想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11986


1441#
發表於 04-9-3 14:40 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

妳去check我 pm啦!


子爵府

積分: 10672


1442#
發表於 04-9-3 14:45 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

WongMing,

收pm 啦。 ?-(


男爵府

積分: 7321


1443#
發表於 04-9-3 14:55 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0
我瞓左一陣咋. :lol:


子爵府

積分: 10672


1444#
發表於 04-9-3 14:57 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley,

E~~~真係一陣咋渦,訓吾訓得著呀 !

660203shirley 寫道:
imcc0_0
我瞓左一陣咋. :lol:


子爵府

積分: 13990


1445#
發表於 04-9-3 14:59 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0,

對眼好"支力" ar

shirley,

出去食lunch 冇raining ar , 仲出猛太陽tim. 我又去左買送la, 咁放工又可以直接座車返屋企lu, 真好.
我lunch 買左一隻燒雞翼,同半邊夾餅食ar, 好好味, 我最like 食燒雞翼 :mrgreen:


男爵府

積分: 7321


1446#
發表於 04-9-3 15:04 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
我同honey都like食雞,我呢邊仲係陰陰地,
我honey仲傻,一次call我問我去唔去,再 call 我問我食乜,跟住問我佢食乜,所以我成兩點先瞓. :lol:
第日你搬公司,有冇得買餸
?-(
而家出太陽. ?-(


子爵府

積分: 13990


1447#
發表於 04-9-3 15:09 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

妳老公真係好想妳陪佢食lunch ar ~ 妳好忍心ar :evil:

搬左去wanchai 都可以lunch or morning 去買送, 放工都可以坐村巴返屋企, 不過唔係去到樓下, 去到街口jar.


男爵府

積分: 6610


1448#
發表於 04-9-3 15:10 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe

我搵支竹籤黎幫你撐起對眼佢啦, 好唔好!!!


子爵府

積分: 10672


1449#
發表於 04-9-3 15:11 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

E~~~jojoebebe,

您幾時搬去灣仔呀,您係灣仔我地咪可以一齊食晏囉。

期實灣仔咪仲多野賣,仲平。


子爵府

積分: 13990


1450#
發表於 04-9-3 15:12 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc+_+,

妳唔眼訓mei? 妳睇下我幫妳改左個精靈樣ar :mrgreen:

妳咁多野做gei? 係米做極都唔完gar?


子爵府

積分: 10672


1451#
發表於 04-9-3 15:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

EE~~~imcc0_0 又可以變 imcc*_* :mrgreen: 又可以變imc^_* 嘩~~~~真係百變都得渦。。


男爵府

積分: 6610


1452#
發表於 04-9-3 15:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe

我覺得佢唔似精靈樣ar , 個樣似好眼訓就真, 哈哈哈!!!!



係呀, 我都幾多野做架, 做極都唔完, 唉........... :cry:


子爵府

積分: 13990


1453#
發表於 04-9-3 15:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

我10月頭就搬la, 到時可能妳以經飛左去會妳相公la.
如果要買送, 我最近只可以去到駱克道街市jar, 再遠d去到合和個邊就太遠la, 妳知唔知駱克道街市多唔多野賣gar? 有冇海產賣gar?

不過我o念妳係少奶奶都唔駛點去街市garla


子爵府

積分: 13990


1454#
發表於 04-9-3 15:25 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0 寫道:
jojoebebe

我覺得佢唔似精靈樣ar , 個樣似好眼訓就真, 哈哈哈!!!!



係呀, 我都幾多野做架, 做極都唔完, 唉........... :cry:


imcc0_0,

我頭先講得唔好ar, 我意思係改左妳個精靈樣, 變左眼訓樣ar :mrgreen:

妳同911都係返埋今日jor wor, 妳就好la, 我同winnie都要捱多聽日半日.


男爵府

積分: 6610


1455#
發表於 04-9-3 15:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

JOJOEBEBE

係呀, 我返埋今日明日放假啦, 要到星期一至見到你地啦, 到時我會匯報我既最新消息俾你地知架啦!!!


子爵府

積分: 10672


1456#
發表於 04-9-3 15:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

係渦,我十月頭飛,吾係咪返黎先食囉。
我須然吾係少奶奶,我真係吾知邊個係駱克道街市,我凈係知到灣仔有好多個街市,好多野賣,都好平。
:mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7321


1457#
發表於 04-9-3 15:29 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
:lol: :lol: imcc+_+,
真精神.
到時約左911先呀.
可能你settle晒,亞winnie 走左去....happy la.
m一人去,兩人番. :mrgreen:


男爵府

積分: 6610


1458#
發表於 04-9-3 15:30 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe

Sorry ar, 我每日都會係lunch Time小睡大概9個字, 跟住夠鐘起身再做野架...哈哈哈, 所以我唔眼訓啦...!! :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7321


1459#
發表於 04-9-3 15:31 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
你唔記得少奶買左好多野會相公咩.


子爵府

積分: 13990


1460#
發表於 04-9-3 15:35 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

係ar, 可能winnie o向個邊bingo 左, 咁唔可以舟車勞頓, 就要過左3個月先返得黎hk wor , 但係佢o向canada住左3個月咁耐,慣左canada 生活,又唔拾得佢老公wor , 跟住就o向長住等bb出世la....依個結局好完美ar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo