9 得一個女, 由小學到依家升上中學, 每朝早都趕頭趕命帶個女返學, 一出 lift 就起步跑架啦, 但係佢個身型有 ...


子爵府

積分: 13639


1453#
發表於 08-10-29 12:08 |只看該作者
要以身作則, 你要同佢溫書時, 自己就唔可以做其他野, 睇電視都唔得. 我唸讀邊間學校教子女都係咁, 如果唔係佢地一定坐埋係你隔離睇law.

原文章由 yamiyami 於 08-10-29 11:51 發表
wawa, 小貓老師

我朋友都同我講, 你要同佢揀top 既小學, 你預左要同佢一齊讀, 一齊溫書, 夜晚唔會有電視睇, 總之條路就同佢一齊行, 家長既support 好緊張, 我聽到打左個冷震, 我最怕就讀書, 出黎做野我不知幾開心.. ...


大宅

積分: 3968


1454#
發表於 08-10-29 12:49 |只看該作者
唔好話top唔top, 間間學校都要做功課同默書,唔通你由得小朋友自己攪掂咩,自己就睇電視咩 mouth: ....



原文章由 yamiyami 於 08-10-29 11:51 發表
wawa, 小貓老師

我朋友都同我講, 你要同佢揀top 既小學, 你預左要同佢一齊讀, 一齊溫書, 夜晚唔會有電視睇, 總之條路就同佢一齊行, 家長既support 好緊張, 我聽到打左個冷震, 我最怕就讀書, 出黎做野我不知幾開心.. ...


男爵府

積分: 8649


1455#
發表於 08-10-29 13:02 |只看該作者
我見隔離屋都係長期唔開電視, 8點零9點就關哂所有燈架啦..呢點我做到..反正而家嵐嵐晚晚都要睇佢d vcd, 我都好耐無睇過無記既劇集..反而我hb 係夜鬼...我怕佢做唔到多d..


大宅

積分: 3968


1456#
發表於 08-10-29 13:31 |只看該作者
小貓,
我依家夜晚係婆婆屋企食飯,新聞之後都唔比開電視, 之後返自己屋企, 如果屋企人要睇,就要入房睇..如果唔係就要等carter瞓左之後先可以睇....不過日頭,我control唔倒......



原文章由 小貓老師 於 08-10-29 13:10 發表



ssaamm, 係呀
所以當文懿返學開始, 屋企就會無得睇電視架喇, 除非係一d 小朋友既vcd咁....


子爵府

積分: 13639


1457#
發表於 08-10-29 14:28 |只看該作者
真係好偉大呀. 所以你有今日既成就.





原文章由 小貓老師 於 08-10-29 12:45 發表



wawa, yamiyami,

係架....真係要犧牲架, 因為我爸b同媽咪都係咁架, 我地以前, 係我地讀到f.5之前, 都係睇完6:30新聞就熄電視喇.....當我地仲細就爸b check 功課, 媽咪幫我地溫書....到我地大個, 就自己溫書囉. ...


大宅

積分: 4002


1458#
發表於 08-10-29 14:47 |只看該作者
c 喇, natalie 返咗學, 我又唔覺佢食多咗野嘅, 我淨係覺得佢好攰咋, 係咪唔多正常呢

今日再同 natalie 睇多次醫生, 醫生話佢仲係喉嚨發炎, 仲話點解我地上次睇嗰個醫生 (因為上次 sunday 睇, 唯有搵第2個普通科醫生睇) 都知 natalie 係喉嚨發炎, 點解無比消炎藥 ...... 又係 wor, oh, 真係太大意 ..... 而家要食抗生素, 同埋跟住幾日都唔可以返學 lu.

原文章由 bbkitty 於 08-10-29 11:18 發表
番左學真係好似易餓--->我都覺得係


男爵府

積分: 8649


1459#
發表於 08-10-29 15:04 |只看該作者
shadow

咁natalie 肯唔肯食藥呀? 餵藥有無難度, 希望快d 無事啦.


大宅

積分: 4002


1460#
發表於 08-10-29 15:12 |只看該作者
嵐嵐媽, natalie 今次都肯食藥, 因為我比佢自己攞支針筒嚟食, 佢食得鬼咁開心, 覺得自己好叻咁

原文章由 yamiyami 於 08-10-29 15:04 發表
shadow

咁natalie 肯唔肯食藥呀? 餵藥有無難度, 希望快d 無事啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo