懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 373


1441#
發表於 08-12-6 23:12 |只看該作者
您都放鬆一點..
我下星期去c + check, 到時應8 week.




原文章由 snoopy0520 於 08-12-6 17:14 發表
我都係好易肚餓,但又食唔到多嘢...
我今日剛剛睇完c+,但佢話就表面計數,我應該有左9個星期,不過照出來阿b就得6星期,仲未照到心跳,而家要下星期返去復診,睇下阿b係咪大緊...俾佢攪到我開始有啲緊張tim...


...


複式洋房

積分: 373


1442#
發表於 08-12-6 23:16 |只看該作者
您咪好..check到bb 心跳.我今個星期先 再 check, 我6 week 時因去左 washroom,所以 咩都看唔到, 加上之前個doctor 有d 球其. 現我轉左個 c +再 check



原文章由 kc1624ss 於 08-12-6 22:57 發表
我last M 10/17, 今日响C+check到BB心跳, e生話約6w2d, 預產2009-07-24, 有心跳終於都安心D, 因為之前兩星期都有少少流啡.


禁止訪問

積分: 179


1443#
發表於 08-12-6 23:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6966


1444#
發表於 08-12-7 08:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1065


1445#
發表於 08-12-7 11:27 |只看該作者
如果流啡都唔洗太擔心, 休息多d!!
如果係見紅就要入急症喇~

小心身體!!

原文章由 yongyinoo 於 08-12-7 08:04 發表
依家6w5d,昨日見紅,but bb有心跳,.86mm,醫生話先兆流產,不是小產,只叫休息,好擔心,今日去急症有用嗎?


大宅

積分: 1065


1446#
發表於 08-12-7 11:31 |只看該作者
昨天去左010買underwear......大出血呀.....
埋單$2000多......

不過sales姐姐話可以穿到生, 餵人奶都ok, 咁所以....算啦, 小b開心媽咪開心


複式洋房

積分: 466


1447#
發表於 08-12-7 13:27 |只看該作者
各位, 你地去邊到買潮d孕婦衫呀? 我買左d但覺得好老土, 因為上一胎我係著得好求其, 今次想做個靚靚大肚婆, 有冇平靚正好介紹?


別墅

積分: 687


1448#
發表於 08-12-7 15:33 |只看該作者
原文章由 syvivi 於 08-12-5 23:51 發表
係wor.....
我又覺得好似真係比以前怕凍D ga.....
不過眼訓就唔多....係成個亞婆咁成日要坐



你個肚有冇比以前實好多?
我都成日要坐架


別墅

積分: 687


1449#
發表於 08-12-7 15:36 |只看該作者
原文章由 marie2008 於 08-12-5 11:16 發表
我終於無咁大食la! 琴晚食咗半碗飯就唔想食,雖然係有d餓,但係唔想食,唔知點解?? 不過, 是但la, keep番正常食量先, 下星期一可以去照心跳la!! 希望一切順利la!! ...


一定會架,放心啦!
我都驚咗2個星期,琴日已經見到bb同聽到佢心跳,真係好開心呀!


複式洋房

積分: 339


1450#
發表於 08-12-7 16:30 |只看該作者
Hello各位:

其實我看了這欄都有兩星期,但我想一日未照ultrosound,一日都好唔肯定有了B啦,所以不敢回應啦。但昨天終去照了第一次(6W4D),一照就一箭雙鵰,今次是孖胎啦!這是我第一次懷孕,好緊張啦。一個B是0.68cm,一個B是0.82cm,昨天已照到心跳。其實我當時d反應有d接受唔到,因真的未想過,但老公返而覺得幾好,可以一齊玩,我心想不是你駝和生,一定開心啦,但我的擾心又來啦,一來怕駝和生得辛苦,二來又怕生時危險。原本計劃好在法國生,現在計劃有變了,應會在QM生,因怕孖胎多變數,之後的洗費和follow-up在公家化算些啦!我已book了在威爾斯做Oscar,會在12/1/09做,預產期應該在28/7,但醫生話孖胎多數會早產啦!現在已著大肚婆褲啦!
希望各位準媽媽一齊順利,生過健健康健的牛仔/女啦!


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1451#
發表於 08-12-7 17:57 |只看該作者
各位姊妹,
好耐無update過啦, 我之前一直作小產流血, 由wk4流血流到wk8尾, 終於肯停啦, 所以今個星期返工比較忙d, 但阿b健康我就開心啦.
我昨天去了贊育做政府的第一次產檢, 只係睇下電視, 抽血、度高, 再約下次見醫生同約下次驗唐氏就走得, 過程都要個半鐘. 祝各位姊妹都順順利利


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1452#
發表於 08-12-7 17:59 |只看該作者
恭喜你, 孖B真係最好係政府生, 設施會好d.

原文章由 aprilcpf 於 08-12-7 16:30 發表

Hello各位:

其實我看了這欄都有兩星期,但我想一日未照ultrosound,一日都好唔肯定有了B啦,所以不敢回應啦。但昨天終去照了第一次(6W4D),一照就一箭雙鵰,今次是孖胎啦!這是我第一次懷孕,好緊張啦。一個B是0.68cm,一個B是0.82cm ...


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1453#
發表於 08-12-7 18:01 |只看該作者
我未買呀,不過bk sister 話中環H&M又平又可以返工

原文章由 心心相印 於 08-12-7 13:27 發表

各位, 你地去邊到買潮d孕婦衫呀?  我買左d但覺得好老土, 因為上一胎我係著得好求其, 今次想做個靚靚大肚婆, 有冇平靚正好介紹?   


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1454#
發表於 08-12-7 18:06 |只看該作者
去政府急症都只係叫你休息, 無野可做, 所以我今次作小產只係自己睇中西醫. 最緊要休息, 唔好週圍走. 你個醫生有無幫你check下個胎付近有無瘀血呀?

原文章由 yongyinoo 於 08-12-7 08:04 發表

依家6w5d,昨日見紅,but bb有心跳,.86mm,醫生話先兆流產,不是小產,只叫休息,好擔心,今日去急症有用嗎?


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1455#
發表於 08-12-7 18:15 |只看該作者
我而家先剛10wk, 照了起馬8次, 哈哈, 其寶係因為之前小產過兩次, 今次又由wk4開始作小產, 所以未照多d, 個b無問題照唔照都無問題

原文章由 TY33819 於 08-12-6 09:41 發表

syvivi, KT二少奶,

講講下,我都好似比以前怕凍了。

crystalpui,

政府通常好遲先開始照U/S,所以,可能你頭三個月都未必見BB心跳。去C+,早D照,其實都只係睇下BB點,著床位置是否正確,發展得是否順利 (睇BB大小/心跳等)。
不 ...


大宅

積分: 1025


1456#
發表於 08-12-7 18:22 |只看該作者
頭先同老公去左深水步(不是電腦展),去了睇影相的攝影儀器..唔知是否太焗...睇左15min後..開始個身好熱...眼前好似d電視雪花咁.....真是嚇死我..於是同老公講..老公立即叫職員俾張椅我休息..先好好多..老公話我頭先面都青曬...嚇死我ar!
大家行街都是要小心d了


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1457#
發表於 08-12-7 18:23 |只看該作者
如果你有但老公無, 小b就唔會有事. 我老公有輕型, 我無所以小b唔會有事

原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-5 20:49 發表

我心情都唔好呀...
今日睇驗血報告,e生話懷疑我係地中海貧血帶基因者,要再抽血檢查
c6都要驗
2個禮拜後先有結果
希望小b唔好有事>


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1458#
發表於 08-12-7 18:25 |只看該作者
你去邊間醫院?有無book定oscar?

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-5 21:14 發表

hi hi all

我預產期16/7我高齡現有d怕. 及我想問下咩情況去健康院險查. 我今天去了hospital 登記


大宅

積分: 3344


1459#
發表於 08-12-7 18:45 |只看該作者
係ar 大家千萬唔好去人多的地方, 同一時行太耐.. 今日都差暈ar 因為行得太耐.

原文章由 sheetaada 於 08-12-7 18:22 發表
頭先同老公去左深水步(不是電腦展),去了睇影相的攝影儀器..唔知是否太焗...睇左15min後..開始個身好熱...眼前好似d電視雪花咁.....真是嚇死我..於是同老公講..老公立即叫職員俾張椅我休息..先好好多..老公話我頭先面 ...


大宅

積分: 3344


1460#
發表於 08-12-7 18:47 |只看該作者
放心la 我之前都係咁,去到急症都係叫你返家休息, 我都係7week 2day 先照到. 明天去私家檢查la , 希望睇到大d 的小b la..

原文章由 yongyinoo 於 08-12-7 08:04 發表
依家6w5d,昨日見紅,but bb有心跳,.86mm,醫生話先兆流產,不是小產,只叫休息,好擔心,今日去急症有用嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo